Nick overtrof alles destijdsquote:Op donderdag 3 april 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zien er uit alsof ze allemaal 13 weken hebben liggen bakken op een zandstrand
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Finale is morgen toch of ben ik verkeerd?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Heel leukquote:
wohh jij loopt voor op mijn zegquote:
yessssquote:Op donderdag 3 april 2025 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
hah .. dat hele geld verdienen gedurende de eerste 12 weken is ook een wassen neus als je in de laatste week nog 40K kunt verdienen.
nu krijg je niet de winnaar te horen hoor je hebt nu 1 afvallerquote:
DavidS mag ook mijn daddy wel zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
David S het vaderfiguur
Axel het vervelende broertje
Dat is geen uitzending maar een livequote:
Bel het nummer dat het wat later zal worden.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 12 minuten te vullen dan begint 112 vandaag
ik denk dat BB het wel ietwat benauwd kreeg bij de poll van Salarquote:Op donderdag 3 april 2025 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy kan niet afvallen, moet een NL'er bij de laatste 3
ook raar eigenlijkquote:Op donderdag 3 april 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geen uitzending maar een live
de 2e plaats zal je bedoelenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
de winnaar staat zeker in de finale![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:29 schreef Kinga het volgende:
Volgorde bekendmaking: Sharice, Jordy, Matti, Jolien.
Ik vermoed mensen met heel veel emailaccounts gestemdquote:
wel slecht opgevoed hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
en toen waren er nog maar 3 **mod edit -knip- ** bewoners
Nou denk het nietquote:Op donderdag 3 april 2025 21:49 schreef Kinga het volgende:
Naar wie gaan Joliens stemmers in de finale? Matti i hope.
Die keek naar de cameramensenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:53 schreef Adat231 het volgende:
[..]
De enige die dat niet deed was big dog Jane
Huh? Die was gewoon op tv??quote:Op donderdag 3 april 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind het echt heel vreemd dat de Live niet op TV word uitgezonden eigenlijk!![]()
Dan ga ik even wachten en kijken op wie ik moet stemmen zodat Jordy wel wintquote:Op donderdag 3 april 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga maar even wachten en kijken op wie ik moet stemmen zodat Jordy niet wint.
Ermmm ... ja .. ik denk dat je dan op Mattie moet stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ga ik even wachten en kijken op wie ik moet stemmen zodat Jordy wel wint
ja sorry bedoel de Finale morgenquote:
Bij Salar gaat Mattie al als een speerquote:Op donderdag 3 april 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
jij stemt wel op Mattiquote:Op donderdag 3 april 2025 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ermmm ... ja .. ik denk dat je dan op Mattie moet stemmen.
En bij de Belg Jordy .... het wordt spannend.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Bij Salar gaat Mattie al als een speer
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
het is gewoon een vies ventje, ik hoop zo dat hij niet wint.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef Kinga het volgende:
Die opmerking van Jordy net is wel zooooo smerig.
Het is leuk om Sharice als eerste door te laten gaan, dan staat het Kartel naast elkaar... insinuerend dat Sharice niks waard is en toch laatste staat.
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef mario390 het volgende:
was sharice nu de hele tijd op wc dat zij exit miste?
werd net hier gezegd geloof ik van niet nah kijk wel morgenquote:
ja die zat de hele uitzending te schijtenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef mario390 het volgende:
was sharice nu de hele tijd op wc dat zij exit miste?
nog maar 2000 stemmenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Moge duidelijk zijn. Landslide it is![]()
[ afbeelding ]
Helaas.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een vies ventje, ik hoop zo dat hij niet wint.
Nee zo bedoelde hij het niet maar dat het kartel uit elkaar getrokken ging worden.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef Kinga het volgende:
Die opmerking van Jordy net is wel zooooo smerig.
Het is leuk om Sharice als eerste door te laten gaan, dan staat het Kartel naast elkaar... insinuerend dat Sharice niks waard is en toch laatste staat.
Dat was twee maanden geleden ook al bekend.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Moge duidelijk zijn. Landslide it is![]()
[ afbeelding ]
Nee maar na Jolien is nu Jordy aan de beurt om afgezeken te wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde hij het niet maar dat het kartel uit elkaar getrokken ging worden.
Is morgen wel live op tv begint om 20.30 uurquote:Op donderdag 3 april 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind het eigenlijk echt heel vreemd dat de FInale Live niet op TV word uitgezonden morgen !![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werd net hier gezegd geloof ik van niet nah kijk wel morgen
na eerst die andere melding heb ik idd nu ook dezequote:
dank je wel.quote:
nou kom maar op met de complottheorieenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, klopt. is dit weer zo'n gebeurtenis net voor de finale .....
alleen in het seizoen met Jill waren goeie feestjes dat het donker en alles was en muziek daarna was het licht aan en uurtje maarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:03 schreef maxelu het volgende:
Meest karige feestjes die er ooit in BB geweest zijn, dit seizoen
Kindersluiting hé...quote:Op donderdag 3 april 2025 22:05 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
matti krijgt kinder champie, hij krijgt alleen de fles niet open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |