Je bedoelde Sharice? Geeft niets, foutje is zo gemaakt.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja Geraldine kon er ook wat van...maar zij kan het hebben mooie vrouw! wel verschil met Jolien
Zijn ze alle driequote:Op donderdag 3 april 2025 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo ontzettend bewust van de camera's.
nee ik bedoel echt Geraldine... was antwoordt op souryquote:Op donderdag 3 april 2025 23:32 schreef kater1 het volgende:
[..]
Je bedoelde Sharice? Geeft niets, foutje is zo gemaakt.
Ik ben toch niet serieus. Is gewoon een grapje omdat er te pas en te onpas gegooid wordt met topdit, topdat, door voornamelijk ook Jordy zelfquote:
Ja precies die lult ook gewoon met iedereen mee om er zelf beter van te worden... Niet mijn soort mensquote:Op donderdag 3 april 2025 23:39 schreef T0wler het volgende:
Mattie effe naar Jordy neehoor...
Jolien was allang gaan kijken
Dat hebben ze al dagen lang gedaanquote:Op donderdag 3 april 2025 23:45 schreef Thorelf het volgende:
jammer...ik had ze graag buiten bij het vuur zien zitten...met een drankje.en terug zien blikken op hun avontuur in BB
Morgen nog een (bijna) hele dag, dus denk ff krachten sparen voor de big dayquote:Op donderdag 3 april 2025 23:45 schreef Thorelf het volgende:
jammer...ik had ze graag buiten bij het vuur zien zitten...met een drankje.en terug zien blikken op hun avontuur in BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |