Je hebt allang antwoord maar je blijft drammen. Sharice was gewoon op de bank in het huisquote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
waar is sharice geweest bij de exit ? niemand gevt me antwort
Tatjana en Geraldine zijn er ook.... We gaan zien of het budget hen live toelaat of dat we het met maquettes van elk moeten doen,quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, nog wel in een studio volgens mij.
ff naar de hoeren.....quote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
Zolang DB nog goed draait zal het wel niet. Hopelijk zetten ze daar de streams aan na morgen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop ergens nog steeds op een seizoen 2 van EJVJL
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Tatjana en Geraldine zijn er ook.... We gaan zien of het budget hen live toelaat of dat we het met maquettes van elk moeten doen,
nou dat was meestal in vorige edities wel leuk als er weer een paar aangeschoten waren, dan was er altijd wel weer sensaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, hoe meer drank, hoe leuker de filmpjes!
Op de plee (heel lang)quote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
maar niet bij de 3 gesitzttquote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je hebt allang antwoord maar je blijft drammen. Sharice was gewoon op de bank in het huis
Pffff om dat jij haar niet gezien hebt, wil niet zeggen dat ze er niet was..En nu is het klaarquote:
Dat deed Salar idd dat jaarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hele Jazz Hotel afgebroken en alle dierfiguren die ie kan vinden aangerand. Na 2 biertjes en 6 gemberbier
quote:Op donderdag 3 april 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind er geen ene donder meer aan, ben woestboos
Jolien is nu een stuk benaderbaarder dan toen ze in het huis zat hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind er geen ene donder meer aan, ben woestboos
De jacht is geopendquote:Op donderdag 3 april 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jolien is nu een stuk benaderbaarder dan toen ze in het huis zat hoorPak je kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |