ik snap je hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind er geen ene donder meer aan, ben woestboos
Ik ga ook heel slecht op dat soort broeken.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:14 schreef kater1 het volgende:
Die vreselijke broek met scheuren van Sharice doet gewoon pijn aan mijn ogen. Maar dat is persoonlijk. Anderen zullen zeggen dat het weer helemaal hot is. Of zo.
Jij hoeft em niet aan tochquote:Op donderdag 3 april 2025 23:18 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik ga ook heel slecht op dat soort broeken.
we hebben wel meer naar bepaalde kleding moeten kijken! en dat vond ik erger dan deze broek.....zo smaken verschillen.quote:
Ga ik ook niet ontkennen, Sharice vindt hem leuk, top toch.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
we hebben wel meer naar bepaalde kleding moeten kijken! en dat vond ik erger dan deze broek.....zo smaken verschillen.
ik mis ook die outfitjes van die troela's die het verleden jaar presenteerde. Dat was echt oogaidsquote:Op donderdag 3 april 2025 23:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
we hebben wel meer naar bepaalde kleding moeten kijken! en dat vond ik erger dan deze broek.....zo smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja Geraldine kon er ook wat van...maar zij kan het hebben mooie vrouw! wel verschil met Jolienquote:Op donderdag 3 april 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
ik mis ook die outfitjes van die troela's die het verleden jaar presenteerde. Dat was echt oogaids
Jolien is wegquote:Op donderdag 3 april 2025 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe bedoelte jolien dat , dat sharice vor haar niet meer existiert?
Nee voor mee naar huis dus volgens mijquote:Op donderdag 3 april 2025 23:31 schreef kater1 het volgende:
Zijn Matti en Sharice nu recepten aan het doornemen? Voor morgen? Hadden ze opties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |