SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 13 2023 (met Bernice, Claudia, Richard, Piet en Haico)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 14 2024-2025 (met Deedry, Jan, John, Julius, Martijn en Roel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________________
Bij die nachtzoentjes van John moest ik ineens aan die andere Limburger denken. In zijn zwarte slip.
Nu gaat er vast wel iemand een leuk plaatje posten.![]()
Marcel?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij die nachtzoentjes van John moest ik ineens aan die andere Limburger denken. In zijn zwarte slip.
Nu gaat er vast wel iemand een leuk plaatje posten.
Somebody that I used to know![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu gaat er vast wel iemand een leuk plaatje posten.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat was ook dat geforceerde draaiboekgedoe: samen tanden poetsen en samen om een nachtzoentje zeuren.quote:
Weer geen link op de website, dus moet ik het van de commentaren hebben.
Zo te horen was er niets aan, dus weinig aan gemist.
Vraag me af wat de produktie voor heeft met zo'n lauwe toestand.![]()
Kun je niet kijken via NPO Start?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:17 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat was ook dat geforceerde draaiboekgedoe: samen tanden poetsen en samen om een nachtzoentje zeuren.
Weer geen link op de website, dus moet ik het van de commentaren hebben.
Zo te horen was er niets aan, dus weinig aan gemist.
Vraag me af wat de produktie voor heeft met zo'n lauwe toestand.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik las ergens wel de terechte vraag/opmerking: waar was Yvon? Om bij te sturen? Om ze een beetje te triggeren van: waar gaat het nou om, wat wil je weten, hoe ga je dat doen?
Je ziet nu de dynamiek die je altijd ziet: de eerste spanning is eraf, ze worden onzeker (geef ze eens ongelijk, als een boer keuze heeft uit drie), en het blijft veilig. Meestal is Yvon er dan om de boeren een zetje te geven. Misschien komt dat nog. Laten ze bewust dit zo gebeuren (groepsdynamiek heeft natuurlijk ook tijd nodig).Somebody that I used to know![]()
Dit is pas dag 2 he, ik denk dat er nog niks bij te sturen viel. Dat gebeurt volgende week, er zijn meerdere dames die nu ontdekken dat er weinig diepgang in "hun" boer zit.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:22 schreef Postbus100 het volgende:
Ik las ergens wel de terechte vraag/opmerking: waar was Yvon? Om bij te sturen? Om ze een beetje te triggeren van: waar gaat het nou om, wat wil je weten, hoe ga je dat doen?
Je ziet nu de dynamiek die je altijd ziet: de eerste spanning is eraf, ze worden onzeker (geef ze eens ongelijk, als een boer keuze heeft uit drie), en het blijft veilig. Meestal is Yvon er dan om de boeren een zetje te geven. Misschien komt dat nog. Laten ze bewust dit zo gebeuren (groepsdynamiek heeft natuurlijk ook tijd nodig).![]()
Dag 2? Volgens mij juist pas dag 1 en hebben ze gisteren de dagdates gehad. Bij Martijn en Julius is het eerste shot van de avond na de dagdates.
En bij de andere boeren zijn we qua tijdlijn nu hooguit aan het eind van de middag na de eerste dag van de logeerweek, want al die tandenpoetsshots waren ook van de avond na de dagdates.
Dus ik zou het wel erg hijgerig vinden als Yvon er gelijk weer is. Ook omdat er vanuit de productie de opdracht gegeven lijkt te zijn om alle logees echt mee te laten draaien met het werk.![]()
Er was steeds meer kritiek op haar en hoe ze zou sturen/bemoeien/uitzijn op tranen en 'het kan toch ook gewoon met alleen een voice over, want dat werkt met de online boeren ook'. Ook gezien de aanpak van de huidige concurrentie (B&BVL) hebben ze, vermoed ik, expres wat minder Yvon.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:22 schreef Postbus100 het volgende:
Je ziet nu de dynamiek die je altijd ziet: de eerste spanning is eraf, ze worden onzeker (geef ze eens ongelijk, als een boer keuze heeft uit drie), en het blijft veilig. Meestal is Yvon er dan om de boeren een zetje te geven. Misschien komt dat nog. Laten ze bewust dit zo gebeuren (groepsdynamiek heeft natuurlijk ook tijd nodig).
Ik vind haar verschrikkelijk, maar dat kinderlijke gezanik bij die boeren wérkte wel. Dus ik vind het jammer dat ze niet meer intervenieert.![]()
Er is misschien ook wel bezuinigd. Ze kon 'vroeger' best snel ter plaatse zijn. Misschien nemen ze nu veel meer tegelijk op.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Vind jij Myrthe zelfverzekerd? Ik heb juist totaal niet dat idee. Ik vind haar heel onzeker overkomen. Maar wel schattig. Ik vind het ook niet van zelfvertrouwen spreken dat ze voor Julius gaat, omdat je zou verwachten dat ze wel een man kan krijgen die iets sprankelender en frisser is, maar goed, wie ben ik om haar smaak te bekritiseren.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind je Myrthe leuker of echt beter bij Julius passen. Ik vind haar zeker heel leuk, maar vind Kylie beter bij hem passen. Vooral omdat ze zelf ook een beetje stugger is en ook helemaal bekend is met het boerenleven en dieren fokken. Myrthe is zo vrolijk en zelfverzekerd, die komt echt wel een veel leukere kerel tegen nog.Mja![]()
Dat je alleen naar concerten en op vakantie gaat geeft best wel blijk van zelfvertrouwen ja. Ook een zelfverzekerde vrouw kan lief en schattig zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vind jij Myrthe zelfverzekerd? Ik heb juist totaal niet dat idee. Ik vind haar heel onzeker overkomen. Maar wel schattig. Ik vind het ook niet van zelfvertrouwen spreken dat ze voor Julius gaat, omdat je zou verwachten dat ze wel een man kan krijgen die iets sprankelender en frisser is, maar goed, wie ben ik om haar smaak te bekritiseren.![]()
Ja vind je? Ik weet niet hoor. Ik denk dat Myrthe misschien op persoonlijk vlak wel zelfvertrouwen heeft, maar in de liefde niet zoveel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat je alleen naar concerten en op vakantie gaat geeft best wel blijk van zelfvertrouwen ja. Ook een zelfverzekerde vrouw kan lief en schattig zijn.Mja![]()
De laatste keer dat ik het probeerde, was het gecompliceerd geworden. M'n pc is ook wat wankel aan het doen, dus nu wil ik even geen "nieuwe" dingen proberen.quote:
Het rare is, dat het niet te voorspellen valt of er wel of niet een video-link op de website komt. Het is echt de vraag wat ze proberen met deze nieuwe opzet.
Het idee van direct 6 boeren en de dag-date aan huis is best ok.
Maar waarom eerst 4 boeren en daarna 2? Dat is dan weer zo onevenwichtig als je aan de nieuwe najen en gezichten moet wennen.![]()
Hier dan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het probeerde, was het gecompliceerd geworden. M'n pc is ook wat wankel aan het doen, dus nu wil ik even geen "nieuwe" dingen proberen.
Het rare is, dat het niet te voorspellen valt of er wel of niet een video-link op de website komt. Het is echt de vraag wat ze proberen met deze nieuwe opzet.
Maar waarom eerst 4 boeren en daarna 2? Dat is dan weer zo onevenwichtig als je aan de nieuwe najen en gezichten moet wennen.
https://npo.nl/start/seri(...)ekt-vrouw_9/afspelenThe love you take is equal to the love you make.![]()
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het probeerde, was het gecompliceerd geworden. M'n pc is ook wat wankel aan het doen, dus nu wil ik even geen "nieuwe" dingen proberen.
Maar waarom eerst 4 boeren en daarna 2? Dat is dan weer zo onevenwichtig als je aan de nieuwe najen en gezichten moet wennen.![]()
Volgende week moeten ze de eerste logee weg gaan sturen. Welke dates moeten volgens jullie vertrekken?
Ik denk:
Bij Julius - Patricia
Bij Deedry - Sjoerd
Bij Martijn - Annet
Bij John - Eileen
Bij Roel - Sandra
Bij Jan - Dorien![]()
Zal het deze week proberen (nu er iets anders uitvalt en er soort van tijd over is). Bedankt voor je hulp.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier dan?
https://npo.nl/start/seri(...)ekt-vrouw_9/afspelen
.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:55 schreef Gia het volgende:
Volgende week moeten ze de eerste logee weg gaan sturen. Welke dates moeten volgens jullie vertrekken?
Ik denk:
Bij Julius - Patricia
Bij Deedry - Sjoerd
Bij Martijn - Annet
Bij John - Eileen
Bij Roel - Sandra
Bij Jan - Dorienquote:Op zondag 23 maart 2025 23:40 schreef Arcee het volgende:
Wie ik denk wie de volgende wordt die ze weg gaan sturen:
Martijn: Annet
Jan: Dorien
Roel: Sandra
John: Eileen
Deedry: Carst-Jan
Julius: PatriciaNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Nee, dat was gewoon drie in de ene en drie in de andere uitzending.quote:The love you take is equal to the love you make.![]()
Dagdate? Er was een 4 versus 2 indeling. Deedry hoorde bij bij die 2e groep.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon drie in de ene en drie in de andere uitzending.![]()
Nee, ook niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:28 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dagdate? Er was een 4 versus 2 indeling. Deedry hoorde bij bij die 2e groep.The love you take is equal to the love you make.![]()
Er waren er 2(waaronder Deedry) die hun keuze in de aflevering na de dagdate bekend maakten ik denk dat dat wordt bedoeld.![]()
Dat moet dan wel. Maar dat is op zich niks nieuws, dat ze niet alle keuzemomenten in een aflevering laten zien.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:57 schreef Remco het volgende:
Er waren er 2(waaronder Deedry) die hun keuze in de aflevering na de dagdate bekend maakten ik denk dat dat wordt bedoeld.The love you take is equal to the love you make.![]()
Bijna hetzelfde, alleen een verschil bij Deedry. Twijfel ook wel over Carst-Jan, maar met het verhaal van dat zoontje van Sjoerd, denk ik eerder Sjoerd.quote:![]()
Klopt. Maar ze hadden mooi de gelegenheid om telkens 3 boeren te doen, met beter verdeelde aandacht voor iedereen.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat moet dan wel. Maar dat is op zich niks nieuws, dat ze niet alle keuzemomenten in een aflevering laten zien.![]()
Ik vind dit wel heel erg spijkers op laag water zoeken.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:15 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze hadden mooi de gelegenheid om telkens 3 boeren te doen, met beter verdeelde aandacht voor iedereen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Alleen al op basis van het feit dat hij dat niet eerder gemeld had zou ik hem naar huis sturen.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, alleen een verschil bij Deedry. Twijfel ook wel over Carst-Jan, maar met het verhaal van dat zoontje van Sjoerd, denk ik eerder Sjoerd.
Mensen die kinderen hebben en daar niet open over zijn zijn wat mij betreft een grote rode vlag.![]()
Inderdaad. Hij durfde het nu te melden omdat hij zag hoe leuk ze met haar neefjes/nichtjes omgaat.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen al op basis van het feit dat hij dat niet eerder gemeld had zou ik hem naar huis sturen.
Mensen die kinderen hebben en daar niet open over zijn zijn wat mij betreft een grote rode vlag.
Hij had dit bij dat 5 minutengesprek al moeten zeggen, vind ik. En het kan zijn dat ze dit hartstikke leuk vindt, maar je hebt dan ook te maken met de moeder van dat kind. Lijkt mij niet zo'n fijn begin van een nieuwe relatie.
Overigens vind ik qua karakter Sjoerd wel de leukste, maar wel de lelijkste. Qua uiterlijk vind ik Roy de aantrekkelijkste, maar die doet me te popi jopie. Hou ik niet zo van. Eigenlijk vind ik ze geen van drieën bij Deerdry passen.![]()
5 minutengesprek was imho ook al te laat, zulke essentiële onderdelen van je leven zet je gewoon in de brief, als je dat niet doet dat deugt het niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij durfde het nu te melden omdat hij zag hoe leuk ze met haar neefjes/nichtjes omgaat.
Hij had dit bij dat 5 minutengesprek al moeten zeggen, vind ik. En het kan zijn dat ze dit hartstikke leuk vindt, maar je hebt dan ook te maken met de moeder van dat kind. Lijkt mij niet zo'n fijn begin van een nieuwe relatie.
Overigens vind ik qua karakter Sjoerd wel de leukste, maar wel de lelijkste. Qua uiterlijk vind ik Roy de aantrekkelijkste, maar die doet me te popi jopie. Hou ik niet zo van. Eigenlijk vind ik ze geen van drieën bij Deerdry passen.
Stel je eens voor dat een van de vrouwen van John dat zou doen, hem even apart nemen en "oh, by the way... ik had het nog niet gezegd, maar ik heb een kindje van anderhalf".
Dan was internet ontploft.
Overigens vind ik het wel bizar dat je met een kind van anderhalf alweer op zoek bent naar een nieuwe relatie, wanneer is je relatie met de andere ouder van dat kind dan op de klippen gelopen?![]()
Misschien had ie geen vaste relatie met de moeder van zijn kind?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 minutengesprek was imho ook al te laat, zulke essentiële onderdelen van je leven zet je gewoon in de brief, als je dat niet doet dat deugt het niet.
Stel je eens voor dat een van de vrouwen van John dat zou doen, hem even apart nemen en "oh, by the way... ik had het nog niet gezegd, maar ik heb een kindje van anderhalf".
Overigens vind ik het wel bizar dat je met een kind van anderhalf alweer op zoek bent naar een nieuwe relatie, wanneer is je relatie met de andere ouder van dat kind dan op de klippen gelopen?
Maar dit is inderdaad wel iets wat je direct zou moeten melden, ja.Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Tweeënhalf. Maar toch.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 minutengesprek was imho ook al te laat, zulke essentiële onderdelen van je leven zet je gewoon in de brief, als je dat niet doet dat deugt het niet.
Overigens vind ik het wel bizar dat je met een kind van anderhalf alweer op zoek bent naar een nieuwe relatie, wanneer is je relatie met de andere ouder van dat kind dan op de klippen gelopen?The love you take is equal to the love you make.![]()
Was er niet laatst iemand op x die familie was van de moeder van dat kindje?
Zij zei dat hij zijn zoon vooral links laat liggen en dat het haar niet verbaasde dat hij hem niet noemde.
Red flag dus.![]()
Dit is dus zo’n vage roddel die dus jaren later nog steeds kan opduiken.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:32 schreef Nieve het volgende:
Zij zei dat hij zijn zoon vooral links laat liggen en dat het haar niet verbaasde dat hij hem niet noemde.
Red flag dus.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat kan ook, maar dan nog.... het is echt gewoon iets wat niet deugt.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:01 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Misschien had ie geen vaste relatie met de moeder van zijn kind?
Maar dit is inderdaad wel iets wat je direct zou moeten melden, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep:quote:Op woensdag 2 april 2025 17:32 schreef Nieve het volgende:
Red flag dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:04 schreef Postbus100 het volgende:
Juiceeee....![]()
Het gaat over één van de vijf mannen van Deedry, en het gaat niet over Roy.
https://x.com/kathl1dd/status/1898831925961212407![]()
Nou, ik denk dat je met een kind van 1,5 wel gewoon verder kan kijken, maar dan wel openlijk als je zelf naar iemand hengelt. Stel dat ze begonnen zijn met afspraak niet of vooralsnog niet voor kinderen te gaan en dat er opeens dus wel sprake van zwangerschap was. Misschien was de relatie dan al voor de geboorte uitgegaan.
Iemand zei het raar te vinden dat hij het kind maar 1,5 dag per week zag, maar dat gebeurt toch heel vaak? En zeker bij een vechtscheiding.
En dan die persoon die een stookbericht op internet zette.
Afgezien van alles wat er voor hem aan BZV vooraf ging: hij had het Deedry direct moet laten weten. weten.![]()
Klopt, die 1,5 per week is niet zo boeiend. Genoeg mannen die kinderen eens per 2 weken zien.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:30 schreef Teslynd het volgende:
Nou, ik denk dat je met een kind van 1,5 wel gewoon verder kan kijken, maar dan wel openlijk als je zelf naar iemand hengelt. Stel dat ze begonnen zijn met afspraak niet of vooralsnog niet voor kinderen te gaan en dat er opeens dus wel sprake van zwangerschap was. Misschien was de relatie dan al voor de geboorte uitgegaan.
Iemand zei het raar te vinden dat hij het kind maar 1,5 dag per week zag, maar dat gebeurt toch heel vaak? En zeker bij een vechtscheiding.
En dan die persoon die een stookbericht op internet zette.
Afgezien van alles wat er voor hem aan BZV vooraf ging: hij had het Deedry direct moet laten weten. weten.
Maar het verzwijgen is kansloos.
Hij weet dat hij anders minder snel uitgekozen was. Dus mission accomplished.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Op zich wel jammer, want hij komt me verder wel oprecht en sympathiek over. Alleen je gaat geen kind verzwijgen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt, die 1,5 per week is niet zo boeiend. Genoeg mannen die kinderen eens per 2 weken zien.
Maar het verzwijgen is kansloos.
Hij weet dat hij anders minder snel uitgekozen was. Dus mission accomplished.![]()
Hij heeft het toch ook niet verzwegen, maar zelf gezegd op de eerste dag daar? Zie het probleem niet zo.![]()
Niet in de brief, niet bij de eerste kennismaking.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij heeft het toch ook niet verzwegen
Het pas vertellen als je al een keuzeronde hebt overleefd en over de drempel bent. Dat is verzwijgen.
Staat hem vrij uiteraard, maar het is wel bewust verzwegen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nou als hij het gelijk in de brief had gezet had ik persoonlijk die brief aan de kant geschoven. Ik zou geen vent willen met een jong kind.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij heeft het toch ook niet verzwegen, maar zelf gezegd op de eerste dag daar? Zie het probleem niet zo.Dus had een ander de kans gekregen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Meerdere keuzerondes..quote:Op woensdag 2 april 2025 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet in de brief, niet bij de eerste kennismaking.
Het pas vertellen als je al een keuzeronde hebt overleefd en over de drempel bent. Dat is verzwijgen.
Staat hem vrij uiteraard, maar het is wel bewust verzwegen.
Speeddate, dagdate.
Los van het feit dat de brief ook al een keuzeronde is natuurlijk.![]()
De aardappelboer in Limburg is heftig bekritiseerd omdat hij liever een gescheiden vrouw zonder kinderen wilde, om de kans op een zeikende ex uit te sluiten. Als je toch een formele zoektocht begint, doe je er inderdaad goed aan om wat ongewenste zaken bij voorbaat uit te sluiten.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als hij het gelijk in de brief had gezet had ik persoonlijk die brief aan de kant geschoven. Ik zou geen vent willen met een jong kind.Dus had een ander de kans gekregen.
![]()
Heeft ie te wijten aan zijn eigen gedrag, wie verzwijgt nu een eigen kind? Dikke rooie vlag.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is dus zo’n vage roddel die dus jaren later nog steeds kan opduiken.![]()
Het had nog zo kunnen zijn dat hij het wel geschreven had, of verteld had tijdens de speeddate, maar dat heeft hij ook niet gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heeft ie te danken aan zijn eigen gedrag, wie verzwijgt nu een kind?
De roddel had wat voorbarig kunnen zijn, omdat je immers niet weet wat er allemaal geschreven en gezegd is, maar in dit geval kan het ook zo zijn dat het zijn manier van doen is om dat soort bommetjes te droppen als je bijna niet meer terug kunt.![]()
Mee eens, maar met welk half brein heeft ie dan zich aangemeld?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had nog zo kunnen zijn dat hij het wel geschreven had, of verteld had tijdens de speeddate, maar dat heeft hij ook niet gedaan.
De roddel had wat voorbarig kunnen zijn, omdat je immers niet weet wat er allemaal geschreven en gezegd is, maar in dit geval kan het ook zo zijn dat het zijn manier van doen is om dat soort bommetjes te droppen als je bijna niet meer terug kunt.![]()
Nee, geen gescheiden vrouw, hij wilde een weduwe. Om, inderdaad, de kans op een zeikende ex uit te sluiten.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:44 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De aardappelboer in Limburg is heftig bekritiseerd omdat hij liever een gescheiden vrouw zonder kinderen wilde, om de kans op een zeikende ex uit te sluiten. Als je toch een formele zoektocht begint, doe je er inderdaad goed aan om wat ongewenste zaken bij voorbaat uit te sluiten.
Boer Marcel uit seizoen 2010/2011 was dat.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Oh, hou op.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heeft ie te wijten aan zijn eigen gedrag, wie verzwijgt nu een eigen kind? Dikke rooie vlag.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ok, het verschil is niet groot, maar als hij weduwe gezegd heeft, dan heb ik het dus verkeerd onthouden. Prima dat je corrigeerde.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, geen gescheiden vrouw, hij wilde een weduwe. Om, inderdaad, de kans op een zeikende ex uit te sluiten.
Boer Marcel uit seizoen 2010/2011 was dat.
Hij was sociaal wat onhandig en wel een harde werker op een eenpersoonsbedrijf, dus z'n ex verveelde zich kapot en werd bovendien financieel te kort gehouden. Dat is dan ook uit de hand gelopen en hij zat weer alleen. .
De dame die mee ging op de stedentrip had al gezien dat het niet klikte, maar is voor hem wel meegegaan. Ze kreeg veel commentaar omdat ze met open mond at. Dat was ook zo, maar toch at ze heel rustig en netjes. Het was net als zeggen dat je niets zo vies vind als met de handen eten. Dat kan vies & onverschillig gebeuren (ik gruw van die Amerikaanse peuters die een klodder eten op het blad van de kinderstoel krijgen en dan met de volle hand gaan knoeien om het naar binnen te krijgen) en het kan heel netjes. Ook kan het iets cultureels zijn. Niets mis mee als het netjes gaat.![]()
Even denken. Ik heb geen puf om dit gelijk 2x achter elkaar te zien en vergat aantekeningen te maken, dus namen en huizen kunnen door elkaar gehaald zijn.
- Er was toch wel een link, maar wat later deze keer en ik zag het aan voor zo'n kort filmpje waar je niet veel aan hebt doordat het uit de context gerukt is. Dit ben ik bij de serie met Agnes gaan beseffen: hoe uitspraken en gebeurtenissen misleidend aan elkaar geplakt zijn in de preview. Ook wel, dat er kijkers zijn die niet begrijpen dat die korte interviews afzonderlijk gebeuren, dus mensen die apart genomen worden voor wat vragen en dat staat ook zichtbaar los van de situaties die er direct aan voorafgaand getoond werden.
- Het werd nu duidelijk dat er wat dames zien wat er mis gaat in de communicatie en dat Roel zich te veel laat meeslepen in z'n vakliefde en te weinig contact maakt met de vrouwen. Het was een werknemer die ging kijken of het goed ging met Sandra en haar werkplek innam. Was het Martijn die zich verliest in de andere klusjes die hij gaandeweg doet, zodat hij ergens anders uitkomt dan de bedoeling was? Zo'n figuur was ook de boer die Femke Wiersma koos, nu minister van Landbouw etc, daarvoor iets in de Provinciale Staten en bij Boerderij (meen me dit tijdschrift te herinneren) tegenaan gelopen is. Hoewel ze getrouwd zijn na een goed gesprek met belofte van beterschap, werd het niet beter en is ze met haar eerste en hun gezamenlijke kinderen vertrokken. Martijn gaf aan dat er wat karaktergebonden zaken (slonzigheid) zo blijven omdat hij nu eenmaal zo is, maar dat hij niet helemaal onvatbaar is voor terechte kritiek en ze deden het ook op een leuke manier. Er is nu dus licht in de stal. En dat geeft dan nieuwe beelden over de bedrijfssituatie, die al direct tot willen opruimen!!! aanzette en de dames aan het doordenken bracht.
- Deedry had geen moeite met de late melding van het verzwegen kind, maar was wel even geschrokken. Alleen was er door zijn houding jegens kleine kinderen al een soort vaderrol-gedachte ontstaan en vindt ze het vooralsnog alleen maar leuk. En nee, geen twee weken de tijd om erover na te denken. Het programma rolt direct door. Voor de deelnemers is het dus wel zinvol om tóch een pauze te hebben na de keuze van de dagdate en voor de logeerweek. Ik vind nog steeds de dagdate op de boerderij een goede optie. Geen uitjes die bij vrijwel niemand past en wsl door die bedrijven gratis of goedkoop aangeboden is.
- Julius' authoritaire houding en ik dacht ook iets bij John roept inmiddels weerstand op. Bij meerdere boeren is er het probleem van 3 vrijwel even leuke vrouwen en het is zo gezellig en ook wel druk met zoveel opeens in één keer in je huis en bedrijf, dus de tijd om verantwoord te kunnen kiezen is gewoon te kort. Hoewel je bij een verkeerd pakkende eindkeuze natuurlijk contact met de anderen kan opnemen.
- Er zijn vrouwen die duidelijk uitspreken dat leuk heel leuk is, maar dat er méér nodig is om een goede partnerrelatie op te kunnen bouwen. Het is over en weer dat er te weinig indrukken over hoe die personen zijn verkregen wordt. Mij stoort het enorm dat ze niet de beste foto's van de deelnemers gepubliceerd hebben. Ze zien er in beweging anders uit dan op die foto's bij de personen. Dat is vooral storend bij de boeren. Nou ja, ik sla altijd de irritante voorstelronde (en de brieven bezorgen) over.
- Tot m'n ergernis storen de kapsels bij de dames van Jan me. Bij Dorien ontregelt het resultaat ook de poging om te zien wie ze vermoedelijk is, als ze niet in close-up komt. Bij Karine met muts op kan ik haar gezicht opeens beter zien (herkende haar eerst niet, dit ligt geheel aan m'n oog/zichtproblemen incl. de dyslexie die zich niet tot letters/woorden/teksten waarnemen beperkt), moest piekeren hoe ze dan zonder was.
- Jan is de grote verrassing. Kwam wat kneuzig over in het begin, maar blijkt behoorlijk flexibel te zijn en erg sociaal. Het was ook zijn keuze om Margreet voor te stellen aan de dames, omdat de uitverkorene met haar te maken zal krijgen.
- Lichaamstaal? Wat een aantal deelnemers zelf al zei: moeilijk in te schatten hoe de boer/de gasten zijn. Na de vele stereotypen over houding en betekenis, kwam er jaren geleden een gepensioneerde rechercheur oid met een Youtube-video om uit te leggen dat dit niet zomaar werkt. Zaken als frommelen en wegkijken kunnen van alles betekenen, omdat het allerlei oorzaken kan hebben en het zegt niets over waarheden/leugens vertellen, wel/niet schuldig zijn, etc. Nog langer geleden heb ik een keer ingestemd met een interview, eigenlijk een soort enquête. De interviewer stuntelde nogal. Ik stak m'n hand uit en kreeg het formulier, dat niet voor de ondervraagden bleek: er stond een handleiding bovenaan. Bijvoorbeeld hoe je moet zitten om vertrouwen te wekken. Het lukte om de schaterbui te onderdrukken en serieus te blijven. Die kletspraat was immers zijn schuld niet. Kreeg zelf een keer bij de afronding van een informatiegesprek een compliment voor de assertieve lichaamshouding. Que??? Ja rechte houding en blalbabla. Verteld dat ik als een stok zat (rechte lijnen en hoeken van 90 graden) wegens behoorlijke rugproblemen. Zo had ik er het minste last van.![]()
Overigens, als jullie goed hadden opgelet, had je gehoord dat hij wel een foto van hem en zijn kind bij de brief had gedaan. Maar Deedry dacht dat het zijn neefje was.![]()
Ja duh !! Als je in de brief niet zet dat je de vader bent. Koekoekquote:Op donderdag 3 april 2025 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Overigens, als jullie goed hadden opgelet, had je gehoord dat hij wel een foto van hem en zijn kind bij de brief had gedaan. Maar Deedry dacht dat het zijn neefje was.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
In welke uitzending zat dit? Niet in die van afgelopen zondag, toch?quote:Op donderdag 3 april 2025 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Overigens, als jullie goed hadden opgelet, had je gehoord dat hij wel een foto van hem en zijn kind bij de brief had gedaan. Maar Deedry dacht dat het zijn neefje was.The love you take is equal to the love you make.![]()
Jawel, toen hij vertelde dat hij een zoontje had. Ze zei oh, die stond op die foto. Ik dacht dat het je neefje was of zo.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In welke uitzending zat dit? Niet in die van afgelopen zondag, toch?![]()
Dat zit echt niet in dat fragment. Dus ik weet niet wanneer je dat denkt gehoord te hebben.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jawel, toen hij vertelde dat hij een zoontje had. Ze zei oh, die stond op die foto. Ik dacht dat het je neefje was of zo.The love you take is equal to the love you make.![]()
Was dat niet andersom? Dat hij zei dat hij een foto van haar met haar neefje had zien staan in haar huis en hij daaruit concludeerde dat ze wel gek was op kinderen. En toen zei zij dat haar neefje(s) inderdaad heel vaak bij haar waren en ze kinderen leuk vond en geen probleem etc.
Maar ik ben te lui om het terug te gaan kijken om te checken.
Verder denk ik: als zij geen probleem heeft met zijn aanpak, en zo leek het, dan is het toch prima zo voor hen.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Ik heb het twee keer teruggekeken en een transcriptie gemaakt.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat niet andersom? Dat hij zei dat hij een foto van haar met haar neefje had zien staan in haar huis en hij daaruit concludeerde dat ze wel gek was op kinderen. En toen zei zij dat haar neefje(s) inderdaad heel vaak bij haar waren en ze kinderen leuk vond en geen probleem etc.
Maar ik ben te lui om het terug te gaan kijken om te checken.
Verder denk ik: als zij geen probleem heeft met zijn aanpak, en zo leek het, dan is het toch prima zo voor hen.
Klopt wat je zegt over de opmerking van Sjoerd over foto’s van haar en haar neefjes en nichtjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 03-04-2025 12:47:29 ]The love you take is equal to the love you make.![]()
Bij Deedry hebben we eigenlijk alleen dat shot gezien met dat gesprekje en toen reageerde ze inderdaad in eerste instantie positief.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[...]
Verder denk ik: als zij geen probleem heeft met zijn aanpak, en zo leek het, dan is het toch prima zo voor hen.
Persoonlijk zou ik dat ook kunnen hebben, want een kind/kinderen hebben is voor mij niet per se een dealbreaker en ik zou me niet direct realiseren dat je dit ook kan zien als iets achterhouden. Maar later zou dat besef wel bij me indalen en dan zou ik het niet zo tof vinden.
Als hij niet de volgende afvaller is zal ze het wel prima vinden idd.![]()
Als ze hem als eerste laat gaan, hangt de vraag wel in de lucht of dat ermee te maken heeft dat hij een kind heeft en/of hij had verzwegen dat hij een kind heeft.
Dus misschien kiest ze ervoor om hem daarom juist niet weg te sturen.
Aannames en speculaties.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat klopt, maar BzV kennende schat ik de kans hoog in dat het onderwerp niet meer aan bod komt tenzij Deedry het zelf nog expliciet ter sprake brengt (en dat zie ik haar persoonlijk niet gauw doen).
Dus als hij het volgende keuzemoment nog door is, dan vindt ze het blijkbaar geen groot issue. En anders denk ik dat we het nooit zullen weten.![]()
Met dit soort dingen kun je het nooit goed doen.
Als ze hem wegstuurt omdat hij gelogen heeft niet eerlijk is geweest zal altijd blijven hangen dat ze hem weggestuurd zou hebben omdat hij een kind heeft.
Dat maakt deze voor het blok zetten tactiek van hem ook zo smerig.![]()
Haha, volgens mij wordt dat alleen hier er van gemaakt. Misschien dat het hier mensen persoonlijk raakt of zo. In de buitenwereld hoor ik er verder niemand over die hier zo dramatisch over blijft doen.![]()
Heb je het zelf inmiddels al teruggekeken en -geluisterd?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, volgens mij wordt dat alleen hier er van gemaakt. Misschien dat het hier mensen persoonlijk raakt of zo. In de buitenwereld hoor ik er verder niemand over die hier zo dramatisch over blijft doen.
Vanaf ongeveer 25 minuten.The love you take is equal to the love you make.![]()
Lijkt Wie is de Mol wel zo! Niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef Lienekien het volgende:
Als ze hem als eerste laat gaan, hangt de vraag wel in de lucht of dat ermee te maken heeft dat hij een kind heeft en/of hij had verzwegen dat hij een kind heeft.
Dus misschien kiest ze ervoor om hem daarom juist niet weg te sturen.
Aannames en speculaties.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Hoe Deedry reageerde zag ik als een niet confronterende, beleefde manier van omgang die niets zegt over wat ze er werkelijk van denkt.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij Deedry hebben we eigenlijk alleen dat shot gezien met dat gesprekje en toen reageerde ze inderdaad in eerste instantie positief.
Persoonlijk zou ik dat ook kunnen hebben, want een kind/kinderen hebben is voor mij niet per se een dealbreaker en ik zou me niet direct realiseren dat je dit ook kan zien als iets achterhouden. Maar later zou dat besef wel bij me indalen en dan zou ik het niet zo tof vinden.
Als hij niet de volgende afvaller is zal ze het wel prima vinden idd.![]()
Als ze hem weg stuurt of als ze hem afwijst omdat hij een kind heeft kan je haar nooit kwalijk nemen. Opzouten met die kleuterquote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef Leandra het volgende:
Met dit soort dingen kun je het nooit goed doen.
Als ze hem wegstuurt omdat hij gelogen heeft niet eerlijk is geweest zal altijd blijven hangen dat ze hem weggestuurd zou hebben omdat hij een kind heeft.
Dat maakt deze voor het blok zetten tactiek van hem ook zo smerig.Geen zin an
Ja, zo kijk ik ook tegen wijzigingen bij BzV aan, als een reactie op kritiek en ook (zoals bij andere programma's) als reactie op de 'te dure' NPO. In het licht van dat laatste zag ik iig het niet meer volgen van meerdere boeren en de dagdate op de boerderij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er was steeds meer kritiek op haar en hoe ze zou sturen/bemoeien/uitzijn op tranen en 'het kan toch ook gewoon met alleen een voice over, want dat werkt met de online boeren ook'. Ook gezien de aanpak van de huidige concurrentie (B&BVL) hebben ze, vermoed ik, expres wat minder Yvon.
Ik vind haar verschrikkelijk, maar dat kinderlijke gezanik bij die boeren wérkte wel. Dus ik vind het jammer dat ze niet meer intervenieert.![]()
Er is misschien ook wel bezuinigd. Ze kon 'vroeger' best snel ter plaatse zijn. Misschien nemen ze nu veel meer tegelijk op.![]()
Ik zie gek genoeg nergens anders (ik loer nog wat mee op fora en Twitter etc.) veel opmerkingen over de kind-kwestie.
Ik moet zeggen dat ik het ook alweer vergeten zou zijn, als jullie er hier niet over waren begonnen.
[ Bericht 19% gewijzigd door Duderinnetje op 04-04-2025 09:40:46 ]Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Nee, maar als jij dat hebt gedaan en het toch anders was geloof ik je hoor!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je het zelf inmiddels al teruggekeken en -geluisterd?
Vanaf ongeveer 25 minuten.![]()
We waren vanmiddag even bij de lammetjesdagen op de boerderij van Janine (uit seizoen 2021/22).
Dat is best nogal een complex. Met horeca, vakantieappartementen, camping en wolwinkel (prachtige spullen hadden ze daar).
En op een van de mooiste locaties in zuid-Limburg natuurlijk.
Was leuk.![]()
Deedry in de stress nu haar lievelings, Roy, het niet naar z’n zin lijkt te hebben.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik versta de helft niet van Martijn.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind het bijna allemaal pittige tantes bij Martijn.quote:
Denk dat Jan hier de grootste kans op een langdurige relatie laat lopen.
Maar ja, gevoel moet er ook zijn![]()
Ja, leuke en lieve man.quote:Op zondag 6 april 2025 20:47 schreef Remco het volgende:
Jan is een stuk socialer dan ik in eerste instantie dacht.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja lieve manquote:Op zondag 6 april 2025 20:47 schreef Remco het volgende:
Jan is een stuk socialer dan ik in eerste instantie dacht.![]()
Ik weet niet meer wie, maar iemand had het over het mondje van Karin (bij John).
Ik heb datzelfde bij Eileen, kan er niet naar kijken![]()
![]()
Ja, ik.quote:Op zondag 6 april 2025 20:49 schreef S_E het volgende:
Ik weet niet meer wie, maar iemand had het over het mondje van Karin (bij John).
Ik heb datzelfde bij Eileen, kan er niet naar kijken
Nu je het zegt, al vind ik Eileen sowieso een beetje apart.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja jammer lijkt me ook een leuke vrouw. Maar ja.quote:Op zondag 6 april 2025 20:46 schreef S_E het volgende:
Denk dat Jan hier de grootste kans op een langdurige relatie laat lopen.
Maar ja, gevoel moet er ook zijn
Carst-Jan lijkt me wel heel lief.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sandra wil zelf bepalen wat er gebeurt voordat Roel bepaalt of ze weg moet.
Ik denk dat Julius die drukke Myrthe echt een beetje een druk tutje vind. Met haar breiwerk en geklets.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Roy heeft wel een verveelde houding elke keer, handen in zijn zakken en leunend tegen een hek.Iedereen is een kutlultrut
Zijn er dit seizoen zoveel meer vrouwen zenuwachtig of het allemaal goed gaat en of ze genoeg aandacht krijgen of ben ik dit van eerdere seizoenen vergeten?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Als je meedoet aan dit programma als boer moet je echt goed luisteren naar wat voor dingen Yvon allemaal tegen je zegt. Die geeft allemaal hints door. Als de vrouwen aangeven dat je te weinig dingen vraagt maakt ze daar sowieso 3 achterhandse opmerkingen over.![]()
Yvonne heeft geen stylist zekerI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Ze is wel al 20 jaar zichzelf gebleven.quote:
Mira is te leuk voor John.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Karin voelt zich wel de man daar.
Die krijgt vast leuke DM’s van leuke, normale niet-gladde mannen.quote:
Ik snap niet dat de boeren geen 1:1 momenten plannen met hun dames. Ga even samen boodschappen halen en wandelen of zo, terwijl de andere thuis blijven.
Neem ook Roel: die zit midden in een goed gesprek gaat ie de telefoon opnemen. Zet dat ding uit. Ze komen een paar dagen logeren, spreek dan even op je bedrijf af dat jij er die dagen niet bent qua regelen en telefoontjes. Hoe moeilijk is dat?![]()
6 boeren is echt teveel trouwens. De afleveringen zijn zo traag als stroop. Eigenlijk heb je alleen 4 keuze momenten gezien vandaag. Verder nauwelijks gesprekken of 1 op 1 momenten waardoor je geen idee hebt wat er echt speelt. Van Deedry sowieso max 3 minuten iets gezien.![]()
Deedry zal komende aflevering wel ruim aan bod komen.
Ik stoor me niet zo aan het trage tempo. Genoeg ontwikkeling in deze uitzending.The love you take is equal to the love you make.![]()
Misschien moeten ze hun draai nog vinden in deze nieuwe stijl.
.
Het niveau van de vrouwen is tenminste wel hoger geworden. Zag 3 filmpjes van de vrouwen die bedankt zijn. Ze komen aanzienlijk geëmancipeerder over dan vroeger. Mogelijk telt ook de hogere leeftijd, dus meer ervaring. Ze konden goed verwoorden hoe ze het zagen, wat ze ervan vonden en hoe ze verder dachten te gaan.
Jan was dus wel veel socialer en actiever dan hij leek te zijn, dat werd al snel duidelijk. En dan die andere mannen waar te weinig uit kwam om met ze in contact te kunnen komen. Dus dáár zal Yvon volgende keer wat meer moeten pushen/trekken.![]()
Inmiddels ook Mira's terugblik gezien.
Ik vind het nog steeds een goed idee om de speeddate op de boerderij te doen. Maar wel met een week of 2, 3 ertussen, zodat ieder de gelegenheid heeft om wat ervaringen en gedachten op een rijtje te zetten en de eigen gevoelens te peilen.
Mira vond het logeren meteen vertrouwd aanvoelen. Dat zullen de anderen ook gehad hebben. Dat het gelijk doorging van de speeddate naar de keuze en dan of blijven of vertrekken was voor haar duidelijk een twijfelpunt. Je wil niet met je hebben en houden aankomen en dan gelijk vertrekken, dat legt wel een rare druk als je heel graag wil blijven of als je nog niet weet maar wel hoopt. Tenslotte ben je normaal nog vreemden voor elkaar, het is meestal niet op die die korte speeddate liefde op het eerste gezicht.
Krijg nu ook steeds meer het idee dat er bij het maken van de film onevenwichtige keuzes gemaakt zijn, wat mss ook stuwend werkt in deze terugblikken. Weer nu 4 en volgende keer 2 keuzes.![]()
Ik moet wel lachen hoor: de makkelijke/gemakzuchtige/lakse Martijn die 3 vrouwen heeft gekozen die de koe wel bij de hoorns pakken en hem echt wel bij de les gaan houden als er een relatie uit voortkomt.
Bijna alsof dat is wat hij zoekt.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Arcee het volgende:
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: KylieNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
1 van de 3 vrouwen ziet Jan wel zitten en precies die stuurt hij weg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Die andere twee hebben (nog) geen klik met hem, sterker nog Dorien gaf al aan weg te willen.quote:Op zondag 6 april 2025 23:06 schreef Arcee het volgende:
1 van de 3 vrouwen ziet Jan wel zitten en precies die stuurt hij weg.
Maar Annick woont vlakbij dus wie weet.
Ik ook niet, het zou van mij nog een uur langer mogen duren.quote:Op zondag 6 april 2025 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik stoor me niet zo aan het trage tempo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Roel die Sandra wegstuurt, simpelweg omdat hij dat duidelijke van haar moeilijk vindt.
Of zoals de andere 2 zichzelf omschrijven: "rustig en bescheiden".
Sandra is ook rustig en bescheiden, maar ze is geen poppetje dat maar blijft afwachten als de ander geen initiatief neemt.![]()
Ik weet niet precies wat het is maar ik vind Karin geen leuk mens. Kan mijn vinger er niet opleggen, beetje te overdreven lollig ofzo.Iedereen is een kutlultrut
Het was een leuke aflevering!
Vind het bij John toch wel interessant. Vraag me af of zijn benadering een goede is. Vooral door alles door de bril van de relatie met zijn ex te bezien.![]()
Als ik John hoor zeggen dat hij bijna perfectionisme eist en dat Karin mogelijk wel kan leren waar Eileen al wel ervaring in heeft, dan hoop ik dat Karin eieren voor haar geld gaat kiezen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Karin is een baasje. En bij John draait het om John. Gaat een leuke, pittige relatie worden.quote:Op maandag 7 april 2025 07:21 schreef Lienekien het volgende:
Als ik John hoor zeggen dat hij bijna perfectionisme eist en dat Karin mogelijk wel kan leren waar Eileen al wel ervaring in heeft, dan hoop ik dat Karin eieren voor haar geld gaat kiezen.
Eileen loopt needy achter John aan. Het is imo allebei niks.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Het gesprek van Roy en Deedry én Deedry en het paardje rondjes laten lopen vond je te kort?quote:Op zondag 6 april 2025 21:38 schreef Remco het volgende:
6 boeren is echt teveel trouwens. De afleveringen zijn zo traag als stroop. Eigenlijk heb je alleen 4 keuze momenten gezien vandaag. Verder nauwelijks gesprekken of 1 op 1 momenten waardoor je geen idee hebt wat er echt speelt. Van Deedry sowieso max 3 minuten iets gezien.
Verder waren er nog zelfs meer momenten aan het begin dat ze onzeker was of Roy het wel leuk vond. Je hebt veel meer dan 3 gekregen.
Roel meen ik, heeft het zo te zien wel vrij fanatiek geprobeerd na de scheiding. Maar niets geleerd van z'n doorslaggevende fout: te veel op het bedrijf gefocust te zijn.
De twee die wat zeiden over het kennismakingsproces dat nog niet goed liep, gingen er dus gelijk uit. .
Julius had zo te zien tijd nodig om te ontdooien, hij komt nu anders over en dat is goed te zien in z'n gezicht. Waarschijnlijk zijn de boeren op dat profielplaatje nog erg gespannen, wat bij hem uitliep op een lang smal hoofd. Jammer dat ze geen betere foto's gekozen hebben.
John geeft mooi aan waar wel meer boeren last van hebben: alle drie heel leuk, alle drie ook wel minpunten; wie moet je dan kiezen. Hij blijkt de middelmoot eruit gezet te hebben, dus straks tussen twee uitersten kiezen is mss makkelijker.
De enige die ik niet mag is Roy. De eerste indruk was dat hij te goed weet dat hij knap is en modieus oogt. Heb nu geërgerd gekeken naar dat slungelige hangen, wat iets dreinerigs, ontevredens heeft.
Voor Sandra is het misschien niet handig om voor een boer te gaan, door haar werk, kans op besmettingen. Hoewel ziekenhuizen ook niet meer zijn wat ze waren. Toen ik er een keer voor een midweekje was heb ik me verbaasd over prachtig lang krullend haar dat gewoon los hing. Hoort dat niet vastgezet te worden? Ringen en oorhangers waren ook goed vertegenwoordigd. Lang los haar bevreemd me ook bij de politie. Als je met een lastige arrestant aan het worstelen bent, kan dat lelijk in je nadeel zijn en ook als je staart achter je aan wappert of ergens in blijft hangen. .
Je ziet je zelf meestal anders dan anderen je zien. Vraag me af of Simone weet dat ze telkens een onderkin trekt en of Dorien niet ziet dat haar kapsel zowel op zich onflatteus is als dat het haar nog wat langer en dunner maakt. Ze werkt in de zorg, dus dat korte opgeschoren haar kan wel handig zijn.
Ik moet mezelf vooral voor blijven houden dat ik niet wie ik het leukste vind aan de boeren moet plakken, maar dat er door hunzelf gekeken moet worden wie het beste bij ze past. En daarvoor zien we veel te weinig.![]()
Mee eens, ze moeten heel weinig tijd over super veel afleveringen uitsmeren. Dit is pas dag 2, ik moest ook even nadenken toen Karin zei "gisteren had hij nog iemand weggestuurd die..." Huh, gisteren? Maar ja, dat was bij hun gisteren, terwijl dat op TV alweer 4 afleveringen (dus een maand) geleden was. Er gebeurt gewoon niet zoveel nog. Doodsaai.quote:Op zondag 6 april 2025 21:38 schreef Remco het volgende:
6 boeren is echt teveel trouwens. De afleveringen zijn zo traag als stroop. Eigenlijk heb je alleen 4 keuze momenten gezien vandaag. Verder nauwelijks gesprekken of 1 op 1 momenten waardoor je geen idee hebt wat er echt speelt. Van Deedry sowieso max 3 minuten iets gezien.![]()
Ik vond die Sandra ook niet bij hem passen, die bleef maar in haar hoofd zitten en twijfelen. Dat zij zich niet lekker voelde tijdens het kool plukken, en hij zich geen seconde over haar ontfermde (en nb een werknemer van hem wel) was voor mij ook een teken aan de wand dat hij geen oog had voor haar.quote:Op zondag 6 april 2025 23:32 schreef Leandra het volgende:
Roel die Sandra wegstuurt, simpelweg omdat hij dat duidelijke van haar moeilijk vindt.
Of zoals de andere 2 zichzelf omschrijven: "rustig en bescheiden".
Sandra is ook rustig en bescheiden, maar ze is geen poppetje dat maar blijft afwachten als de ander geen initiatief neemt.![]()
Die opmerking over dat ze het wel zou leren, ging toch over kinderen opvoeden? Waar Eileen ervaring mee heeft en Karin (nog) niet.quote:Op maandag 7 april 2025 07:21 schreef Lienekien het volgende:
Als ik John hoor zeggen dat hij bijna perfectionisme eist en dat Karin mogelijk wel kan leren waar Eileen al wel ervaring in heeft, dan hoop ik dat Karin eieren voor haar geld gaat kiezen.![]()
En vwb Roy die "het werk niet leuk vindt" en vooral van een afstandje staat toe te kijken en te hangen; ik denk dat hij helemaal geen interesse heeft om iets te vinden van het werk, hij vindt het leuk om te observeren hoe Deedry werkt en doet, omdat dat háár ding is. Net zoals hij zijn ding (en werk) heeft, waar hij haar middels dat fotoboekje een beetje kennis mee wilde laten maken (vond ik echt een schattig moment overigens).
Met Roy krijgt Deedry denk ik geen collega op de boerderij, maar een partner die zijn eigen ding doen naast dat zij haar eigen ding blijft doen op de boerderij.![]()
Ik had dat vooral bij Eileen.quote:Op zondag 6 april 2025 20:49 schreef S_E het volgende:
Ik heb datzelfde bij Eileen, kan er niet naar kijken
Nu denk ik dat zij het gaat worden. Had eigenlijk Mira. Was dan ook zeer verbaasd dat zij werd weggestuurd.![]()
‘Kinderen opvoeden’ is zo niet gezegd.quote:Op maandag 7 april 2025 11:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die opmerking over dat ze het wel zou leren, ging toch over kinderen opvoeden? Waar Eileen ervaring mee heeft en Karin (nog) niet.
Wel (tegen Eileen): ‘Jij bent het vellige, het huiselijke, het gezin, wat ik heel belangrijk vind’. Tegen Karin: ‘Jij kunt dat ook, daar ben ik van overtuigd, maar jij moet dat nog een stukje leren. Jij bent meer dat gezellige, uitbundige en energieke.’ Waarop Karin zegt: ‘ik ben ook geen moeder, dus dat is heel anders, mijn leven ziet er heel anders uit.’ John: ‘Dat wil niet zeggen dat jij dat niet zou kunnen.’
Dat klinkt voor mij als: Eileen voldoet aan mijn plaatje (maar is misschien wat saai), Karin vind ik wel heel leuk, maar ik verwacht wel dat zij ook gaat leveren op het vlak van het veilige, het huiselijke en het gezin.’
Ik vraag me dus ernstig af of Karin het wel moet willen: zich vormen naar John’s gewenste beeld van de perfecte vrouw voor hem.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat wel, maar zijn stallen vallen van ellende bijna uit elkaar. Er is niks gemoderniseerd. Lampen kapot? Worden provisorisch gemaakt. Vermoed dus dat het geen rijke boer is, want dan liet hij het wel fatsoenlijk repareren allemaal.quote:Ik heb bij Martijn Ciska, de rest hetzelfde. Ik had ook Mira.quote:![]()
Ik ben even vergeten wat John in de eerste afleveringen zei over vrouwen en werken. Wilde hij niet graag een vrouw met een niet al te grote carrière?quote:Op maandag 7 april 2025 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Kinderen opvoeden’ is zo niet gezegd.
Wel (tegen Eileen): ‘Jij bent het vellige, het huiselijke, het gezin, wat ik heel belangrijk vind’. Tegen Karin: ‘Jij kunt dat ook, daar ben ik van overtuigd, maar jij moet dat nog een stukje leren. Jij bent meer dat gezellige, uitbundige en energieke.’ Waarop Karin zegt: ‘ik ben ook geen moeder, dus dat is heel anders, mijn leven ziet er heel anders uit.’ John: ‘Dat wil niet zeggen dat jij dat niet zou kunnen.’
Dat klinkt voor mij als: Eileen voldoet aan mijn plaatje (maar is misschien wat saai), Karin vind ik wel heel leuk, maar ik verwacht wel dat zij ook gaat leveren op het vlak van het veilige, het huiselijke en het gezin.’
Ik vraag me dus ernstig af of Karin het wel moet willen: zich vormen naar John’s gewenste beeld van de perfecte vrouw voor hem.
Die man wil je toch op geen enkel vlak.
Ik vind bij Deedry Sjoerd het beste passen, qua werken met de paarden. Maar die heeft dan als 'nadeel' dat hij een kind van 2,5 heeft, waar ook nog een moeder aan vast zit, waar je dan mee te maken krijgt.quote:Op maandag 7 april 2025 07:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gesprek van Roy en Deedry én Deedry en het paardje rondjes laten lopen vond je te kort?
Verder waren er nog zelfs meer momenten aan het begin dat ze onzeker was of Roy het wel leuk vond. Je hebt veel meer dan 3 gekregen.Zou leuker zijn als dit net als 'b en b vol liefde' 3 dagen op rij wordt uitgezonden.quote:Op maandag 7 april 2025 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mee eens, ze moeten heel weinig tijd over super veel afleveringen uitsmeren. Dit is pas dag 2, ik moest ook even nadenken toen Karin zei "gisteren had hij nog iemand weggestuurd die..." Huh, gisteren? Maar ja, dat was bij hun gisteren, terwijl dat op TV alweer 4 afleveringen (dus een maand) geleden was. Er gebeurt gewoon niet zoveel nog. Doodsaai.En dat kan ook prima zijn.quote:Op maandag 7 april 2025 11:09 schreef Burdie het volgende:
En vwb Roy die "het werk niet leuk vindt" en vooral van een afstandje staat toe te kijken en te hangen; ik denk dat hij helemaal geen interesse heeft om iets te vinden van het werk, hij vindt het leuk om te observeren hoe Deedry werkt en doet, omdat dat háár ding is. Net zoals hij zijn ding (en werk) heeft, waar hij haar middels dat fotoboekje een beetje kennis mee wilde laten maken (vond ik echt een schattig moment overigens).
Met Roy krijgt Deedry denk ik geen collega op de boerderij, maar een partner die zijn eigen ding doen naast dat zij haar eigen ding blijft doen op de boerderij.![]()
Ik denk dat je het heel goed ziet.quote:Op maandag 7 april 2025 11:09 schreef Burdie het volgende:
Sowieso, hoeveel mannen hebben iets met paarden. En moet je dan elke dag van vroeg tot laat uitsloven en poetsen om indruk te maken? En soms wil je een ander de kans geven om met haar te praten of wil je kijken wat zij doet.
Zoekt zij iemand die op de boerderij komt werken, nee toch?
Julius merkte (dacht ik) in het begin wel een keer op dat hij het fijn vond als iemand een beetje een zelfde achtergrond heeft, maar ik weet niet of Deedry dat heeft.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Er was toch een paardenboer?quote:Op maandag 7 april 2025 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het heel goed ziet.![]()
Sowieso, hoeveel mannen hebben iets met paarden. En moet je dan elke dag van vroeg tot laat uitsloven en poetsen om indruk te maken? En soms wil je een ander de kans geven om met haar te praten of wil je kijken wat zij doet.
Julius merkte (dacht ik) in het begin wel een keer op dat hij het fijn vond als iemand een beetje een zelfde achtergrond heeft, maar ik weet niet of Deedry dat heeft.![]()
Vind het, in tegenstelling tot sommige anderen hierboven, wel goed dat er zes boeren worden gevolgd. Zo is de kans groter dat er boeren bijzitten waar het voldoende leuk is om naar te kijken.
Martijn lijkt behoorlijk slonzig. Alle vrouwen lijken te vallen voor zijn looks, maar slonzigheid zou op den duur wel serieus kunnen tegenstaan.
Interessant dat John zich heeft uitgesproken over zijn perfectionisme, vaak wel een bron van (zowel positieve als negatieve) spanning.
Roy kwam met een leuk idee, met zijn boekje. Vind dat veel meer zeggen dan het hangen dat sommige hierboven benoemen. Dat laatste is ook slechts contextgebonden en wordt imo teveel ingevuld (vanuit persoonlijke associaties).
[ Bericht 0% gewijzigd door kikkerrrtje op 07-04-2025 13:57:32 (foutje) ]![]()
Ja, ik vond dat boekje van Roy ook een leuk gebaar.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja, 6 boeren is prima. Het is niet voller dan 5 boeren plus 5 annexes-video's.
En geen zichtbaar achtergestelde boeren die maar een paar brieven kregen.
Dat hangen vond ik er bijzonder slecht uit zien en Deedrie bleek daar ook niet weg van te zijn. Het zag er nogal onwillig uit: de anderen waren bezig en hij hing alleen maar op die tienermanier. Ook met het longeren: eentje was bezig met het paard, 2 langs de kant en een daarvan hing ongeïnteresseerdheid uit te stralen en deed niet mee met het samen socialeren door Carst-Jan. Sjoerd speelde vals met zijn zoontje, maar Roy speelde het raar dat hij niets met dieren heeft en dan onverschillig gaat hangen. We hebben logerende vrouwen van alles op de boerderij zien doen en hij was te beroerd om met dit onderdeel een beetje mee te doen. Helpen stal uitmesten was al te veel gevraagd. Daaraan kan je weer goed zijn dat mannen dan wel het sterke geslacht zijn, maar vrouwen het taaie.![]()
Ik vind de trage tv juist fijn.
Er zijn deze keer (nog) geen spraakmakende toestanden maar dat is ook niet erg.
Liefst zou ik wel wat meer beeldmateriaal zien en dan 2 uitzendingen per week ofzo.![]()
ik snap niet dat roel de vragen niet echt op weet te pikken. er is toch wel iets dat hij graag doet, buiten het werk?
al is het maar iets heel sufs, weet ik veel, sudoku's maken terwijl hij een podcast luistert. of op een rustige dag
een stukje fietsen. of wat dan ook.
ja wat hij leuk vindt is met vrienden zijn en het leuk hebben.
snap ik, maar wat doe je dan? wat doe je met die vrienden? kantklossen, zuipen, porno kijken, een model leger
bouwen in je kelder, origami, wecken, spelonken of voetballen?
wat hij samen met een vrouw graag zou willen ondernemen of gaan doen ligt in het verlengde daarvan, daar komt
ook geen antwoord op. 'het hele plaatje'. ja maar het hele plaatje is voor ieder koppel weer anders, wat is de helft
die jij gaat aandragen?![]()
ze heeft de eerste 2 dagen nog flink moeten nadenken over wat ze die mannen eens zou laten doen,quote:Op maandag 7 april 2025 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het heel goed ziet.![]()
Julius merkte (dacht ik) in het begin wel een keer op dat hij het fijn vond als iemand een beetje een zelfde achtergrond heeft, maar ik weet niet of Deedry dat heeft.
terwijl ze een paar keer zei "ik ben normaal altijd de hele dag alleen aan het werk hier" dus ik denk in
ieder geval niet dat ze een vaste kracht zoekt voor erbij. misschien hooguit iemand die af en toe eens
een uurtje mee kan of wil werken, meer voor de gezelligheid, samen.
ik vind carst-jan het leukst, maar ik denk dat roy ook wel een geschikte kerel is hoor. die andere heeft
iets vreemds, dat niet vermelden van je kind dat zijn ook minpunten.![]()
het is echt een verademing om zo'n langzaam programma te kijken. er gebeurt genoeg, vind ik. het is alleenquote:Op maandag 7 april 2025 18:16 schreef lily het volgende:
Liefst zou ik wel wat meer beeldmateriaal zien en dan 2 uitzendingen per week ofzo.
niet allemaal knal beng pow! twee keer per week zou leuk zijn, inderdaad.![]()
dat boekje van roy, dat gaan we komende seizoenen vaker zien, vermoed ik zomaar.
handig om een gesprek op gang te brengen en wat meer van jezelf te laten zien als
je daar om wat voor reden dan ook nog geen kans voor hebt gekregen.![]()
Leek op een totale mismatch met Sandra. Zij was benieuwd meer te weten over wat ze zijn kern noemt (waarden, overtuigingen, persoonlijkheid, etc. stel ik me voor). Lijkt me persoonlijk ook hetgeen wat het meest essentieel is in een relatie. Maar het leek niet dat Roel zich daar erg mee bezig houdt.quote:Op maandag 7 april 2025 19:31 schreef JOHANK88 het volgende:
ik snap niet dat roel de vragen niet echt op weet te pikken. er is toch wel iets dat hij graag doet, buiten het werk?
al is het maar iets heel sufs, weet ik veel, sudoku's maken terwijl hij een podcast luistert. of op een rustige dag
een stukje fietsen. of wat dan ook.
ja wat hij leuk vindt is met vrienden zijn en het leuk hebben.
snap ik, maar wat doe je dan? wat doe je met die vrienden? kantklossen, zuipen, porno kijken, een model leger
bouwen in je kelder, origami, wecken, spelonken of voetballen?
wat hij samen met een vrouw graag zou willen ondernemen of gaan doen ligt in het verlengde daarvan, daar komt
ook geen antwoord op. 'het hele plaatje'. ja maar het hele plaatje is voor ieder koppel weer anders, wat is de helft
die jij gaat aandragen?![]()
Zou goed kunnen. Veel copy-cats. Dat vind ik dus veel interessanter dat hij daarmee komt dan dat hij gedurende een moment even wat 'hing'.quote:Op maandag 7 april 2025 19:40 schreef JOHANK88 het volgende:
dat boekje van roy, dat gaan we komende seizoenen vaker zien, vermoed ik zomaar.
handig om een gesprek op gang te brengen en wat meer van jezelf te laten zien als
je daar om wat voor reden dan ook nog geen kans voor hebt gekregen.![]()
Het lijkt me ook lastig dat als je niet heel veel weet te vertellen over jezelf, om welke reden dan ook, dat er ook steeds camera en crew aanwezig is. Plus nog die 3 dames.quote:Op maandag 7 april 2025 20:04 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Leek op een totale mismatch met Sandra. Zij was benieuwd meer te weten over wat ze zijn kern noemt (waarden, overtuigingen, persoonlijkheid, etc. stel ik me voor). Lijkt me persoonlijk ook hetgeen wat het meest essentieel is in een relatie. Maar het leek niet dat Roel zich daar erg mee bezig houdt.
Dat zal het nog moeilijker maken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind Carst-Jan een hele lieve, rustige uitstraling hebben. Ik twijfel alleen of Deedry niet wat meer pit zoekt.quote:Op maandag 7 april 2025 19:35 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik vind carst-jan het leukst, maar ik denk dat roy ook wel een geschikte kerel is hoor. die andere heeft
iets vreemds, dat niet vermelden van je kind dat zijn ook minpunten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bij John heb ik het idee dat hij de verkeerde keuze maakt. Hij benadert het allemaal zó rationeel. En dan zegt 'ie zelfs: 'ik stuur je weg omdat we uit hetzelfde huis zijn gesneden, en ik wil geen veilige keuzes maken.' Maar goed, ik vind het sowieso geen sympathieke gozer, dus dat 'ie zelf dan ook nog zich afsluit voor z'n hart, dan bevestigt alleen maar mijn beeld van hem.
Bij Martijn: heeft die man geen ADHD? Geen projecten kunnen afmaken, met A beginnen, ondertussen afgeleid worden door B, C, D, F, H, toch weer B, en uiteindelijk vergeten dat je A nog moet afmaken, dat soort dingen.
Roy heeft echt een goede zet gedaan met dat boekje. I love it. Uniek, zelf nagedacht, het zegt iets over hem. En hij stelt zich daardoor ook open voor Deedry. Je zag bij hun ook echt iets gebeuren. Zij vinden bij elkaar herkenning in de mooie buitenkant, maar de onzekere binnenkant. Let op mijn woorden, dat wordt een setje.
Julius was goed bezig met die vrouwen. Toch zie ik het totaal níet met die hippisch ondernemer. Dat is zo'n ander type voor mijn idee. Weet veel te goed wat ze wil. Ik zie geen liefdesrelatie. Ondanks dat ze steeds zegt dat ze het leuk vindt. Ik geloof dat gewoon niet. Maar goed, het zal zich wel uitwijzen.
Over Jan en Roel heb ik niet zoveel te zeggen. Ben benieuwd hoe het bij hun zich ontwikkelt.
Ook enorm eens met een opmerking hierboven over dat het allemaal wel heel kort op elkaar zit. Ik kon daar de vinger niet op leggen, niet anders dan dat de dagdate op dezelfde locatie is als de boerderij. Maar idd: er zit ook gewoon nagenoeg geen tijd tussen. Dingen kunnen niet gaan broeden, mensen kunnen zich nergens op verheugen, het gaat allemaal voor hun in een sneltreinvaart, in een snelkookpan, van dagdate tot definitieve keuze binnen een week ofzo. Wow.... Dat verdient nog wel wat evaluatie vanuit de redactie...Somebody that I used to know![]()
Ik geloof niet dat dat ooit anders is geweest, iig het logeergedeelte.quote:Ook enorm eens met een opmerking hierboven over dat het allemaal wel heel kort op elkaar zit. Ik kon daar de vinger niet op leggen, niet anders dan dat de dagdate op dezelfde locatie is als de boerderij. Maar idd: er zit ook gewoon nagenoeg geen tijd tussen. Dingen kunnen niet gaan broeden, mensen kunnen zich nergens op verheugen, het gaat allemaal voor hun in een sneltreinvaart, in een snelkookpan, van dagdate tot definitieve keuze binnen een week ofzo. Wow.... Dat verdient nog wel wat evaluatie vanuit de redactie...
Ik denk als dat langer gaat duren iedereen een beetje gek wordt (dat zie je nu al gebeuren). Geeft misschien wel leuke TV![]()
![]()
Ik heb bij Julius en Kylie heel erg hetzelfde gevoel. Ik zie het bij Kylie gewoon totaal niet.quote:Op maandag 7 april 2025 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
Bij John heb ik het idee dat hij de verkeerde keuze maakt. Hij benadert het allemaal zó rationeel. En dan zegt 'ie zelfs: 'ik stuur je weg omdat we uit hetzelfde huis zijn gesneden, en ik wil geen veilige keuzes maken.' Maar goed, ik vind het sowieso geen sympathieke gozer, dus dat 'ie zelf dan ook nog zich afsluit voor z'n hart, dan bevestigt alleen maar mijn beeld van hem.
Bij Martijn: heeft die man geen ADHD? Geen projecten kunnen afmaken, met A beginnen, ondertussen afgeleid worden door B, C, D, F, H, toch weer B, en uiteindelijk vergeten dat je A nog moet afmaken, dat soort dingen.
Roy heeft echt een goede zet gedaan met dat boekje. I love it. Uniek, zelf nagedacht, het zegt iets over hem. En hij stelt zich daardoor ook open voor Deedry. Je zag bij hun ook echt iets gebeuren. Zij vinden bij elkaar herkenning in de mooie buitenkant, maar de onzekere binnenkant. Let op mijn woorden, dat wordt een setje.
Julius was goed bezig met die vrouwen. Toch zie ik het totaal níet met die hippisch ondernemer. Dat is zo'n ander type voor mijn idee. Weet veel te goed wat ze wil. Ik zie geen liefdesrelatie. Ondanks dat ze steeds zegt dat ze het leuk vindt. Ik geloof dat gewoon niet. Maar goed, het zal zich wel uitwijzen.
Over Jan en Roel heb ik niet zoveel te zeggen. Ben benieuwd hoe het bij hun zich ontwikkelt.
Ook enorm eens met een opmerking hierboven over dat het allemaal wel heel kort op elkaar zit. Ik kon daar de vinger niet op leggen, niet anders dan dat de dagdate op dezelfde locatie is als de boerderij. Maar idd: er zit ook gewoon nagenoeg geen tijd tussen. Dingen kunnen niet gaan broeden, mensen kunnen zich nergens op verheugen, het gaat allemaal voor hun in een sneltreinvaart, in een snelkookpan, van dagdate tot definitieve keuze binnen een week ofzo. Wow.... Dat verdient nog wel wat evaluatie vanuit de redactie...
Dat John Mira wegstuurde, verbaasde me ook. Maar ik vind het ook geen prettige man.Mja![]()
Precies dit inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2025 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
Julius was goed bezig met die vrouwen. Toch zie ik het totaal níet met die hippisch ondernemer. Dat is zo'n ander type voor mijn idee. Weet veel te goed wat ze wil. Ik zie geen liefdesrelatie. Ondanks dat ze steeds zegt dat ze het leuk vindt. Ik geloof dat gewoon nietNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Je merkt in dat opzicht gewoon dat het een oud format is. Het is letterlijk al 20 jaar dezelfde opzet. Alleen mensen zijn nu gewend geraakt aan on demand kijken en bingewatchen. Maar dit is gewoon ouderwets elke week een aflevering kijken en daarna wachten. Er gebeurt nauwelijks iets. Pure slow tv. Het heeft wel wat en het is ook wel de charme van BZV. Als ik drama wil of gescripte meuk dan kijk ik wel naar B&B Vol Liefde of MAFS ofzo.quote:Op maandag 7 april 2025 18:16 schreef lily het volgende:
Liefst zou ik wel wat meer beeldmateriaal zien en dan 2 uitzendingen per week ofzo.![]()
Dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 7 april 2025 21:44 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat ooit anders is geweest, iig het logeergedeelte.
Ik denk als dat langer gaat duren iedereen een beetje gek wordt (dat zie je nu al gebeuren). Geeft misschien wel leuke TV
Vroegâh had je de dagdates, en dan kwam je één of twee weken later pas logeren. Dan kon het allemaal even bezinken, dan was je blij dat je gekozen was, dan kon je je voorbereiden op de logeerweek, desnoods een beetje fantaseren, etc.
Nu is het: dagdates en direct logeren. En dan ook nog op dezelfde locatie. Eigenlijk is het gewoon één grote logeerweek, waarbij twee mensen de eerste dag al worden weggestuurd en dus niet eens hun koffer mogen uitpakken.
Er zit minder lucht in.Somebody that I used to know![]()
Het is gewoon raar dat wij als kijkers al aan aflevering 8 toe zijn, en zij pas 2 dagen bezig zijn. Dat tempo hoeft echt niet synchroon, maar wijkt nu wel heel erg af van elkaar.quote:Op maandag 7 april 2025 22:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je merkt in dat opzicht gewoon dat het een oud format is. Het is letterlijk al 20 jaar dezelfde opzet. Alleen mensen zijn nu gewend geraakt aan on demand kijken en bingewatchen. Maar dit is gewoon ouderwets elke week een aflevering kijken en daarna wachten. Er gebeurt nauwelijks iets. Pure slow tv. Het heeft wel wat en het is ook wel de charme van BZV. Als ik drama wil of gescripte meuk dan kijk ik wel naar B&B Vol Liefde of MAFS ofzo.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Vroegâh had je de dagdates, en dan kwam je één of twee weken later pas logeren. Dan kon het allemaal even bezinken, dan was je blij dat je gekozen was, dan kon je je voorbereiden op de logeerweek, desnoods een beetje fantaseren, etc.
Nu is het: dagdates en direct logeren. En dan ook nog op dezelfde locatie. Eigenlijk is het gewoon één grote logeerweek, waarbij twee mensen de eerste dag al worden weggestuurd en dus niet eens hun koffer mogen uitpakken.
Er zit minder lucht in.
Niemand heeft een pauze tussen de dagdate en logeren. En alles op dezelfde plek. Ik vind dat niet zo’n succes en leuk.
Normaliter zie je blije gezichten die aankomen op de boerderij. Nu pakken ze moe in het donker een koffer uit de auto.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De NPO moet bezuinigen, dan beter dit dan heel BZV weg.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Niemand heeft een pauze tussen de dagdate en logeren. En alles op dezelfde plek. Ik vind dat niet zo’n succes en leuk.
Normaliter zie je blije gezichten die aankomen op de boerderij. Nu pakken ze moe in het donker een koffer uit de auto.![]()
Uit wat één van de afgewezen dames vertelde in het korte interview (website https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/l), is dat het vertrouwd voelde. Maar dat het wel de stress aanjaagde: heb je voor niets een week aan spullen meegenomen of kan je blijven?!!
Daarom zei ik eerder: wel goed om de speeddate bij de boeren thuis te doen, maar er is voor iedereen een pauze nodig tussen speeddate en logeren.
Dus als de vrouwen dan al op de boerderij geweest zijn, kunnen ze ook beter overwegen hoe graag ze door willen gaan of hoe ze kunnen proberen om meer informatie over de boer zelf eruit te krijgen. En wie niet door mocht, heeft toch een totaalplaatje voor de herinnering, dus niet alleen de voorstel-video en de speeddate.![]()
Gewoon een luie rommelaar, boerderij is ook gewoon één grote oude meuk met dingen die al jaren kapot zijn, dat zijn geen projecten dat is gewoon achterstallig onderhoud. Als vrouw zou je daar meteen hard moeten wegrennen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
Bij Martijn: heeft die man geen ADHD? Geen projecten kunnen afmaken, met A beginnen, ondertussen afgeleid worden door B, C, D, F, H, toch weer B, en uiteindelijk vergeten dat je A nog moet afmaken, dat soort dingen.![]()
Dit ja. Martijn is een waailap eerste klas. Na een paar maand ben je schijtziek van zo'n vent.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon een luie rommelaar, boerderij is ook gewoon één grote oude meuk met dingen die al jaren kapot zijn, dat zijn geen projecten dat is gewoon achterstallig onderhoud. Als vrouw zou je daar meteen hard moeten wegrennen.![]()
Ik houd eigenlijk wel van dat soort mensen. Kan juist niet goed tegen mensen bij wie alles altijd perfect en strak en klaar is.![]()
Zoals ik dacht. Te rustig.quote:Op maandag 7 april 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Carst-Jan een hele lieve, rustige uitstraling hebben. Ik twijfel alleen of Deedry niet wat meer pit zoekt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volle maan onrust.quote:Op zondag 13 april 2025 20:35 schreef Stepperoller het volgende:
Zijn beide vrouwen van Martijn nou spiriwiri?
Julius en Patricia lijken me allebei niet makkelijk. Al is het bij Patricia meer dat ze niet happy is daar bij en met hem.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Te verschillende karakters? Vond ze juist best wel hetzelfde.
Veel meer dan Julius en de andere twee iig![]()
Eileen is te leuk voor John.
Ik kan echt niks leuks aan Karin vinden. Niet bepaald fysiek aantrekkelijk en nog een dominant karakter.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij voelde dat ze twijfelde. Zou hij een smoes verzonnen hebben?quote:Op zondag 13 april 2025 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
Te verschillende karakters? Vond ze juist best wel hetzelfde.
Veel meer dan Julius en de andere twee iig
John heeft Eileen nodig maar verdient Karin.quote:Op zondag 13 april 2025 20:48 schreef Remco het volgende:
Karin lijkt me echt helemaal niets voor John.![]()
Ik ben bang dat straks geen vrouw bij Roel wil blijven. En dat terwijl het een goedzak is. Hopelijk twijfelen de vrouwen straks niet meer.
Precies ditquote:Op zondag 13 april 2025 20:50 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
John heeft Eileen nodig maar verdient Karin.
Roy heeft ook een serieuze kant.
Nou Deedry. Makkelijk kiezen toch.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:
Wat een gewone, lieve man is Jan toch.
Is Ciska niet 10+ jaar jonger dan Martijn? Ik vond het net in de tractor snel gezien net vader en dochter.
Karin voelt ellebogenwerk.
Ze had geen vriendinnen toch, want niemand begrijpt haar.
41 stond net in beeld. Die ander is jonger.quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is Ciska niet 10+ jaar jonger dan Martijn? Ik vond het net in de tractor snel gezien net vader en dochter.![]()
Roel - ik vind dat Karin het beste past
Julius - Myrthe
Jan - nog geen idee
Deedry - Roy
Martijn - ik hoop Ciska. Die andere was superzweverig met haar reiki![]()
John - ik hoop Karin.
(wat verwarrend dat er twee Karins zijn)Somebody that I used to know![]()
Roel heeft een inspiratieloze inrichting van zijn woonkamer en heeft het de hele tijd over werk. Dat moet je niet willen --> ren weg, zolang het nog kan!![]()
Wat bedoelde Eileen over respect. Waar was ze boos over? Ik vond het raar, snapte de link van het interview met de beelden niet.
Opgelost, het ging later door het antwoord![]()
Dat het ook wel een rare situatie is omdat je inderdaad concurrenten bent. En Eileen en Karin, dat botert niet.quote:Op zondag 13 april 2025 21:23 schreef Postbus100 het volgende:
Wat vonden jullie van dat incidentje met Eileen en Karin?The love you take is equal to the love you make.![]()
Simone gaat afhaken. Ze vindt het echt te tam bij Roel.quote:Op zondag 13 april 2025 21:34 schreef kikkerrrtje het volgende:
Haha, Simone over dat eten: mijn vriendinnen gaan helemaal stuk
Of het dat iets wordt met Karin, geen idee. Krijg totaal geen hoogte van haar.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik vond het wat onvolwassen van Eileen om John daarvoor apart te nemen. Ze kan het ook zien als gevolg van hoe iedereen is en het eventueel in de groep laten vallen, zonder een verontwaardigende toon.quote:Op zondag 13 april 2025 21:23 schreef Postbus100 het volgende:
Wat vonden jullie van dat incidentje met Eileen en Karin?![]()
Simone is als ze alleen voor de camera zit veel spontaner dan in gezelschap.quote:Op zondag 13 april 2025 21:34 schreef kikkerrrtje het volgende:
Haha, Simone over dat eten: mijn vriendinnen gaan helemaal stukIedereen is een kutlultrut
Ik ben team Eileen, die Karin is echt een kutwijf. Zei ze van te voren ook niet heel smalend dat Eileen kinderen heeft? Maar die John leeft echt nog wel in de jaren 50, wat dat betreft gun ik hem dat kutwijf wel.![]()
Ja, dat zegt ze goed, Deedry is goed om een masker op te zetten. Ik geloof niet dat ik al wat anders gezien heb dan dat masker.![]()
Ik kan me alleen heugen dat ze het raar vond dat John haar en Eileen heeft gekozen omdat het leven dat hij met hen zou hebben heel anders zou zijn (doordat Eileen kinderen heeft en zij niet)quote:Op zondag 13 april 2025 21:46 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik ben team Eileen, die Karin is echt een kutwijf. Zei ze van te voren ook niet heel smalend dat Eileen kinderen heeft? Maar die John leeft echt nog wel in de jaren 50, wat dat betreft gun ik hem dat kutwijf wel.![]()
En dan ook nog die geestdodende oogstmachine met lopende band ...quote:Op zondag 13 april 2025 21:21 schreef kikkerrrtje het volgende:
Roel heeft een inspiratieloze inrichting van zijn woonkamer en heeft het de hele tijd over werk. Dat moet je niet willen --> ren weg, zolang het nog kan!![]()
Oh jee, Eileen heeft met haar onvolwassen reactie een perfectionistische neurose bij John aangesticht!
Ik dacht bij een vorige uitzending al dat dit potentie had voor interessante TV
Het leidt wel tot het open benoemen van interne dingen
[ Bericht 10% gewijzigd door kikkerrrtje op 13-04-2025 22:07:53 ]![]()
Vind die Eileen wel jankerd.
Maar ja, John is een lulhannes dus boeien.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Simone lijkt zich te schamen om betrokken te zijn bij dit tafereel en zich regelmatig druk te maken hoe anderen dit bekijken op TV![]()
Ciska is 41, Marleen 35, Martijn 48 (47 tijdens de opnames)quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is Ciska niet 10+ jaar jonger dan Martijn? Ik vond het net in de tractor snel gezien net vader en dochter.![]()
Simone heeft veel te veel energie voor Roel. En te warrig/spontaan/vrijgevochten. Roel zegt wel dat 'ie dat leuk vindt, en dat zal ook echt wel zo zijn voor de eerste paar weken. Maar het past niet bij hem, dus uiteindelijk gaat hij dat al heel snel zat zijn. En Simone voelt zich geremd door hem. Dus geen goede combinatie.quote:Op zondag 13 april 2025 22:11 schreef kikkerrrtje het volgende:
Simone lijkt zich te schamen om betrokken te zijn bij dit tafereel en zich regelmatig druk te maken hoe anderen dit bekijken op TV
Alleen niet fijn dat Karin zo twijfelt. Hopelijk trekt dat nog bij (vast. Want ze manipuleren bewust in de montage. Ieder voorstukje blijkt in werkelijkheid het tegenovergestelde te zijn).Somebody that I used to know![]()
Nog kans op 5 uit 6.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Arcee het volgende:
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: Kylie
Gedichtje dat ooit in Opzij stond (wsl qua naam aangepast aan de onhandige stripfiguur Ansje)quote:
Ansje zit verdrietig in een hoekje
Ansje heeft gelogen om een koekje!
O.... wat tikt die nare klok:
Jok ke brok jok ke brok
Een tikkende staartklok is goed te verdragen als je die slinger heen en weer ziet gaan. Bij een klasgenoot hadden ze thuis een nogal grote. Mogelijk in mijn herinnering groter geworden, maar het vage herinneringsbeeld gaat meer naar een staande slngerklok.
Ik heb zelf ooit op een vakantieadres de koekoeksklok binnen een halve dag uitgeschakeld. Daar word je echt kierewiet van.![]()
Dat was geen klok, één of andere machine.quote:Op zondag 13 april 2025 23:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Gedichtje dat ooit in Opzij stond (wsl qua naam aangepast aan de onhandige stripfiguur Ansje)
Ansje zit verdrietig in een hoekje
Ansje heeft gelogen om een koekje!
O.... wat tikt die nare klok:
Jok ke brok jok ke brok
Een tikkende staartklok is goed te verdragen als je die slinger heen en weer ziet gaan. Bij een klasgenoot hadden ze thuis een nogal grote. Mogelijk in mijn herinnering groter geworden, maar het vage herinneringsbeeld gaat meer naar een staande slngerklok.
Ik heb zelf ooit op een vakantieadres de koekoeksklok binnen een halve dag uitgeschakeld. Daar word je echt kierewiet van.Iedereen is een kutlultrut
Ze komt veel jonger over. Mss ADHD of zo. Kan ze prima uitleven op de basisschool en bij Martijn. Ben benieuwd of de onderwijzeressen dat blijven als ze gekozen worden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
41 stond net in beeld. Die ander is jonger.
Met Simone was er meteen een klik, maar die lijkt aardig verbleekt te zijn.
Karina wordt ook binnenkort met pensioen geconfronteerd. Mag mss wel blijven lesgeven aangezien overal te weinig personeel te vinden is. Jan die toch de boel verkoopt, moet dus kijken of hij in Noord-Holland kan aarden, als hij haar kiest.
Karin bij John had wel gelijk dat het een rare uitval van Eileen was. En nu is de sfeer verpest. Wel lachen dat de dames gewoon geslapen hebben en John vooral heeft liggen piekeren.
Ik haal nog steeds allerlei vrouwen door elkaar. Denk telkens naar Myrthe te kijken (is dus Karin), totdat ik haar zelf zie en me afvraag waarom ze zo dik was. Heb het 1x aan iemand gevraagd (had al vaag wat aangegeven over gezondheidsproblemen) en een normaal antwoord gekregen.
Deedry is wel een ondergeschoven kindje bij deze serie. Je krijgt zo weinig te zien, dat je verbaasd kijkt naar wat de mannen zeggen in de interviews.![]()
Teslynd is echt een fenomeen op zich. Je hebt BZV en je hebt Teslynd over BZV.The love you take is equal to the love you make.![]()
We zitten overigens nog steeds op dag 2 he!
Wij kijken al weken/maanden naar mensen die elkaar pas 2 dagen kennen.
Ik snap echt niet dat ze niet meer dingen 1-op-1 gaan doen. Of lekker even van het erf af.
Bij Julius: "zo dames, wat zullen we vandaag gaan doen?"
Ik: yay ze gaan eindelijk iets doen!
Dames op tv: "ehh, help jij met de kalveren, dan ontferm ik me over de keuken"
Waarom gaan ze niet lekker uit eten, fietsen, een excursie maken, samen naar de markt, whatever. Ze kennen elkaar 2 dagen en zitten nu allemaal al in een saaie sleur.
![]()
Wat een irritant kutwijf die Karin. Eileen reageerde een beetje dramatisch en theatraal maar ik had haar met die schaal in d’r gezicht geslagen. Hou je bek nou eens even man
Bloed onder je nagels vandaan.
Vaak zie je dat vrouwen die niet per se aantrekkelijk zijn nog wel een lief karakter hebben maar dat heeft Karin ook al niet. Want een vervelend figuur![]()
![]()
Grappig, ik heb dat precies andersom. Eileen vreselijk mens.quote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een irritant kutwijf die Karin. Eileen reageerde een beetje dramatisch en theatraal maar ik had haar met die schaal in d’r gezicht geslagen. Hou je bek nou eens even man
Bloed onder je nagels vandaan.
Vaak zie je dat vrouwen die niet per se aantrekkelijk zijn nog wel een lief karakter hebben maar dat heeft Karin ook al niet. Want een vervelend figuur![]()
Bij John speelt volgens mij heel erg dat hij niet de fouten wil maken die hebben geleid tot het einde van zijn relatie met de moeder van zijn kinderen. Maar als we eigenlijk geen idee hebben in welke richting we die fouten moeten zoeken, vind ik het heel lastig om te beoordelen of Eileen of Karin dan een goede keuze voor hem zou zijn. Als ik moest gokken denk ik dat Eileen een veilige keuze voor hem zou zijn en dat hij dan potentieel oude fouten gaat herhalen. Maar Karin voelt als een mismatch. Die is dan waarschijnlijk wel heel anders dan zijn ex, maar een relatie zou niet lang stand houden.The love you take is equal to the love you make.![]()
Wat me opvalt is dat er elk jaar wel 1 of 2 logé(e)s zijn die volledig gefocust zijn op het wedstrijdelement en zich na de winst ineens realiseren dat ze ook aan die boer vast zitten terwijl het gevoel er eigenlijk helemaal niet is.
Zo iemand lijkt er dit jaar nog niet echt te zijn.![]()
Ja Eileen is mijn type vrouw ook niet maar die Karin zit echt flink in m’n irritatiezone hoorquote:Op maandag 14 april 2025 12:00 schreef S_E het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dat precies andersom. Eileen vreselijk mens.![]()
![]()
Ik ook. Jankerd vind ik het.quote:Op maandag 14 april 2025 12:00 schreef S_E het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dat precies andersom. Eileen vreselijk mens.
Boehoe, normaal ben ik niet zo maar de ander vraagt teveel aandacht.![]()
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 14 april 2025 12:29 schreef Leandra het volgende:
Eileen heeft zichzelf met dat gesprekje buiten beeld gezet, John heeft iemand nodig die niet geïntimideerd is door de aanwezigheid van anderen.
Volgens mij vond hij haar het leukst maar na dat gesprek begon hij te twijfelen.![]()
We hebben ook maar een minuut gezien van dat vragenspelletje, in werkelijkheid duurde het al een uur of langer om de irritatiegrens flink op te bouwen. En vantevoren dacht ik bijna dat ze al gingen kussen op de bank, John en Eileen. Komt Karin binnen in haar joggingpak. Trek iets leuks aan zeg, je probeert een man te verleiden...![]()
Ik heb zelf het idee dat John misschien al weet dat hij voor Eileen wil gaan en dat haar reactie wel een teken was dat zij hem ook heel graag wil. Ik hoop dat John het keuzemoment niet meer afwacht.
En ik kan me ook heel erg vergissen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik vind haar sowieso een vreemde uitstraling hebben. Ze ziet eruit alsof ze is weggelopen uit Oh Oh Cherso, hoe kom je dan bij zo’n man uit.quote:Op maandag 14 april 2025 12:28 schreef Leandra het volgende:
Ik zag gisteren wat ik lastig vind aan Kylie:
Ze praat alleen met haar lippen, de rest van haar mond doet niet mee, daardoor lijkt ze permanent bozig of narrig, alsof ze haar tanden stijf op elkaar houdt.![]()
Ik vind haar niet een leeghoofdig poppetje. Dat zie ik echt niet.quote:Op maandag 14 april 2025 12:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso een vreemde uitstraling hebben. Ze ziet eruit alsof ze is weggelopen uit Oh Oh Cherso, hoe kom je dan bij zo’n man uit.The love you take is equal to the love you make.![]()
Bij Julius ging het er ook over dat er op zijn boerderij gewoon heel veel werk moet gebeuren. Dus tenzij hij zelf zegt dat er tijd gemaakt kan worden denk ik niet dat de dames dat zelf gaan opperen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef Burdie het volgende:
We zitten overigens nog steeds op dag 2 he!
Wij kijken al weken/maanden naar mensen die elkaar pas 2 dagen kennen.
Ik snap echt niet dat ze niet meer dingen 1-op-1 gaan doen. Of lekker even van het erf af.
Bij Julius: "zo dames, wat zullen we vandaag gaan doen?"
Ik: yay ze gaan eindelijk iets doen!
Dames op tv: "ehh, help jij met de kalveren, dan ontferm ik me over de keuken"
Waarom gaan ze niet lekker uit eten, fietsen, een excursie maken, samen naar de markt, whatever. Ze kennen elkaar 2 dagen en zitten nu allemaal al in een saaie sleur.
Want die weten niet beter dan dat het sowieso werkgerelateerd moet zijn.![]()
Het was een lange dag hè, je zag ook bij andere boeren moeheid. En als je toch half hangend de bank op gaat, dan is gemakkelijke kleding een goed idee. Schone, hele(?), goed zittende en bij je passende kleding zijn belangrijker dan de hele dag op je paasbest rondlopen om iemand te moeten verleiden voor je te kiezen.quote:Op maandag 14 april 2025 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:
We hebben ook maar een minuut gezien van dat vragenspelletje, in werkelijkheid duurde het al een uur of langer om de irritatiegrens flink op te bouwen. En vantevoren dacht ik bijna dat ze al gingen kussen op de bank, John en Eileen. Komt Karin binnen in haar joggingpak. Trek iets leuks aan zeg, je probeert een man te verleiden...Ze heeft een eigen paardenbedrijf en moet dus wel wat in haar mars hebben. Paarden zijn immers dúúr.quote:Op maandag 14 april 2025 12:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso een vreemde uitstraling hebben. Ze ziet eruit alsof ze is weggelopen uit Oh Oh Cherso, hoe kom je dan bij zo’n man uit.
Ze kan natuurlijk wel een paar lichtzinnige vlagen in het verleden hebben. Oh Oh Cherso heb ik niet gezien en weinig over gelezen. Vond het nogal vreemd om zoiets te pushen op tv als leuk voor tieners of zo. En nog steeds komt die ene deelneemster negatief in het nieuws.
Het is inderdaad wel de vraag wat iemand als Kylie in Julius ziet. Maar dat denk je wsl wel bij meerdere boeren en hun gasten.![]()
Was het maar passend.quote:Op maandag 14 april 2025 13:56 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het was een lange dag hè, je zag ook bij andere boeren moeheid. En als je toch half hangend de bank op gaat, dan is gemakkelijke kleding een goed idee. Schone, hele(?), goed zittende en bij je passende kleding zijn belangrijker dan de hele dag op je paasbest rondlopen om iemand te moeten verleiden voor je te kiezen.
Ze puilt er zonder lullig te doen echt telkens onder uit. Zichtbare buik, heeft al niet echt een mooi lichaam, kleedt zich echt slecht. Was het maar een ruim joggingpak.
Eens.quote:Op maandag 14 april 2025 13:56 schreef Teslynd het volgende:
Ze heeft een eigen paardenbedrijf en moet dus wel wat in haar mars hebben.
Ik zie een serieus, rustig en professioneel persoon. Heeft haar zaken op orde.
Dat ze een ietwat cherso uiterlijk heeft, kan ik wel los zien.
Al zie ik dat strakke mondje wat @Leandra zei ook wel. Maar sommige mensen zijn gewoon niet echt expressief en monotoon.En laten we niet vergeten hoe sommigen minder goed met een camera (en team) overweg kunnen. Ik weet niet of ik mezelf zou laten zien met dat hele spul erbij, wetende dat er 1+ miljoen mensen kijken.
Ik denk soms dat Julius dat hele 'gedoe' ook een beetje zat is.
Deedry laat ook niks van zichzelf zien.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind ze ieder om andere redenen niet zo leuk. Had John beter niet Mira moeten vermijden (om die 'extremen' te kiezen) door zijn vergelijking met zijn ex?quote:Op maandag 14 april 2025 12:00 schreef S_E het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dat precies andersom. Eileen vreselijk mens.
[ Bericht 4% gewijzigd door kikkerrrtje op 15-04-2025 11:27:49 ]![]()
Ik heb wel het idee dat zo in de montage al lichtelijk werd voorgesorteerd op een slecht einde voor twee deelnemers, namelijk Roel en John. Vooral Roel heeft wel echt een probleem, omdat hij één meid heeft die veel te spontaan en hip voor hem is (Simone) en één die niet echt loskomt en misschien ook gewoon geen gevoelens heeft voor Roel (Karin). Het probleem is ook dat Roel eigenlijk alleen maar van die hele zakelijke vragen stelt en er verder qua gevoel niet zoveel gebeurt.
John zit nog vooral met het trauma van zijn vorige relatie en dat heeft hem er al van weerhouden om de juiste keuze te maken bij het vorige keuzemoment en Karin naar huis te sturen. Wat een naar mens is dat zeg. Dat zijn vrouwen waar de meeste mannen met een grote boog omheen lopen en terecht. Eileen is echt best een leuke meid, dus hopelijk kiest John nog voor haar. Ik snapte niet helemaal wat er nu gebeurde bij dat vragenspel. Toch niet zoveel uiteindelijk? Eileen voelde zich gewoon wat onzeker omdat Karin nogal overheersend is en John daarin meegaat. Zoiets.
Jan die heeft allang gekozen voor Karina en dat is ook een leuke vrouw, maar ik weet vrij zeker dat we bij de reünie gaan horen dat het toch allemaal niet goed werkt vanwege de grote afstand en omdat zij daar niet wil intrekken en liever musea enzo bezoekt.
Julius vind ik nog een twijfelgeval, kiest hij voor de lieve lerares of de stugge paardendame met boerderij-ervaring? En willen ze hem uiteindelijk wel?
Deedry heeft in elk geval leuke mannen om zich heen; die slager vond ik ook een topper. Vermoedelijk heeft ze al voor Roy gekozen.
Martijn heeft ook twee leuke vrouwen, maar toen Marleen over die reiki begon dacht ik wel even: OEPS, een zweefteef! Daar moet je maar net zin in hebben. Been there, done that. Zou niet mijn ding zijn. Ciska lijkt me wat relaxter en heeft ook wel goede humor, hoewel je met dat plagen ook moet oppassen. Ik had ooit een vriendin die het ook leuk vond om mij te plagen, maar dat werd na een tijd wel echt onaangenaam, en er sijpelde ook wel een serieuze ondertoon in door. Ik hoop maar dat dat bij Ciska niet het geval is.Mja![]()
Eileen een leuke vrouw, ik zie het echt niet.
Ik vind haar enorm in de slachtofferrol kruipen. Het kwam op mij over dat ze doorhad dat er John en Karin het leuk met elkaar hadden en zij dat niet kon handelen.
Zeg niet dat Karin mijn meest favoriete persoon is, maar als je Eileen kiest heb je later een vrouw die om het minste of geringste weer een pruillipje trekt en in de hoek gaat zitten mokken.
Vreselijke manipulatie vrouw.
#einderant
Voor de rest vrees ik dat Roel alleen overblijft. En ben heel benieuwd wat/of er bij Julius nog iets gaat gebeuren![]()
Ik vrees het ook.quote:Op woensdag 16 april 2025 07:08 schreef S_E het volgende:
Voor de rest vrees ik dat Roel alleen overblijft.We weten ook niet hoe lang dat gebeuren heeft geduurd. Wij zagen een kort fragment, misschien probeerde ze er al een uur tussen te komen en is Karen Karin continu dominant.quote:Op woensdag 16 april 2025 07:08 schreef S_E het volgende:
maar als je Eileen kiest heb je later een vrouw die om het minste of geringste weer een pruillipje trekt en in de hoek gaat zitten mokken.
Vreselijke manipulatie vrouw.
Mira was de leukste vrouw. Al vond ik dat ook maar zo-zo.
Grappig hoe verschillend het overal is. Bij Deedry waren alle drie de mannen gezellig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De enige reden waarom ze dit vanaf nu zo doen is omdat voorgaande edities eigenlijk de spontaniteit al weg was omdat meerdere boeren al contact met een van de dames via de app hadden gelegd. In dit digitale tijdperk is het helaas niet meer te organiseren dat ze een week of 2 later elkaar pas weer spreken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Er zit minder lucht in.![]()
Ik vind het echt pijnlijk om naar hem te kijken. Hij heeft twee hele leuke en knappe vrouwen gekozen, maar hij maakt geen enkele connectie. Het lijkt wel of hij denkt dat ie klaar is en niks meer hoeft te doen om de vrouwen hem leuk te laten vinden. Sowieso denk ik dat hij wel wat tijd mag steken in meer zelf ontwikkeling en interesses in het leven dan alleen werk.quote:Op zondag 13 april 2025 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben bang dat straks geen vrouw bij Roel wil blijven. En dat terwijl het een goedzak is. Hopelijk twijfelen de vrouwen straks niet meer.![]()
Die houding van Eileen was wel beetje iets waar je snel afstand van moet nemen. Slachtofferrol is altijd, bewust of onbewust, manipulatief van aard. Hoe knap/schattig ze verder ook lijkt. Mira was eigenlijk veel leuker.![]()
Als 't echt puur slachtofferrol is mss wel, maar we zagen maar een stukje. Bovendien gaf Karin eerder ook wel toe dat ze veel ruimte in kan nemen (meen ik me te herinneren). Het probleem/gevoel gewoon eerlijk benoemen is in zo'n snelkookpan de minst slechte oplossing imho. Want als je 't niet meldt, en 't blijft sluimeren en het komt later tot een uitbarsting kan John (of Karin) altijd roepen "Ik was me er totaal niet van bewust, waarom heb je dat niet eerder gezegd?"quote:Op woensdag 16 april 2025 15:02 schreef Grumpey het volgende:
Die houding van Eileen was wel beetje iets waar je snel afstand van moet nemen. Slachtofferrol is altijd, bewust of onbewust, manipulatief van aard. Hoe knap/schattig ze verder ook lijkt. Mira was eigenlijk veel leuker.
Dat Karin in zo'n joggingpak binnenkwam kan je ook op twee manieren uitleggen: Goed dat ze zich blijkbaar thuisvoelt of ze denkt dat ze al zo ver "voor staat" dat ze geen/minder moeite meer hoeft te doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Loohcs op 17-04-2025 16:27:29 ]- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -![]()
Ze ziet eruit alsof ze uit Volendam komt. Miss is dat ook zo geen ideequote:Op maandag 14 april 2025 12:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso een vreemde uitstraling hebben. Ze ziet eruit alsof ze is weggelopen uit Oh Oh Cherso, hoe kom je dan bij zo’n man uit.![]()
![]()
De beschrijving van boer Roel is weer vooraan op de website gezet. We kunnen bevestigen dat het wel klopt.![]()
De kennismaking met de achterban is ook op de boerderij. Dan hebben ze wel èrg weinig afwisseling van de eventuele blokkades/stilstanden waar ze eventueel in zitten. Ze moeten van het erf af om elkaar ook in andere omstandigheden te zien.
Dus nu ben ik benieuwd naar de citytrip: 2 dagen in de provinciehoofdstad met veilig & goedkoop slapen op de boerderij?![]()
Volgens mij zouden een aantal boeren en vrouwen echt wat meer hulp van Yvon kunnen gebruiken.
Nou die Kylie loopt ook elke keer met een onweer hoofd rond, en is nogal kortaf.quote:Op zondag 20 april 2025 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zouden een aantal boeren en vrouwen echt wat meer hulp van Yvon kunnen gebruiken.Iedereen is een kutlultrut
En ze vraagt zich af of de boer haar wel leuk vindt en laat tranen vallen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die Kylie loopt ook elke keer met een onweer hoofd rond, en is nogal kortaf.Zou hij wat laten merken, zou het wat beter gaan wellicht.
Ik tikte het net voor haar tranen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ze vraagt zich af of de boer haar wel leuk vindt en laat tranen vallen.Zou hij wat laten merken, zou het wat beter gaan wellicht.
Die dames bij Roel willen straks allebei niet. Verdorie.
Jammer voor Roel misschien, maar beter voor die meiden allichtquote:Op zondag 20 april 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Die dames bij Roel willen straks allebei niet. Verdorie.![]()
Boeren geven geen signalen -> vrouwen gaan twijfelen
Vrouwen geven geen signalen -> boeren gaan twijfelen
Lekker cirkeltje ditOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind ze allebei te modern voor op de boerderij.quote:Op zondag 20 april 2025 21:01 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Jammer voor Roel misschien, maar beter voor die meiden allicht
Aan de andere kant denk ik, hoe dit leven daar is weet je toch al voor je een brief stuurt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Simone staat dat misschien wat tegen, maar ik denk dat beiden ook niet zo warm worden van Roel (en ik vind dat niet raar)quote:Op zondag 20 april 2025 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei te modern voor op de boerderij.
Aan de andere kant denk ik, hoe dit leven daar is weet je toch al voor je een brief stuurt.![]()
Karin heeft het aangegeven. Maar of het voor haarquote:Op zondag 20 april 2025 21:02 schreef kikkerrrtje het volgende:
De meiden bij Roel zijn niet enthousiast van hem, maar hebben moeite om het te zeggen of bespreken.
100% een nee is, was niet te zien.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hoor jij andere dingen? Myrthe zegt het toch net?quote:Op zondag 20 april 2025 21:05 schreef kikkerrrtje het volgende:
Oh, bij Julius twijfelen ze ook al en willen ze dat niet zeggenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Moet ik even terugkijken, maar Myrthe zegt het volgens mij alleen tegen de koeien. Ik bedoel natuurlijk zeggen tegen Juliusquote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoor jij andere dingen? Myrthe zegt het toch net?
Oh, nu wel, ik loop een beetje achter![]()
Myrthe gaf de twijfel toe aan Julius.quote:Op zondag 20 april 2025 21:07 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Moet ik even terugkijken, maar Myrthe zegt het alleen tegen de koeien. Ik bedoel natuurlijk zeggen tegen JuliusOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zeker beter voor die twee. Leuke vrouwen die veel meer inhoud en leukere vent verdienen dan wat Roel nu biedt. Het is echt een heel klein saai wereldje wat hij laat zien nu (of wat wij te zien krijgen). Vreselijk.quote:Op zondag 20 april 2025 21:01 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Jammer voor Roel misschien, maar beter voor die meiden allicht![]()
Eileen denkt volgensmij alleen maar dat als John überhaupt eraan denkt om voor Karin te kiezen ze niets bij hem te zoeken heeft.![]()
Maar weet je dat dan niet als je naar een half kale boer met rode kolen schrijft?quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zeker beter voor die twee. Leuke vrouwen die veel meer inhoud en leukere vent verdienen dan wat Roel nu biedt. Het is echt een heel klein saai wereldje wat hij laat zien nu (of wat wij te zien krijgen). Vreselijk.Alsof je dan een zwaar ontwikkeld bereisd modern persoon aan gaat treffen…
Hier haal je wat dingen door elkaar Hans.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef Remco het volgende:
Eileen denkt volgensmij alleen maar dat als die überhaupt eraan denkt om voor Karin te kiezen ze niets bij hem te zoeken heeft.![]()
Jan is wel de revalatie van de logeerweek voor mij. Normale, sociale en aardige man. Dat zag je er in het introductie filmpje niet van af.![]()
Ja.quote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef Remco het volgende:
Jan is wel de revalatie van de logeerweek voor mij. Normale, sociale en aardige man. Dat zag je er in het introductie filmpje niet van af.
De herder bij Deedry.![]()
Wat lief dat ze er zo mee zit om iemand niet te willen kwetsen (doordat er iemand exit moet).Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat is het leuke, dat dit programma ervoor zorgt dat mensen tegen issues aanlopen en we dit mogen aanschouwen![]()
Allebei de mannen zijn attent en leuk bij Deedry. Ik ben benieuwd wie ze gaat kiezen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Roel heeft 2 vrouwen die signalen geven dat ze niet gek op hem zijn. Logisch dat hij nog onzekerder is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kijk, dit is de kracht van Boer Zoekt Vrouw. Yvon die de deelnemers bijstuurtOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Eens! En ook gewoon aardig over vega worst, ik blijf me positief verbazen! 🙌🏼quote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef Remco het volgende:
Jan is wel de revalatie van de logeerweek voor mij. Normale, sociale en aardige man. Dat zag je er in het introductie filmpje niet van af.![]()
Klopt hoe hard het ook klinkt, zijn gevoel klopt eigenlijk precies.quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Roel heeft 2 vrouwen die signalen geven dat ze niet gek op hem zijn. Logisch dat hij nog onzekerder is.![]()
John heeft straks het omgekeerde van Roel: 2 vrouwen die willen. Maar hij kan het op allebei niet.
/gokjeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lekker hoor. Het broeit en diepe issues komen aan de oppervlakte. En wij mogen meekijken. Daarom is BvZ zo leuk!
Ik hoop van harte dat bij Roel ze weer opnieuw kunnen beginnen (maar vrees dat ideeen en gevoelens die al gekiemd zijn, dat niet toestaan)![]()
Klopt. Maar je kunt je ook afvragen in hoeverre dat een self-fulfilling prophesy is, hoe het had gelopen als vanaf het eerste moment die onzekerheid niet in de weg had gezeten en ze daardoor op een andere manier met elkaar hadden kunnen omgaan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt hoe hard het ook klinkt, zijn gevoel klopt eigenlijk precies.![]()
Wat is het toch dodelijk saai als je het gaat vergelijken met andere dating shows tegenwoordig.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ha, ik dacht eraan om hierboven een juist compleet tegenovergestelde vergelijking met andere datingshows toe te voegen. Die zijn bijna allemaal zo leeg en oppervlakkig.quote:Op zondag 20 april 2025 21:41 schreef RipCity het volgende:
Wat is het toch dodelijk saai als je het gaat vergelijken met andere dating shows tegenwoordig.
Wel jammer om weer een week te moeten wachten, al heeft dat ook wel iets, die slow TV![]()
Ik vraag me af hoe fijn het voor rustige mensen is dat het logeren meteen achter de rest moest gebeuren. Geen ruimte om dingen te laten bezinken. De trein dendert door. Ze blijven meteen slapen. Wordt iemand daar blij van?quote:Op zondag 20 april 2025 21:36 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kunt je ook afvragen in hoeverre dat een self-fulfilling prophesy is, hoe het had gelopen als vanaf het eerste moment die onzekerheid niet in de weg had gezeten en ze daardoor op een andere manier met elkaar hadden kunnen omgaan.
(Dat sommige boeren stiekem gingen appen, is het dan alleen daar om te doen geweest? Dit versnelde proces?)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lekkere oplazer als je al niet veel zelfvertrouwen hebt.quote:Op zondag 20 april 2025 21:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt hoe hard het ook klinkt, zijn gevoel klopt eigenlijk precies.
Jammer dat er niet 2 nieuwe vrouwen van de speeddates opgetrommeld mogen en kunnen worden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Misschien ook uit bezuinigingsoogpunt? Sinds het nieuwe kabinet zie je dat programma's van de publieke omroep op allerlei manieren anticiperen.quote:Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe fijn het voor rustige mensen is dat het logeren meteen achter de rest moest gebeuren. Geen ruimte om dingen te laten bezinken. De trein dendert door. Ze blijven meteen slapen. Wordt iemand daar blij van?
(Dat sommige boeren stiekem gingen appen, is het dan alleen daar om te doen geweest? Dit versnelde proces?)![]()
Ook op zo’n programma wat gemiddeld 2,5 miljoen kijkers heeft. Zonde.quote:Op zondag 20 april 2025 21:48 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Misschien ook uit bezuinigingsoogpunt? Sinds het nieuw kabinet zie je dat programma's van de publieke omroep op allerlei manieren anticiperen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Misschien juist. High profile, dus zal ook eerder commentaar krijgen. Je hoort al jaren dat dit ook wel bij de commercielen kan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook op zo’n programma wat gemiddeld 2,5 miljoen kijkers heeft. Zonde.
FF afwachten wat de citytrips zijn ...![]()
Ik was juist zo blij dat Pasen de programmering niet heeft aangepast.quote:Op zondag 20 april 2025 21:41 schreef RipCity het volgende:
Wat is het toch dodelijk saai als je het gaat vergelijken met andere dating shows tegenwoordig.
Dit is echt PRECIES de reden waarom ik dit kijk. Ik vind het echt jammer dat ik dat pas na drie seizoenen ofzo ontdekte. En dat ik de eerste drie seizoenen links heb laten liggenquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef kikkerrrtje het volgende:
Dat is het leuke, dat dit programma ervoor zorgt dat mensen tegen issues aanlopen en we dit mogen aanschouwenIk vind het zo'n mooi en puur programma.
Het is gewoon menselijk. En ik herken mezelf er ook wel vaak in. Het is troostend.
[ Bericht 3% gewijzigd door Postbus100 op 20-04-2025 22:45:02 ]Somebody that I used to know![]()
Het begint nu (gelukkig) wel wat meer diepgang en inhoud te krijgen. Logisch ook, het moet zich ontwikkelen, het gaat op een gegeven moment wrijven en soms zelfs botsen. En de emoties moeten eruit.
Goed dat Yvon langs komt. En ik vind het ook wel een goed concept dat dit op uitnodiging van de boer is! (tenminste, zo klinkt het?) Niet wanneer Yvon denkt wanneer het nodig is.Somebody that I used to know![]()
Het viel me op dat Yvon in de voice-over dit nadrukkelijk vertelde. Ik denk dat het programma (en Yvon) zich aanpassen in reactie op sommige eerdere kritiek. Zo heeft Yvon vaak de kritiek gekregen dat ze zo dominant en sturend kan zijn.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2733833/12/25#p217426458]zondag Goed dat Yvon langs komt. En ik vind het ook wel een goed concept dat dit op uitnodiging van de boer is! (tenminste, zo klinkt het?) Niet wanneer Yvon denkt wanneer het nodig is.
![]()
Ciska die naar haar slaapkamer verdween en waar we geen vervolg op zagen, vond ik wel een cliffhanger.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja, die liep eerder ook al wat met haar ziel onder de arm zonder zich uit te spreken (in haar uppie kalfjes kijken).quote:Op zondag 20 april 2025 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Ciska die naar haar slaapkamer verdween en waar we geen vervolg op zagen, vond ik wel een cliffhanger.Somebody that I used to know
Forum Opties Forumhop: Hop naar: