abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109524124
Even een kleine peiling. Dit seizoen zijn bij de traditionele top 3 een paar Nederlandse voetballers aan het werk die over het middenveld heersen en door hun respectievelijke supporters al regelmatig aangeduid zijn als "baas", of een variant daarop.

Aangezien Bert ze deze zomer niet alledrie gaat meenemen is nu de simpele vraag wie van deze drie jullie voorkeur heeft en wat daar de argumenten voor zijn.

Poll: Baas der bazen?
Anita
Clasie
Strootman
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_109524248
Strootman, maar ik heb op Clasie gestemd omdat hij wel naar mijn mening de meeste potentie heeft. Anita heeft het gewoon niet, ook niet na 1 goede wedstrijd. Strootman staat nu een beetje stil na z'n stormachtige ontwikkeling.

En Clasie is baas :)
pi_109524548
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:36 schreef Sjapoela het volgende:
Strootman, maar ik heb op Clasie gestemd omdat hij wel naar mijn mening de meeste potentie heeft. Anita heeft het gewoon niet, ook niet na 1 goede wedstrijd. Strootman staat nu een beetje stil na z'n stormachtige ontwikkeling.

En Clasie is baas :)
:') Waarom op iets ander stemmen als je vindt?

Of stem je op clasie omdat hij van feyenoord is en strootman niet?

Zo krijg je nooit polls die kloppen...
  maandag 26 maart 2012 @ 11:47:19 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_109524581
geen van alle.

Anita is een lichtgewicht die alleen snel is en de bal verliest
Strootman is gewoon een lompe hark die als het niet meezit te aggresief gaat worden
en clasie is eigenlijk het type anita, maar dan blank.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_109524606
Anita heeft wel meer dan één goede wedstrijd gespeeld, en met het oog op het EK pleit het wel voor hem dan hij eventueel ook als back kan spelen.

Maar de andere twee, met name Strootman, hebben aanvallend wel weer wat meer power.
pi_109524630
Strootman. Clasie heeft veel potentie, maar minder ervaring, dus misschien komt een EK nog te vroeg. Anita vind ik veel minder talentvol dan Strootman en Clasie.
pi_109524635
Clasie! Da's echt een baas, gaat de top halen. Mark my words!
pi_109524675
Ze zijn alle 3 op het moment gewoon niet goed genoeg. Zeker niet voor in de basis.
pi_109524760
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef madco het volgende:

[..]

:') Waarom op iets ander stemmen als je vindt?

Of stem je op clasie omdat hij van feyenoord is en strootman niet?

Zo krijg je nooit polls die kloppen...
Alsof de poll zelf wel klopt :') :') :')

Stelling van TS: Wie neemt Bertje mee?
Poll: Baas der bazen.

Dus..... :')
  maandag 26 maart 2012 @ 11:53:43 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109524795
Anita speelt het hele jaar op elke plek gewoon goed. Als VM is het echt een ellendig bijtertje.

Strootman heb ik gisteren niet gezien, Clasie heeft ook talent.

Al zijn het wel erg verschillende voetballers, het vergelijk gaat dus niet echt op.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 26 maart 2012 @ 11:55:38 #11
356891 Abed
hooggeleid
pi_109524862
Clasie heeft een spelfout in zijn tattoe. Dergelijke personen neem je niet mee.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 26 maart 2012 @ 11:58:19 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109524944
Ik vind ze alle 3 goed. Anita vind ik al jaren prima, Clasie is nieuw voor mij dit seizoen (zoals voor de meesten), en Strootman is nog jong (net als Clasie), maar ontwikkelt zich ook uitstekend, maar zoals dat hoort bij die leeftijd nog ietsjes wisselvallig...

Je zou ze in principe alle 3 mee kunnen nemen, en wat mij betreft laten we Nigel de Jong lekker thuis.
pi_109525017
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze zijn alle 3 op het moment gewoon niet goed genoeg. Zeker niet voor in de basis.
Dat is de vraag ook niet. Er is een plek voor 1 van deze 3, Strootmans plek. Maar waarschijnlijk zal hij het wel weer worden, niet ten onrechte. Kan prima meekomen op het niveau, Duitsland ff vergeten dan.
pi_109525138
De vraag ging inderdaad in eerste instantie over de plek op het EK, maar de discussie mag wmb ook gaan over wie de meeste potentie heeft of de meest foutloos gespelde tattoo...
pi_109525294
Anita heerst al tijden op VM
pi_109525420
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Anita heerst al tijden op VM
Is dat zo? Ik kan me nog herinneren dat hij nog niet zolang geleden helemaal verguist werd, heel veel balverlies enzo. Maar ik kan er naast zitten...
pi_109525544
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik kan me nog herinneren dat hij nog niet zolang geleden helemaal verguist werd, heel veel balverlies enzo. Maar ik kan er naast zitten...
toen speelde hij linksback en dat is inderdaad niet zijn sterkste positie. Maar vorig seizoen is al wel duidelijk dat Anita voor eredivisiebegrippen een fantastiche verdedigende middenvelder is.
  maandag 26 maart 2012 @ 12:19:58 #18
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_109525593
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef Saysem het volgende:
Even een kleine peiling. Dit seizoen zijn bij de traditionele top 3 een paar Nederlandse voetballers aan het werk die over het middenveld heersen en door hun respectievelijke supporters al regelmatig aangeduid zijn als "baas", of een variant daarop.

Aangezien Bert ze deze zomer niet alledrie gaat meenemen is nu de simpele vraag wie van deze drie jullie voorkeur heeft en wat daar de argumenten voor zijn.

Poll: Baas der bazen?
Anita
Clasie
Strootman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
je weet toch al dat PSV supporters op Strootman kiezen en Ajax op Anita etc
beetje kansloos deze poll
pi_109525600
Clasie natuurlijk want hij is de enige van de 3 die het hele seizoen al goed speelt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109525650
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:19 schreef vincerusso het volgende:
je weet toch al dat PSV supporters op Strootman kiezen en Ajax op Anita etc
beetje kansloos deze poll
Dan kan je die tegen elkaar wegstrepen en dan maken de neutrale supporters het verschil ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 12:22:04 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109525653
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

toen speelde hij linksback en dat is inderdaad niet zijn sterkste positie. Maar vorig seizoen is al wel duidelijk dat Anita voor eredivisiebegrippen een fantastiche verdedigende middenvelder is.
Zelfs als links-back vond ik hem al stukken beter dan Emanuelson op die positie.
  maandag 26 maart 2012 @ 12:24:34 #22
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_109525716
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:21 schreef Saysem het volgende:

[..]

Dan kan je die tegen elkaar wegstrepen en dan maken de neutrale supporters het verschil ;)
die zijn er niet veel en de objectiviteit is bij sommigen ver te zoeken
pi_109525733
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zelfs als links-back vond ik hem al stukken beter dan Emanuelson op die positie.
tja dat is waar al is Emanuelson net als Anita geen echte linksback, maar soms kan een trainer gewoon een speler niet op zijn sterkste positie zetten door blessures en schorsingen etc. Dan is het natuurlijk altijd een voordeel om op meerdere posities te kunnen spelen.
  maandag 26 maart 2012 @ 12:30:37 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109525886
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

tja dat is waar al is Emanuelson net als Anita geen echte linksback, maar soms kan een trainer gewoon een speler niet op zijn sterkste positie zetten door blessures en schorsingen etc. Dan is het natuurlijk altijd een voordeel om op meerdere posities te kunnen spelen.
Uiteraard, en ik gaf destijds ook al aan dat Emanuelson waarschijnlijk veel beter geschikt is als vrije aanvallende middenvelder, waarschijnlijk ook het beste centraal spelend, en dat zie je nu ook gebeuren bij Milan...

Iets wat Emanuelson natuurlijk ook al jarenlang aangaf. :)
pi_109525952
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Uiteraard, en ik gaf destijds ook al aan dat Emanuelson waarschijnlijk veel beter geschikt is als vrije aanvallende middenvelder, waarschijnlijk ook het beste centraal spelend, en dat zie je nu ook gebeuren bij Milan...

Iets wat Emanuelson natuurlijk ook al jarenlang aangaf. :)
hij heeft ook eigenlijk zijn hele jeugd als 10 gespeeld en is pas later als linksback gaan spelen. Daar deed hij het in het begin ook wel heel aardig, maar is niet echt verder gegroeid op die positie. Mooi om te zien dat hij zijn talent nu aan het waarmaken is. Maar laten we weer verder gaan over antia clasie en strootman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')