quote:Op maandag 26 maart 2012 11:36 schreef Sjapoela het volgende:
Strootman, maar ik heb op Clasie gestemd omdat hij wel naar mijn mening de meeste potentie heeft. Anita heeft het gewoon niet, ook niet na 1 goede wedstrijd. Strootman staat nu een beetje stil na z'n stormachtige ontwikkeling.
En Clasie is baas
Alsof de poll zelf wel kloptquote:Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef madco het volgende:
[..]Waarom op iets ander stemmen als je vindt?
Of stem je op clasie omdat hij van feyenoord is en strootman niet?
Zo krijg je nooit polls die kloppen...
Dat is de vraag ook niet. Er is een plek voor 1 van deze 3, Strootmans plek. Maar waarschijnlijk zal hij het wel weer worden, niet ten onrechte. Kan prima meekomen op het niveau, Duitsland ff vergeten dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze zijn alle 3 op het moment gewoon niet goed genoeg. Zeker niet voor in de basis.
Is dat zo? Ik kan me nog herinneren dat hij nog niet zolang geleden helemaal verguist werd, heel veel balverlies enzo. Maar ik kan er naast zitten...quote:
toen speelde hij linksback en dat is inderdaad niet zijn sterkste positie. Maar vorig seizoen is al wel duidelijk dat Anita voor eredivisiebegrippen een fantastiche verdedigende middenvelder is.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me nog herinneren dat hij nog niet zolang geleden helemaal verguist werd, heel veel balverlies enzo. Maar ik kan er naast zitten...
je weet toch al dat PSV supporters op Strootman kiezen en Ajax op Anita etcquote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef Saysem het volgende:
Even een kleine peiling. Dit seizoen zijn bij de traditionele top 3 een paar Nederlandse voetballers aan het werk die over het middenveld heersen en door hun respectievelijke supporters al regelmatig aangeduid zijn als "baas", of een variant daarop.
Aangezien Bert ze deze zomer niet alledrie gaat meenemen is nu de simpele vraag wie van deze drie jullie voorkeur heeft en wat daar de argumenten voor zijn.
Poll: Baas der bazen?
• Anita
• Clasie
• Strootman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan kan je die tegen elkaar wegstrepen en dan maken de neutrale supporters het verschilquote:Op maandag 26 maart 2012 12:19 schreef vincerusso het volgende:
je weet toch al dat PSV supporters op Strootman kiezen en Ajax op Anita etc
beetje kansloos deze poll
Zelfs als links-back vond ik hem al stukken beter dan Emanuelson op die positie.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
toen speelde hij linksback en dat is inderdaad niet zijn sterkste positie. Maar vorig seizoen is al wel duidelijk dat Anita voor eredivisiebegrippen een fantastiche verdedigende middenvelder is.
die zijn er niet veel en de objectiviteit is bij sommigen ver te zoekenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:21 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dan kan je die tegen elkaar wegstrepen en dan maken de neutrale supporters het verschil
tja dat is waar al is Emanuelson net als Anita geen echte linksback, maar soms kan een trainer gewoon een speler niet op zijn sterkste positie zetten door blessures en schorsingen etc. Dan is het natuurlijk altijd een voordeel om op meerdere posities te kunnen spelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs als links-back vond ik hem al stukken beter dan Emanuelson op die positie.
Uiteraard, en ik gaf destijds ook al aan dat Emanuelson waarschijnlijk veel beter geschikt is als vrije aanvallende middenvelder, waarschijnlijk ook het beste centraal spelend, en dat zie je nu ook gebeuren bij Milan...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
tja dat is waar al is Emanuelson net als Anita geen echte linksback, maar soms kan een trainer gewoon een speler niet op zijn sterkste positie zetten door blessures en schorsingen etc. Dan is het natuurlijk altijd een voordeel om op meerdere posities te kunnen spelen.
hij heeft ook eigenlijk zijn hele jeugd als 10 gespeeld en is pas later als linksback gaan spelen. Daar deed hij het in het begin ook wel heel aardig, maar is niet echt verder gegroeid op die positie. Mooi om te zien dat hij zijn talent nu aan het waarmaken is. Maar laten we weer verder gaan over antia clasie en strootmanquote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik gaf destijds ook al aan dat Emanuelson waarschijnlijk veel beter geschikt is als vrije aanvallende middenvelder, waarschijnlijk ook het beste centraal spelend, en dat zie je nu ook gebeuren bij Milan...
Iets wat Emanuelson natuurlijk ook al jarenlang aangaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |