quote:Op donderdag 3 april 2025 21:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar niet mooi egaal gebruind hahaha ,mattie is mooi egaal gebruind
Ik vermoed dat ze morgen als eerste vertrekt van de drie.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is er van overtuigd dat ze naar huis gaat. Ze voelt zich helemaal rustig zegt ze.
daar achter stond Jolien in het roodquote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb haar geen rood pak aan zien hebben ,wel sharice een roze
Het is niet onoverbrugbaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze morgen als eerste vertrekt van de drie.
Of mensen moeten nu massaal op haar gaan stemmen, maar dat zie ik nu niet meer gebeuren
ja is ma ook kijken volgens mijn maar denk dat ze het gemist hebquote:
De laatste tv uitzending van dit seizoenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
Uitzending afgelopen, nog 1 reclameblokje
ja ik ook op videoland, zie screenshot hierbovenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O ik heb via videoland gekeken en die duurde maar 38 minuten
ja beetje idioot vind ik hetquote:Op donderdag 3 april 2025 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice dankt nog Milena en Pootje, die haar avontuur net nog iets leuker hebben gemaakt. Ze draagt ze allebei ook mee op haar borst.
in die tuin daarquote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Matti denkt dat vandaag 28 graden was
In de zon uit de wind.... het zal niet veel gescheeld hebben.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Matti denkt dat vandaag 28 graden was
gmtaquote:Op donderdag 3 april 2025 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de zon uit de wind.... het zal niet veel gescheeld hebben.
thnx wist niet hoe ik het moest doenquote:
Zeker!!! Geheel tegen de polls in zal Sharice helaas het huis uit gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
@:kater1 heb je jou allesbeslissende stem al uitgebracht?
Ja thnx hier loopt een kat soms voor me tabletquote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik ook op videoland, zie screenshot hierboven
ja nu je het zegt, morgen niet natuurlijk, waren wel hele goede uitzendingen dit jaar, denk wel beste jaar ooitquote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste tv uitzending van dit seizoen
Nee, dat zeker niet.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Zeker!!! Geheel tegen de polls in zal Sharice helaas het huis uit gaan![]()
ja daar zag je het ook zelfde aflevering he hahahquote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O ik heb via videoland gekeken en die duurde maar 38 minuten
Dat roze pak was gaaf!!!! Ik hoop dat sharice die idd heeft gekozen!quote:Op donderdag 3 april 2025 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
op de foto vsn @:odie22 zie je ook dat dat roze van SHarice klaar ligt om in te pakken dus die is in het Roze
Vanwege de meltdown van Salar dan zou dat ook wel weer leuk zijn.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
TOP , hebben die 300 extra mail-adressen geholpen dusquote:Op donderdag 3 april 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
die man is niet goedquote:Op donderdag 3 april 2025 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanwege de meltdown van Salar dan zou dat ook wel weer leuk zijn.
en morgen de finale dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste tv uitzending van dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die lag klaar zag je op de foto van Odie22 dus vermoed van welquote:Op donderdag 3 april 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat roze pak was gaaf!!!! Ik hoop dat sharice die idd heeft gekozen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |