ze kregen 3 andere maaltijden ernaast waaronder wat ze vanmiddag aten en dit inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2025 18:48 schreef Willewa het volgende:
Hebben ze dit bedacht zodat ze de tonijnwraps niet hoeven te eten? Of hebben ze een recept gekregen ofzo?
Ahhh zo okee. En nog 1 over dus voor morgen?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze kregen 3 andere maaltijden ernaast waaronder wat ze vanmiddag aten en dit inderdaad
ze hebben er ketjap door heen gegooidquote:
Jordy zal van de Hollandse bolognese houdenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben er ketjap door heen gegooid![]()
ik doe het precies zo, is gewoon makkelijkerquote:Op woensdag 2 april 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
Spaghetti eten is te moeilijk voor Jordy
[ afbeelding ]
Ketchupquote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben er ketjap door heen gegooid![]()
ja weet even niet meer wat ze gisteren hadden want tonijn hebben ze nog niet gegeten natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2025 19:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ahhh zo okee. En nog 1 over dus voor morgen?
Finaledag krijgen ze vast een feestmaal.
Hoezo Hollandse ? haha ik doe ook geen ketjap er door heen denk Italianen ook niet tochquote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy zal van de Hollandse bolognese houden
Ik heb geleerd hoe spaghetti te eten toen ik klein was. Maar mijn moeder sneed het in het begin ook klein voor me.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik doe het precies zo, is gewoon makkelijker
dacht ketjap hoor nah ja ook goed ook dat doe je er niet doorheen hahahhaquote:
Ja iets scherper vind ikquote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is bijna hetzelfde als tomatenpuree
ja daar heb je het al hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geleerd hoe spaghetti te eten toen ik klein was. Maar mijn moeder sneed het in het begin ook klein voor me.
Echt niet. De meeste Hollanders kunnen heel goed spaghetti eten zonder het te snijden. Moet nou alles tegengesproken worden?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
De meeste Hollanders snijden spaghetti
Is ook een non discussie
Net als dat Chinees hier totaal niet lijkt op Chinees eten in China
* greysbones gaat vast zakdoeken in slaan voor Odie morgenavondquote:
als je niet neukt heb je ze ook niet nodigquote:Op woensdag 2 april 2025 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
Matti dus geen condoomgebruik gebruiker. 1x gebruikt in zijn leven.
geen zorgen, die schijtpoll van salarquote:Op woensdag 2 april 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat vast zakdoeken in slaan voor Odie morgenavond
En daar voor nog met de staafmixer?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geleerd hoe spaghetti te eten toen ik klein was. Maar mijn moeder sneed het in het begin ook klein voor me.
waar staat deze, op instagram?quote:
Die andere zegt ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen zorgen, die schijtpoll van salarzou toch wel weer niet kloppen
Ik geloof het wel. Ik kan hem zelf nooit vinden bij Salar. En als ik hem vind dan kan ik er niet op stemmen op 1 of andere manierquote:
wat die poll van FOK ?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die andere zegt ongeveer hetzelfde
nek aan nek dus, weer hoop gebral om niksquote:Op woensdag 2 april 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is van 15 minuten geleden
Waarschijnlijk wel, maar toen was ik nog wel heel klein.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daar voor nog met de staafmixer?
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou dan maar weer wat mail adressen aanmaken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |