Onder Bosz was de boel wss ook ingestort.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het seizoen erna sloeg echter nergens op
Voor Feyenoord is dat natuurlijk heel gunstig.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondertussen staat FC Twente nog altijd 1-0 achter.
Vooral in die van Veerman.quote:
Klopt.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is dat natuurlijk heel gunstig.
Die van de IKEA kasten?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Die noa lang valt echt zwaar tegen
echt liever Paxaio
Nicequote:Op zondag 30 maart 2025 16:09 schreef Slobeend het volgende:
In xG staat het nu 0,69 v 0,69. Pikant (lol).
@Orientequote:Op zondag 30 maart 2025 16:09 schreef Slobeend het volgende:
In xG staat het nu 0,69 v 0,69. Pikant (lol).
Godts Klaassen en Baas werden dan ook daarna gewisseldquote:Op zondag 30 maart 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax hep wel last van de vallende ziekte
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 maart 2025 16:09 schreef Wotte het volgende:
Maar hoezo is dit nou eigenlijk anti voetbal? Ajax staat gewoon heel erg degelijk te verdedigen en is efficiënt.
Alleen als een ander team het doet is het anti voetbal, bij ajax een geweldige organisatiequote:Op zondag 30 maart 2025 16:09 schreef Wotte het volgende:
Maar hoezo is dit nou eigenlijk anti voetbal? Ajax staat gewoon heel erg degelijk te verdedigen en is efficiënt.
Zei je dit niet net ook al?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen als een ander team het doet is het anti voetbal, bij ajax een geweldige organisatie
Prrtquote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen als een ander team het doet is het anti voetbal, bij ajax een geweldige organisatie
bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe zou het met Simon Poulsen gaan?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helft van de beste linkerkant van Europa.
De andere helft rolt iedereen op in Saudi-Arabië!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helft van de beste linkerkant van Europa.
Ik merk aan je dat je een beetje boos bent. Klopt dit?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Terwijl toch de hel van Eindhoven beloofd is!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef GGMM het volgende:
Je hoort eigenlijk alleen nog maar het Ajax-publiek.
Vind het sowieso een domme term er zijn meerdere wegen naar Rome.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is maar een spelletjequote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik merk aan je dat je een beetje boos bent. Klopt dit?
En terecht. Want PSV is God’s geschenkquote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik merk aan je dat je een beetje boos bent. Klopt dit?
[..]
Van die kopbalquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
Brobby heeft echt helemaal geen flikker gedaan maar toch kramp, lekker dan
Laatste club van hem kan ik niet uitspreken zonder erin te stikken.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe zou het met Simon Poulsen gaan?
[..]
Speelt echt erg goed vandaag. Alleen jammer dat hij niet kan scorenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
Brobby heeft echt helemaal geen flikker gedaan maar toch kramp, lekker dan
Publiek er vol achter ool. Hier is een filmpje van toch? Hoe de supporters elkaar opjutten voor de wedstrijd?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt echt alles of niets.
Dat klopt ook welquote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Tilman speelt
Dit was zoveel beter dan Veerman las ik
Totdat Ajax ging wisselen, had PSV wel even momentum.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Tilman speelt
Dit was zoveel beter dan Veerman las ik
Psv speelt vooral niets klaar. Eerste 15 minuten van de tweede helft was het wel even beter.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt echt alles of niets.
Halsema en plan in 1 zinquote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef Paul het volgende:
Halsema kan een plan maken voor de huldiging
Wees welkomquote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoi.
Ik zit klaar en ben voorbereid om zometeen met jullie het PSV-topic binnen te stormen.
[ afbeelding ]
We pakken zequote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoi.
Ik zit klaar en ben voorbereid om zometeen met jullie het PSV-topic binnen te stormen.
[ afbeelding ]
En terecht die maakten het Ajax lastiger dan PSV.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
DIe zit nu in de Kuip te bibberen voor Go Ahead.
Ben bezig. Hij gaat TBC Eindhoven heten. Spoiler.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kunt een nieuw gifje maken, @:zipportal
Als jij die Sjamaan van je spreekt binnenkort. Zou het dan misschien een salarisverhoging voor mij kunnen vragen? Of werkt dat niet zo?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
En terecht die maakten het Ajax lastiger dan PSV.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben bezig. Hij gaat TBC Eindhoven heten. Spoiler.
"Voor de eer"quote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als het nu nog 1-2 zou worden dan heeft PSV daar eigenlijk heel weinig aan
Is FarioliGOD de beste aankoop ooit?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als het nu nog 1-2 zou worden dan heeft PSV daar eigenlijk heel weinig aan
Dat zijn geen Ajacieden denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uitstekende trainer
En dan nog zijn er mensen die lopen te zeiken
Ik wacht op de Op Naar De PSV-Topic GIFje van @Zipportalquote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zapp maar naar de voorbeschouwing van Feyenoord - GAE.
PSV wil er toch geen wedstrijd meer van maken.
Te dikke oud-spelers ook nietquote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De media willen niet dat Farioli kampioen wordt.
Neemt enkel voetbal gerelateerde verzoeken in ontvangstquote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als jij die Sjamaan van je spreekt binnenkort. Zou het dan misschien een salarisverhoging voor mij kunnen vragen? Of werkt dat niet zo?
@tong80 is een zware alcoholistquote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
@:Tong80 is het daar misschien niet mee eens
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Neemt enkel voetbal gerelateerde verzoeken in ontvangst
Ja, het is compleet baggerquote:
Veel plezier jongenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik stap zo heerlijk op het fietsje naar de arbeid.
Alex de Tank nul keer in beeld tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Luuk de Jong voor het eerst vandaag in beeld
Zowaar reëel: PSV was totaal machteloos.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Luuk de Jong voor het eerst vandaag in beeld
Ik hoorde alleen dat het wel gelijkwaardig was.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zowaar reëel: PSV was totaal machteloos.
Nee.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen dat het wel gelijkwaardig was.
xGquote:
Knjb, psv mocht er geen wedstijd van maken van gozuquote:Op zondag 30 maart 2025 16:27 schreef William_Papadin het volgende:
Nooit een echte topper kraker geweest
Ajax was te sterk
Ajax controleerde volledig de wedstrijd
Nooit in de problemen gekomen
@:PSVCL graag duiding
Sympathiek, dank jequote:
Geen idee waar jij als randdebiel op reageert. Flikker toch maar een roteind op. Kom dit eens recht in m'n gezicht zeggen, mislukte nageboorte.quote:
Dit heeft hij niet echt gezegd toch?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tactisch was het probleem niet aldus Bosz.
Gohquote:Op zondag 30 maart 2025 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tactisch was het probleem niet aldus Bosz.
Nou ja het werd hem gevraagd, waarop die zei dat dat niet het probleem was maar dat Ajax zijn manier van spelen beter speelde dan PSV zijn manier van spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heeft hij niet echt gezegd toch?
Wij waren toch vriendenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:56 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
wlz'er @:tong80 komt het topic binnen en daagt tokkie @:tjacka uit.
Nouja zeg.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee waar jij als randdebiel op reageert. Flikker toch maar een roteind op. Kom dit eens recht in m'n gezicht zeggen, mislukte nageboorte.
kwade dronkquote:Op zondag 30 maart 2025 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Dacht dat we vrienden waren.
Bang niet ,kan wel spannend worden als psv zo blijft spelenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je echt zo bang dat PSV niet als 2e eindigt?
Ik haat gezelligheid. Is ook geen buitenlandse vertaling voor.quote:
op mij en jouw negatieve gevoelens tegen farioligod.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee waar jij als randdebiel op reageert. Flikker toch maar een roteind op. Kom dit eens recht in m'n gezicht zeggen, mislukte nageboorte.
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Natuurlijk weer een penalty in De Kuip.
Dat we inmiddels bang moeten zijn voor Feyenoord is heel, heel pijnlijk.quote:
Oh okquote:Op zondag 30 maart 2025 17:37 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, je hoeft echt niet bang te zijn voor Feyenoord hoor
Dank, dat is een hele geruststelling.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:37 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, je hoeft echt niet bang te zijn voor Feyenoord hoor
Ben blij als we in het volgende seizoen zitten. Met weer ergeren aan floptransfers.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank, dat is een hele geruststelling.
Het is te hopen dat ze in Rotterdam wel iets klaar kunnen spelen, want dit was op een kwartiertje na pijnlijk slecht.
Je hebt vanmiddag toch naar PSV gekeken?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Adames het volgende:
Kijken naar een wanstaltige organisatie is natuurlijk wel veel amusanter
Toen heb ik me ook vermaakt jaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag toch naar PSV gekeken?
Ik geleuf dat je gelijk hebt gekregen.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jullie gaan de slag op het middenveld echt lachend winnen.
Hij was alleen vergeten dat PSV deze seizoenshelft moeite heeft met scoren en Ajax, ja, niet. Maar Ajax bepaalde in de eerste helft (en na de 0-2 maar toen ging psv echt sjokken)quote:Op maandag 31 maart 2025 08:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geleuf dat je gelijk hebt gekregen.
Kwartier na rust hadden ze overwicht maar echt grote kansen vond ik ze ook niet krijgen. Die van Dest nog de grootste waarschijnlijk. Lang kwam zijn man niet voorbij, Hato was op links heer en meester.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was alleen vergeten dat PSV deze seizoenshelft moeite heeft met scoren en Ajax, ja, niet. Maar Ajax bepaalde in de eerste helft (en na de 0-2 maar toen ging psv echt sjokken)
Wel een paar kansjes maar ook niet iets waarvan je had 'die moet erin'quote:Op maandag 31 maart 2025 08:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwartier na rust hadden ze overwicht maar echt grote kansen vond ik ze ook niet krijgen. Die van Dest nog de grootste waarschijnlijk. Lang kwam zijn man niet voorbij, Hato was op links heer en meester.
Dat had ik nog niet eens meegenomen. Taylor-Henderson is een gewoon uitstekend koppeltje en als PSV daar Til - Veerman en Saibari tegenover zet weet je wel genoeg.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was alleen vergeten dat PSV deze seizoenshelft moeite heeft met scoren en Ajax, ja, niet. Maar Ajax bepaalde in de eerste helft (en na de 0-2 maar toen ging psv echt sjokken)
Inhaalklok overtreden.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Mogen ze vaker doen.
Was nog iedere keer genot.
Nee, één van twee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tevens ook de enige genomineerde user tijdens de VBL Wijndal-award 2020?
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er users die dachten dat AZ makkelijk derde zouden worden.
Bekerfinale nog even verliezen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik geloof het wel voor de rest van het seizoen.
Je mist Clasie, hé?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik geloof het wel voor de rest van het seizoen.
Go Ahead de groepsfase inquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bekerfinale nog even verliezen?
Ik ga wel kijken maar heb er geen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bekerfinale nog even verliezen?
Het gemis van Clasie zal er wel zijn, maar 5 tegengoals tegen NEC en RKC kun je ook toeschrijven aan defensieve wanorde, neem ik aan.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken maar heb er geen vertrouwen in.
Ja, het lijkt nergens op.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het gemis van Clasie zal er wel zijn, maar 5 tegengoals tegen NEC en RKC kun je ook toeschrijven aan defensieve wanorde, neem ik aan.
Nee, PSV is mokerslecht.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat zielig, zeg. PSV kan het klusje toch wel op eigen houtje klaren?
PSV is ruk, maar als Feyenoord niet van AZ wint zie ik dit ook weer niet meer misgaan.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat grappig, dat ben ik zaterdag van plan!
manmetdebaard.gifquote:Op woensdag 2 april 2025 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weten we na zaterdag wel. FC Groningen-uit is voor iedereen lastig.
Als PSV dan maar 2 punten voor heeft hebben ze een GROOT PROBLEEMquote:Op woensdag 2 april 2025 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weten we na zaterdag wel. FC Groningen-uit is voor iedereen lastig.
Vier lastige tegenstanders. Heracles/Almere/Fortuna mogen geen probleem zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV dan maar 2 punten voor heeft hebben ze een GROOT PROBLEEM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |