waar doel je op?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind zijn huidige gedrag ook wel en beetje apart
Ik denk dat hij zich heel erg beseft dat z'n droom morgen over is, hoe dan ook.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind zijn huidige gedrag ook wel en beetje apart
ben je helemaal besodemieterd, dat nooitquote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dank je. Je moet het wel willen hè, dat je dan ook een beetje voor Milena kiest.
Nee dat verlies je. Dat was wel degelijk jouw reactie op mijn post.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles/nietes spelen op de laatste dag.
Dan zou ik maar eens gaan kijken naar de wachtwoorden van je account..quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles/nietes spelen op de laatste dag.
jepquote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich heel erg beseft dat z'n droom morgen over is, hoe dan ook.
Fine.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat verlies je. Dat was wel degelijk jouw reactie op mijn post.
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens gaan kijken naar de wachtwoorden van je account..
Dat merk je idd wel... 3 jaar naar toe gewerkt en morgen is dat opeens voltooidquote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich heel erg beseft dat z'n droom morgen over is, hoe dan ook.
Heb ze gelijk gereset.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens gaan kijken naar de wachtwoorden van je account..
tis een soort van zijn levenswerkquote:Op donderdag 3 april 2025 22:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat merk je idd wel... 3 jaar naar toe gewerkt en morgen is dat opeens voltooid
Weer naar je 9 to 5 baan, en niet ff blijven liggen in je nest wanneer je wilquote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
terug in het regime
niks meer om naar toe te werken
of naar toe te leven
haha.. dat zou wel in het budget van deze BB passen ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon finale in de lobby van het EndemolShine pand.
waar is zij gewezen bj de exit? helemal komischquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hehe, na 3 maanden kan ze eindelijk een keer lachen
Vorig jaar ook. Budget is alles.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. dat zou wel in het budget van deze BB passen ja.
Is dat niet elk jaar daar?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. dat zou wel in het budget van deze BB passen ja.
Of jullie als die win 😁quote:Op donderdag 3 april 2025 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die jongen stort terplekke in en moet aan het zuurstoflachgas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |