SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Die methode om te bepalen welke club de meest landelijke uitstraling heeft slaat nergens op, maar ik sta volledig achter de conclusiequote:
Ik las dat ook net pas ja, dus als er iemand iets zuidelijker of noordelijker woont heb je een meer landelijke uitstraling.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die methode om te bepalen welke club de meest landelijke uitstraling heeft slaat nergens op, maar ik sta volledig achter de conclusie
Jaren geleden las ik een verhaal dat er in Salou iemand woont met een seizoenskaart en die elke wedstrijd op en neer naar Rotterdam vliegt, dus ik denk dat wij zelfs de grootste uitstraling van heel Europa hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las dat ook net pas ja, dus als er iemand iets zuidelijker of noordelijker woont heb je een meer landelijke uitstraling.
Ik ken een seizoenkaarthouder in Thailand, dus misschien wel van de wereld.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jaren geleden las ik een verhaal dat er in Salou iemand woont met een seizoenskaart en die elke wedstrijd op en neer naar Rotterdam vliegt, dus ik denk dat wij zelfs de grootste uitstraling van heel Europa hebben.
Hoewel geen seizoenkaarthouder, ken ik er wel 1 uit Zuid Amerika met een verschrikkelijke puist op zijn harses.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken een seizoenkaarthouder in Thailand, dus misschien wel van de wereld.
Andre Kuipers is voor Kowetquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Methode maakt niet uit. We weten toch wel dat het zo isquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die methode om te bepalen welke club de meest landelijke uitstraling heeft slaat nergens op, maar ik sta volledig achter de conclusie
Van het heelal zelfs. Noem iemand die niet op onze planeet woont die niet voor Feyenoord is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil iemand mijn shiny Zerrouki ruilen tegen een Moder of Redmond?quote:Feyenoord Play draait om het verzamelen van kaarten van selectiespelers. De virtuele spelerskaarten zijn verspreid over 35 locaties rondom De Kuip en in Rotterdam. Dit zijn vaste locaties waar de spelerskaarten te vinden zijn. Bovendien kunnen de supporters er dubbele kaarten vinden, die ze dan met hun vrienden kunnen delen.
Op welk level evolueert Nadje nou in Pogba??quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Wil iemand mijn shiny Zerrouki ruilen tegen een Moder of Redmond?
Hij is speciaal en evolueert alleen als je hem ruilt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op welk level evolueert Nadje nou in Pogba??
De kaart van Ueda zal je wel rond de lokale sushibar kunnen vinden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op welk level evolueert Nadje nou in Pogba??
Vleermuis hihiquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]
De kaart van Ueda zal je wel rond de lokale sushibar kunnen vinden.
Zerrouki is altijd welkom op de tegenwoordig zo "gehypte" iftar. Laten we aub alle religie-aids uit de alle media, politiek en opleidingen houden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Wil iemand mijn shiny Zerrouki ruilen tegen een Moder of Redmond?
Laten we aub alle POL-geneuzel uit dit topic houden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 04:10 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zerrouki is altijd welkom op de tegenwoordig zo "gehypte" iftar. Laten we aub alle religie-aids uit de alle media, politiek en opleidingen houden.
Logische wij zijn de beste club, andersom lijkt me sterkquote:Feyenoord scoort in de hoofdstad: opvallend veel seizoenkaarthouders in Amsterdam
26/03/2025 16:28 1304 reacties
Uit een recent onderzoek van de KNVB blijkt dat Feyenoord-supporters verspreid over het hele land te vinden zijn, maar één statistiek springt er extra uit: in Amsterdam, het hart van aartsrivaal Ajax, staat Feyenoord verrassend genoeg op de tweede plek als het gaat om seizoenkaarthouders. Dat betekent dat 265 Feyenoorders de reis vanuit de hoofdstad naar De Kuip maken om hun club wekelijks te steunen.
De KNVB heeft samen met alle 34 betaaldvoetbalclubs een interactieve supporterskaart ontwikkeld, waarop te zien is waar seizoenkaarthouders van elke club wonen. Hoewel het logisch is dat de meeste Feyenoorders rondom Rotterdam wonen, kleurt ook een opvallend klein deel van Amsterdam rood-wit. In absolute aantallen wonen er dan ook 9017 seizoenkaarthouders in Rotterdam, het hoogste aantal van heel Nederland.
De supporterskaart maakt de landelijke spreiding van voetbalpassie op unieke wijze zichtbaar. In élke gemeente van Nederland wonen minimaal acht seizoenkaarthouders, en in veel gevallen komt Feyenoord daar prominent in beeld. Het laat eens te meer zien dat Feyenoord niet alleen in Rotterdam leeft, maar een club is die het hele land in beweging brengt.
Na de greenwashing en sportswashing is muslimwashing wel de nieuwste hype hè? Het lijkt alsof je als bedrijf heel Europa een fijne iftar móet wensen anders mag je niet meer meedoen ofzo. Mijn werkgever doet er ook vrolijk aan mee op de socials, terwijl je er als allochtoon verder niet binnenkomtquote:Op donderdag 27 maart 2025 04:10 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zerrouki is altijd welkom op de tegenwoordig zo "gehypte" iftar. Laten we aub alle religie-aids uit de alle media, politiek en opleidingen houden.
Buiten dat, Moder is prima aankoop geweest voor dat geld.
Zou hij Osman gescout hebben?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bert
Waarom werkt die niet voor ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |