Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er users die dachten dat AZ makkelijk derde zouden worden.
Bekerfinale nog even verliezen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik geloof het wel voor de rest van het seizoen.
Je mist Clasie, hé?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik geloof het wel voor de rest van het seizoen.
Go Ahead de groepsfase inquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bekerfinale nog even verliezen?
Ik ga wel kijken maar heb er geen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bekerfinale nog even verliezen?
Het gemis van Clasie zal er wel zijn, maar 5 tegengoals tegen NEC en RKC kun je ook toeschrijven aan defensieve wanorde, neem ik aan.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken maar heb er geen vertrouwen in.
Ja, het lijkt nergens op.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het gemis van Clasie zal er wel zijn, maar 5 tegengoals tegen NEC en RKC kun je ook toeschrijven aan defensieve wanorde, neem ik aan.
Nee, PSV is mokerslecht.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat zielig, zeg. PSV kan het klusje toch wel op eigen houtje klaren?
PSV is ruk, maar als Feyenoord niet van AZ wint zie ik dit ook weer niet meer misgaan.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat grappig, dat ben ik zaterdag van plan!
manmetdebaard.gifquote:Op woensdag 2 april 2025 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weten we na zaterdag wel. FC Groningen-uit is voor iedereen lastig.
Als PSV dan maar 2 punten voor heeft hebben ze een GROOT PROBLEEMquote:Op woensdag 2 april 2025 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weten we na zaterdag wel. FC Groningen-uit is voor iedereen lastig.
Vier lastige tegenstanders. Heracles/Almere/Fortuna mogen geen probleem zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV dan maar 2 punten voor heeft hebben ze een GROOT PROBLEEM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |