Ik heb het twee keer teruggekeken en een transcriptie gemaakt.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat niet andersom? Dat hij zei dat hij een foto van haar met haar neefje had zien staan in haar huis en hij daaruit concludeerde dat ze wel gek was op kinderen. En toen zei zij dat haar neefje(s) inderdaad heel vaak bij haar waren en ze kinderen leuk vond en geen probleem etc.
Maar ik ben te lui om het terug te gaan kijken om te checken.
Verder denk ik: als zij geen probleem heeft met zijn aanpak, en zo leek het, dan is het toch prima zo voor hen.
Bij Deedry hebben we eigenlijk alleen dat shot gezien met dat gesprekje en toen reageerde ze inderdaad in eerste instantie positief.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[...]
Verder denk ik: als zij geen probleem heeft met zijn aanpak, en zo leek het, dan is het toch prima zo voor hen.
Heb je het zelf inmiddels al teruggekeken en -geluisterd?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, volgens mij wordt dat alleen hier er van gemaakt. Misschien dat het hier mensen persoonlijk raakt of zo. In de buitenwereld hoor ik er verder niemand over die hier zo dramatisch over blijft doen.
Lijkt Wie is de Mol wel zo! Niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef Lienekien het volgende:
Als ze hem als eerste laat gaan, hangt de vraag wel in de lucht of dat ermee te maken heeft dat hij een kind heeft en/of hij had verzwegen dat hij een kind heeft.
Dus misschien kiest ze ervoor om hem daarom juist niet weg te sturen.
Aannames en speculaties.
Hoe Deedry reageerde zag ik als een niet confronterende, beleefde manier van omgang die niets zegt over wat ze er werkelijk van denkt.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij Deedry hebben we eigenlijk alleen dat shot gezien met dat gesprekje en toen reageerde ze inderdaad in eerste instantie positief.
Persoonlijk zou ik dat ook kunnen hebben, want een kind/kinderen hebben is voor mij niet per se een dealbreaker en ik zou me niet direct realiseren dat je dit ook kan zien als iets achterhouden. Maar later zou dat besef wel bij me indalen en dan zou ik het niet zo tof vinden.
Als hij niet de volgende afvaller is zal ze het wel prima vinden idd.
Als ze hem weg stuurt of als ze hem afwijst omdat hij een kind heeft kan je haar nooit kwalijk nemen. Opzouten met die kleuterquote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef Leandra het volgende:
Met dit soort dingen kun je het nooit goed doen.
Als ze hem wegstuurt omdat hij gelogen heeft niet eerlijk is geweest zal altijd blijven hangen dat ze hem weggestuurd zou hebben omdat hij een kind heeft.
Dat maakt deze voor het blok zetten tactiek van hem ook zo smerig.
Ja, zo kijk ik ook tegen wijzigingen bij BzV aan, als een reactie op kritiek en ook (zoals bij andere programma's) als reactie op de 'te dure' NPO. In het licht van dat laatste zag ik iig het niet meer volgen van meerdere boeren en de dagdate op de boerderij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er was steeds meer kritiek op haar en hoe ze zou sturen/bemoeien/uitzijn op tranen en 'het kan toch ook gewoon met alleen een voice over, want dat werkt met de online boeren ook'. Ook gezien de aanpak van de huidige concurrentie (B&BVL) hebben ze, vermoed ik, expres wat minder Yvon.
Ik vind haar verschrikkelijk, maar dat kinderlijke gezanik bij die boeren wérkte wel. Dus ik vind het jammer dat ze niet meer intervenieert.![]()
Er is misschien ook wel bezuinigd. Ze kon 'vroeger' best snel ter plaatse zijn. Misschien nemen ze nu veel meer tegelijk op.
Nee, maar als jij dat hebt gedaan en het toch anders was geloof ik je hoor!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je het zelf inmiddels al teruggekeken en -geluisterd?
Vanaf ongeveer 25 minuten.
Ik vind het bijna allemaal pittige tantes bij Martijn.quote:
Ja, leuke en lieve man.quote:Op zondag 6 april 2025 20:47 schreef Remco het volgende:
Jan is een stuk socialer dan ik in eerste instantie dacht.
Ja lieve manquote:Op zondag 6 april 2025 20:47 schreef Remco het volgende:
Jan is een stuk socialer dan ik in eerste instantie dacht.
Ja, ik.quote:Op zondag 6 april 2025 20:49 schreef S_E het volgende:
Ik weet niet meer wie, maar iemand had het over het mondje van Karin (bij John).
Ik heb datzelfde bij Eileen, kan er niet naar kijken
Ja jammer lijkt me ook een leuke vrouw. Maar ja.quote:Op zondag 6 april 2025 20:46 schreef S_E het volgende:
Denk dat Jan hier de grootste kans op een langdurige relatie laat lopen.
Maar ja, gevoel moet er ook zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |