Psv speelt vooral niets klaar. Eerste 15 minuten van de tweede helft was het wel even beter.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt echt alles of niets.
Halsema en plan in 1 zinquote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef Paul het volgende:
Halsema kan een plan maken voor de huldiging
Wees welkomquote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoi.
Ik zit klaar en ben voorbereid om zometeen met jullie het PSV-topic binnen te stormen.
[ afbeelding ]
We pakken zequote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoi.
Ik zit klaar en ben voorbereid om zometeen met jullie het PSV-topic binnen te stormen.
[ afbeelding ]
En terecht die maakten het Ajax lastiger dan PSV.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
DIe zit nu in de Kuip te bibberen voor Go Ahead.
Ben bezig. Hij gaat TBC Eindhoven heten. Spoiler.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kunt een nieuw gifje maken, @:zipportal
Als jij die Sjamaan van je spreekt binnenkort. Zou het dan misschien een salarisverhoging voor mij kunnen vragen? Of werkt dat niet zo?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
En terecht die maakten het Ajax lastiger dan PSV.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben bezig. Hij gaat TBC Eindhoven heten. Spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |