maar de echte shock komt daarna pasquote:Op donderdag 3 april 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
Jolien gaat denk ik schrikken dat ze eruit moet
ja heeft een cursusje bij Engine nodig morgen bij de finale als dat nog niet is bijgetrokken danquote:Op donderdag 3 april 2025 21:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is net of Jordy heel slecht gemakeupt is
Trumpiaans.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Teveel in het zonnetje gezetenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik heb haar geen rood pak aan zien hebben ,wel sharice een rozequote:Op donderdag 3 april 2025 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhhh jolien heeft wel mooi pak dat rode wat ze aan had, krijgen we dus neit te zien
2 anderen vreten zich zo ongeveer opquote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is er van overtuigd dat ze naar huis gaat. Ze voelt zich helemaal rustig zegt ze.
op tvquote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb haar geen rood pak aan zien hebben ,wel sharice een roze
Jolien had dat rode in de tas en stond er wel mooi, maar echt zien doen we dat dus niet als zij weggaatquote:Op donderdag 3 april 2025 21:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar niet definitieve bij de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |