Was iig vorig jaar daar wel en een keer eerder ook dacht ik maar dat weet ik niet zeker ;p Klopt van die tent, dat was ook een keer idd.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, nog wel in een studio volgens mij. Ook een keer toch in een soort tent naast het huis?
Ze mocht zijn rug op......quote:Op donderdag 3 april 2025 22:45 schreef superniger het volgende:
Ach Jolien.
Zou ze inmiddels onder Jeffrey liggen?
Dat denkt hij maar. Je wordt geleefd na die finale. Allemaal mooie plannen maar daar steekt de FEBO een stokje voor.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:46 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gaat het. Morgen op de afterparty op een zuipen zetten22:30 naar huis
Je bent er bij geweest? Ik heb andere beelden gezien namelijkquote:Op donderdag 3 april 2025 22:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denkt hij maar. Je wordt geleefd na die finale. Allemaal mooie plannen maar daar steekt de FEBO een stokje voor.
Jawel hoor heeft nog mooie doelstellingenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
terug in het regime
niks meer om naar toe te werken
of naar toe te leven
Weet hoe het er aan toe gaat na zo'n finale.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je bent er bij geweest? Ik heb andere beelden gezien namelijk
Hele Jazz Hotel afgebroken en alle dierfiguren die ie kan vinden aangerand. Na 2 biertjes en 6 gemberbierquote:Op donderdag 3 april 2025 22:46 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gaat het morgen op de afterparty op een zuipen zetten22:30 naar huis
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet hoe het er aan toe gaat na zo'n finale.
Wat dit betreft ben ik het wel eens met @freaky40 ... de winnaar moet pers langs, filmpjes maken voor BB, tiktok optreden enz... die gaat niet gelijk zuipen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je bent er bij geweest? Ik heb andere beelden gezien namelijk
Reken maar dat Jordy gaat zuipen, glaasje hier, glaasje daarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat dit betreft ben ik het wel eens met @:freaky40 ... de winnaar moet pers langs, filmpjes maken voor BB, tiktok optreden enz... die gaat niet gelijk zuipen.
Dat klopt, de nummer 2 kan dat wel doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Reken maar dat Jordy gaat zuipen, glaasje hier, glaasje daar
Ik ben er wel eens geweest..Er wordt genoeg geschonken en toebedeeldquote:Op donderdag 3 april 2025 22:48 schreef freaky40 het volgende:
Dat was vorig jaar ook nog te zien na de liveshow op een instagram account, iedereen moet wat van je.
en dan kruipend naar het hotelquote:Op donderdag 3 april 2025 22:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Reken maar dat Jordy gaat zuipen, glaasje hier, glaasje daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |