Je hebt vanmiddag toch naar PSV gekeken?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Adames het volgende:
Kijken naar een wanstaltige organisatie is natuurlijk wel veel amusanter
Toen heb ik me ook vermaakt jaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag toch naar PSV gekeken?
Ik geleuf dat je gelijk hebt gekregen.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jullie gaan de slag op het middenveld echt lachend winnen.
Hij was alleen vergeten dat PSV deze seizoenshelft moeite heeft met scoren en Ajax, ja, niet. Maar Ajax bepaalde in de eerste helft (en na de 0-2 maar toen ging psv echt sjokken)quote:Op maandag 31 maart 2025 08:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geleuf dat je gelijk hebt gekregen.
Kwartier na rust hadden ze overwicht maar echt grote kansen vond ik ze ook niet krijgen. Die van Dest nog de grootste waarschijnlijk. Lang kwam zijn man niet voorbij, Hato was op links heer en meester.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was alleen vergeten dat PSV deze seizoenshelft moeite heeft met scoren en Ajax, ja, niet. Maar Ajax bepaalde in de eerste helft (en na de 0-2 maar toen ging psv echt sjokken)
Wel een paar kansjes maar ook niet iets waarvan je had 'die moet erin'quote:Op maandag 31 maart 2025 08:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwartier na rust hadden ze overwicht maar echt grote kansen vond ik ze ook niet krijgen. Die van Dest nog de grootste waarschijnlijk. Lang kwam zijn man niet voorbij, Hato was op links heer en meester.
Dat had ik nog niet eens meegenomen. Taylor-Henderson is een gewoon uitstekend koppeltje en als PSV daar Til - Veerman en Saibari tegenover zet weet je wel genoeg.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was alleen vergeten dat PSV deze seizoenshelft moeite heeft met scoren en Ajax, ja, niet. Maar Ajax bepaalde in de eerste helft (en na de 0-2 maar toen ging psv echt sjokken)
Inhaalklok overtreden.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Mogen ze vaker doen.
Was nog iedere keer genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |