Hij voelde dat ze twijfelde. Zou hij een smoes verzonnen hebben?quote:Op zondag 13 april 2025 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
Te verschillende karakters? Vond ze juist best wel hetzelfde.
Veel meer dan Julius en de andere twee iig
John heeft Eileen nodig maar verdient Karin.quote:Op zondag 13 april 2025 20:48 schreef Remco het volgende:
Karin lijkt me echt helemaal niets voor John.
Precies ditquote:Op zondag 13 april 2025 20:50 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
John heeft Eileen nodig maar verdient Karin.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:
41 stond net in beeld. Die ander is jonger.quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is Ciska niet 10+ jaar jonger dan Martijn? Ik vond het net in de tractor snel gezien net vader en dochter.
Dat het ook wel een rare situatie is omdat je inderdaad concurrenten bent. En Eileen en Karin, dat botert niet.quote:Op zondag 13 april 2025 21:23 schreef Postbus100 het volgende:
Wat vonden jullie van dat incidentje met Eileen en Karin?
Simone gaat afhaken. Ze vindt het echt te tam bij Roel.quote:Op zondag 13 april 2025 21:34 schreef kikkerrrtje het volgende:
Haha, Simone over dat eten: mijn vriendinnen gaan helemaal stuk
Ik vond het wat onvolwassen van Eileen om John daarvoor apart te nemen. Ze kan het ook zien als gevolg van hoe iedereen is en het eventueel in de groep laten vallen, zonder een verontwaardigende toon.quote:Op zondag 13 april 2025 21:23 schreef Postbus100 het volgende:
Wat vonden jullie van dat incidentje met Eileen en Karin?
Simone is als ze alleen voor de camera zit veel spontaner dan in gezelschap.quote:Op zondag 13 april 2025 21:34 schreef kikkerrrtje het volgende:
Haha, Simone over dat eten: mijn vriendinnen gaan helemaal stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |