Terwijl toch de hel van Eindhoven beloofd is!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef GGMM het volgende:
Je hoort eigenlijk alleen nog maar het Ajax-publiek.
Vind het sowieso een domme term er zijn meerdere wegen naar Rome.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen als een ander team het doet is het anti voetbal, bij ajax een geweldige organisatie
Het is maar een spelletjequote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik merk aan je dat je een beetje boos bent. Klopt dit?
En terecht. Want PSV is God’s geschenkquote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik merk aan je dat je een beetje boos bent. Klopt dit?
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen als een ander team het doet is het anti voetbal, bij ajax een geweldige organisatie
Van die kopbalquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
Brobby heeft echt helemaal geen flikker gedaan maar toch kramp, lekker dan
Laatste club van hem kan ik niet uitspreken zonder erin te stikken.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe zou het met Simon Poulsen gaan?
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelt echt erg goed vandaag. Alleen jammer dat hij niet kan scorenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
Brobby heeft echt helemaal geen flikker gedaan maar toch kramp, lekker dan
Publiek er vol achter ool. Hier is een filmpje van toch? Hoe de supporters elkaar opjutten voor de wedstrijd?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt echt alles of niets.
Dat klopt ook welquote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Tilman speelt
Dit was zoveel beter dan Veerman las ik
Totdat Ajax ging wisselen, had PSV wel even momentum.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Tilman speelt
Dit was zoveel beter dan Veerman las ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |