So truequote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef humpty het volgende:
Sharice dat ze in de finale staat door zichzelf te zijn
Nee Sharice het waren tegenstemmen
Jawellehquote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Kunnen jullie ook nog steeds niet stemmen bij rtl
Vindt je?.....lijkt wel of je niet voor vol wordt aangezien als ze geen sterke drank drinkt....quote:
zolang ze het zingen maar laatquote:Op donderdag 3 april 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg mensen zijn die Sharice waarderen om haar lieve en zorgzame karakter en meme-waardigheid/goede humor
mijn lukte he tnet weer even niet pagina nemen misschienquote:
Doe maar jordy dan geen sharice liever haha.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef Joyce-43 het volgende:
dan kan ik er nog 1 doen die ga ik even bedenken nog wie dat word
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Kunnen jullie ook nog steeds niet stemmen bij rtl
Ja dat vind ikquote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt je?.....lijkt wel of je niet voor vol wordt aangezien als ze geen sterke drank drinkt....
Hij heeft het volste recht om iets anders te vragen.
Nu heeft hij een blikje gekregen....1 blikje.
Kom er nog steeds niet op.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn lukte he tnet weer even niet pagina nemen misschien
Jordy?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef Joyce-43 het volgende:
dan kan ik er nog 1 doen die ga ik even bedenken nog wie dat word
[ afbeelding ]
ja veel he hahhaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt je?.....lijkt wel of je niet voor vol wordt aangezien als ze geen sterke drank drinkt....
helemaal met je eensquote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
bewoners? geven dieweg danquote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende de hele avond live op tiktok
nee word MAttie of Jordy dan nogquote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doe maar jordy dan geen sharice liever haha.
Nee ik bedoel dat je wel kan meekijken op TikTok, mocht je geen kaartjes krijgenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bewoners? geven dieweg dan
ik heb bij BB meegedaan maar heb niet
Wie vind je het leukst of gun je het het meest?quote:
Gewoon in het huis Mario, ** -knip- **quote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar dann?? en fok gaat zeer schlecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |