SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Zwaai dan maar als je voorbij komtquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag gaat @:nattekat zijn hor maken
Volgens mij heb ik geen klokken meer die ik handmatig moet verzetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Nu staat de klok in de woonkamer tenminste weer de goede tijd omdat ik met wintertijd geen zin had om hem van de muur te halen
Half jaar te vroeg op je werk aangekomen?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Nu staat de klok in de woonkamer tenminste weer de goede tijd omdat ik met wintertijd geen zin had om hem van de muur te halen
Dat ding hangt er ook alleen maar voor de sier, de wijzer zijn ook altijd heel slecht leesbaarquote:Op zondag 30 maart 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen klokken meer die ik handmatig moet verzetten.
quote:
Ja, maar wat voor kleur rood?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst een oude vleugel-Mercedes in een soort roodachtigs, vonk mooi
Die moet hier ook nog ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
En de wekker en klok op de oven moet ik nog wel handmatig aanpassen
Ik merk superveel enthousiasme.quote:
Ja superrood.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor kleur rood?
Dat is wel heel belangrijk.
Lichtrood, donkerrood, bordeauxrood?quote:
quote:
Uren, dagen (nu weer) gezocht nog maar kon hem niet meer terugvinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lichtrood, donkerrood, bordeauxrood?
Oh?quote:
Ik heb ook nog opstartproblemen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik merk superveel enthousiasme.
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zowel mijn de DG als ik hadden er vanochtend wat moeite mee
Maar het is gelukt
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik merk superveel enthousiasme.
Ik ben na het opstaan nog heel even een half uurtje terug in bed gaan liggenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog opstartproblemen.
Koffie overal, ineens.quote:
Denk dat ik zo ook een extra bakkie zetquote:
Op een gegeven moment in het leven ga je op een oude stoomlocomotief lijken.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het ligt, dus neequote:Op zondag 30 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurant in Elburg?
#dtv
Doe maar wild.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik zo ook een extra bakkie zet
Ik ga het ook even opzoeken, want het was niet mijn idee.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het ligt, dus nee
De Pets Place Boerenbond.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurant in Elburg?
#dtv
Dat was 3 jaar geleden alquote:Op zondag 30 maart 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een gegeven moment in het leven ga je op een oude stoomlocomotief lijken.
*haalt rundvee koekquote:
Windows 3.0?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boerenbond, Welkoop ... Dat zijn stuk voor stuk betere namenquote:
Speciaal spanken was een betere naamquote:
ik heb alleen een telefoon klok..quote:Op zondag 30 maart 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen klokken meer die ik handmatig moet verzetten.
Beste modus.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit nog even in veilige modus.
Lijkt wel herfst.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het ziet er lekker dreigend uit, buiten![]()
En ik was van plan om zo min mogelijk te bewegen, maar later wel de hapjes
Pumpkin spice lattequote:
Dit, naast de Fitbit.quote:
Zo ben ik, een ruige jongenquote:
Ik mis een Kquote:
Geen commentaar.quote:
O oepsquote:Op zondag 30 maart 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis een K
*drinkt snel kopje koffie leeg
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zo min mogelijk te bewegen, maar later wel de hapjes
Pets op je muilquote:Op zondag 30 maart 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Een hele goedemorgen vriendelijke medewerker van de Pets Place Boerenbond.
Wat kan ik voor u doen leuke man? en goedemorgen ook voor u.
Ik kom hier voor petsen.
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is inderdaad superdonker boven jouw hoofd.
Ik heb geen zin vandaagquote:
Het trekt hier buiten helemaal dichtquote:
Dan wordt het gewoon een kale salade met gortdroge croutonsquote:
de croutons zijn al een beetje veel hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon een kale salade met gortdroge croutons
Terug naar bed dan.quote:
We moeten nog wel een beetje menselijk blijvenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
de croutons zijn al een beetje veel hoor
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon een kale salade met gortdroge croutons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Geen zin om te bewegenquote:
Ze wil wel de hapjes maar niet de stapjesquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil wel de hapjes maar niet de stapjes
10.000 hapjesquote:Op zondag 30 maart 2025 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil wel de hapjes maar niet de stapjes
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Waar is jouw laatste slaaf aan dood gegaan?Zulks kartig voer zou ik nooit voorschotelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
@Nizno is goed op het gebied van interieuradviesquote:Op zondag 30 maart 2025 10:33 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek waar ik mijn klok moet neerzetten.
Of @LTVDK vragen, als je de klok op een onlogische plek wil neerzetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Nizno is goed op het gebied van interieuradvies
Die weet ook alle plekken om een mini-vaatwasser neer te zetten
Ik heb dat hele kraan-verhaal gemist, eigenlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of @:ltvdk vragen, als je de klok op een onlogische plek wil neerzetten.
Komt om de zoveel tijd wel weer opnieuw langsquote:Op zondag 30 maart 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat hele kraan-verhaal gemist, eigenlijk.
Denk dat dit nog voor mijn verblijf hier was.
1. bizar onlogisch geplaatste keukenkraan zodat je met koken kans hebt op blauwe ballen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je nou ook al lopen haten op mijn klokquote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, meer dat ik niet een visueel beeld heb van hoe die kraan nu geīnstalleerd is.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt om de zoveel tijd wel weer opnieuw langs
Elk half jaar weer dit gedoequote:Op zondag 30 maart 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Nizno is goed op het gebied van interieuradvies
Die weet ook alle plekken om een mini-vaatwasser neer te zetten
Het leven is lijden.quote:
Jij moet op zondag werken?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
En ik denk vanmiddag ook op mijn werk dat ik de klokken nog moet verzetten.
Ach gelukkig heb ik geen zware klokken.quote:
Oke, Opa Grutjes.quote:
Glas halfvolquote:Op zondag 30 maart 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb ik geen zware klokken.
De zorg gaat elke dag door. Ik werk ook op feestdagenquote:
Nee, want dan is het bij jou altijd 10uquote:Op zondag 30 maart 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een idee, als iedereen nu gewoon zelf zijn eigen tijd op de klok instelt, dat is toch veel gezelliger?
Koffiemokquote:
Ja, ik voorspel dat dit een succes gaat worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een idee, als iedereen nu gewoon zelf zijn eigen tijd op de klok instelt, dat is toch veel gezelliger?
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan is het bij jou altijd 10u
Ja, nu is het hek van de dam...quote:Op zondag 30 maart 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan is het bij jou altijd 10u
Die autisten kunnen het gewoon niet handelen dat het geen basic hoekkeukentje isquote:Op zondag 30 maart 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, meer dat ik niet een visueel beeld heb van hoe die kraan nu geīnstalleerd is.
Maar ik doe een gok dat het niet zo'n logische plek is en dat iedereen dat een beetje lastig vindt.
Ja, geen idee.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die autisten kunnen het gewoon niet handelen dat het geen basic hoekkeukentje is
Ja gewoon midden op het aanrecht.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als die in Amerika was gebeurd, zouden ze dan de eigenaren van de elektrische deur worden aangeklaagd?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier is blijkbaar een 16-jarige inbreker met z'n nek tussen een electrische deur klem komen te zitten en overleden. Eigen schuld dikke bult gebroken nek.
Iewl.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
maar ook belastingdienst vraagt om aandacht
549 stapjes.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo goedemorgen![]()
Snel ochtenddribbeltje gedaan. 1984 stappies. Nu ontbijt. Was zit ook al in de machine.
Aantal inwoners Roemenië, 19.600.887 19.600.886quote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier is blijkbaar een 16-jarige inbreker met z'n nek tussen een electrische deur klem komen te zitten en overleden. Eigen schuld dikke bult gebroken nek.
Wat is een ochtenddribbeltje?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo goedemorgen![]()
Snel ochtenddribbeltje gedaan. 1984 stappies. Nu ontbijt. Was zit ook al in de machine.
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Ik heb het niet gezien.
En hier zitten toch geen autisten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dat is een echte darwin awardquote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maarja moet wel gebeuren.. jij al klaar?
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenIk heb niets te miepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opquote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
maar ook belastingdienst vraagt om aandacht
ik heb de boel vlug ingevuld en daar kwam uit dat ik ~¤250 terug zou krijgen, maarja moet alles wel goed invullen enzo, al verwacht ik niet dat dat bedrag veranderdquote:Op zondag 30 maart 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moest eigenlijk onder de 10 euro betalen, maar dan hoef je niets te betalen en Luc had juist dat hij wat terug kreeg, maar dat was te weinig voor teruggave, dus ik heb eigenlijk zijn teruggave "gehad."
Laat jouw keuken zien dan stoere jongen, anders ga ik foto's van Nick & Simon postenquote:
Printen zorgt voor een enorrrrrrrme ecologische voetafdrukquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opNu moet ik volgende week wéér de zin verzamelen om dat te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Printenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opNu moet ik volgende week wéér de zin verzamelen om dat te doen.
Stel, je hebt gruwelijk veel zin in gekookte aardappels, dan loop je dus om het keukenblad heen om water te pakken vanaf de fornuiskant, je vult je pannetje met water en vervolgens loop je op de terugweg je ballen aan gort aan de uitstekende punt van dat keukenblad.quote:
Oh, dat is lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de boel vlug ingevuld en daar kwam uit dat ik ~¤250 terug zou krijgen, maarja moet alles wel goed invullen enzo, al verwacht ik niet dat dat bedrag veranderd
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Printen zorgt voor een enorrrrrrrme ecologische voetafdruk
@:BudapestenaarKan er ook niks aan doen dat je hier alle bonnetjes en rekeningen nog op papier aan moet leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water hequote:Op zondag 30 maart 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel, je hebt gruwelijk veel zin in gekookte aardappels, dan loop je dus om het keukenblad heen om water te pakken vanaf de fornuiskant, je vult je pannetje met water en vervolgens loop je op de terugweg je ballen aan gort aan de uitstekende punt van dat keukenblad.
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenprima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jij zal er wel over nagedacht hebben![]()
Deja-vuquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water he
Dit klinkt niet echt lean.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat je hier alle bonnetjes en rekeningen nog op papier aan moet leveren
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water he
Ja, daar heb ik geen zin inquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
prima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijken
maar jij zal er wel over nagedacht hebben
gewoon alles op de vloer wassen, net als de mensjes in Afrikaquote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebben
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen zin inWat is DG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar dat is het dus niet omdat je de meeste tijd van de keuken aan de 'koude kant' staat, dus tussen de koelkast en aanrechtquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
prima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijken
maar jij zal er wel over nagedacht hebben
Dolce Gusto = koffie = levensenergiequote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebben
Oh jaquote:Op zondag 30 maart 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dolce Gusto = koffie = levensenergie
Ja oh.quote:
Ja, dat kan ook.quote:
Iewl.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
ik heb ergens nog een senseo staan.. maar die is nooit hier gebruikt
misschien ook maar wegdoen..
Wel om koffie te maken?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dat arme Turken die in de bergen wonen ook gebruiken?
Veel plezier. C&C blijven toch leuke spellen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
misschien vandaag weer eens C&C remastered spelen @:luctor.et.emergo
ik heb em meer voor het geval ik eens koffie moet serveren.. maar dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren inmiddels, dus daarom maar gewoon wegdoen, neemt onnodig ruimte inquote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iewl.
Maar ik ken mensen die erbij zweren en het lekkere koffie vinden.
Zet 'm gratis op mp of naar de kringloop als hij het nog doet ?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em meer voor het geval ik eens koffie moet serveren.. maar dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren inmiddels, dus daarom maar gewoon wegdoen, neemt onnodig ruimte in
*BRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om zwanger te worden.
"Ali pak de percolator maar want Zaineb is weer eens berig"
Zit er ook een melkachtig vliesje over je ogen en een stukje extra huid tussen je vingers toevallig?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gisteren 3 seconden in de zon gezeten en nu vervelt mijn wang ?
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om zwanger te worden.
"Ali pak de percolator maar want Zaineb is weer eens berig"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
ja zoiets, even kijken hoe de staat van dat ding is eerstquote:Op zondag 30 maart 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zet 'm gratis op mp of naar de kringloop als hij het nog doet ?
Maak je er een ander ook nog blij mee eventueel?
Nee, maar ik kan ineens wel goed kwaken.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook een melkachtig vliesje over je ogen en een stukje extra huid tussen je vingers toevallig?
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Oh pardon, er stond wegdoen, ik dacht weggooienquote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ja zoiets, even kijken hoe de staat van dat ding is eerst
En dat kon je al heel erg goed.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan ineens wel goed kwaken.
voor als je rekening moet houden met tijdzones?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wie heeft verzonnen dat een dubbele klok handig is voor op je telefoon ?
* uitzet
Klopt, ik kan best een potje kwakenquote:
Niet nodigquote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
voor als je rekening moet houden met tijdzones?
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenIk had nog nooit een foto gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik krijg bij KRAAN altijd dit liedje in mijn hoofdquote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg bij dat woord altijd gelijk dit liedje in mijn hoofd
Bekijk deze YouTube-video
Optimaal gebruik van de ruimte, maximale aanrechtoppervlakquote:Op zondag 30 maart 2025 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een foto gezien.
[ afbeelding ]
Kraan?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg bij KRAAN altijd dit liedje in mijn hoofd![]()
Vies, smerigquote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kraan?
Ja, ja, JA !quote:
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Wie heet er nou Kraantje?
Fietspompje, Sleutelhangertje, Bloempotje, Autostuurtje, Toetsenbordje en Afwasmiddeltje waren al bezet zeker?
UitStraaldingetjequote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Fietspompje, Sleutelhangertje, Bloempotje, Autostuurtje, Toetsenbordje en Afwasmiddeltje waren al bezet zeker?
Hier is onze DOG G: fietspompjequote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Akkoord.quote:
Maaskantje.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem een stad waarin het sjiek is om te gaan winkelen in een trainingsbroek met slippers in sokken. De tijd gaat nu in,
Helmond.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem een stad waarin het sjiek is om te gaan winkelen in een trainingsbroek met slippers in sokken. De tijd gaat nu in,
Randstadquote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Amsterdam?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog een leuk liedje voor je, super rustgevend op de zondagochtend:quote:
Fijn, toch nog iets bereikt op deze zondagochtendquote:
In Enschede gaan ze geen millimeter voor je aan de kantquote:Op zondag 30 maart 2025 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoelde Enskedee maar realiseer me dat het barst van de pauper steden.
Alle roodborstjes, merels, appelvinken en pimpelmeesjes zijn nu dood in een straal van anderhalve kilometer.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk liedje voor je, super rustgevend op de zondagochtend:
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle roodborstjes, merels, appelvinken en pimpelmeesjes zijn nu dood in een straal van anderhalve kilometer.
Deventer. Louter kwaliteitspersonen hier.quote:
Teveel narcisten daarquote:Op zondag 30 maart 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deventer. Louter kwaliteitspersonen hier.
Niet je eigen wijk noemenquote:
U is psycholoog dat je andere mensen kan beoordelen?quote:
Kap eens met de aarde?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
kap eens met het weer kan je beter zeggen
Ja, good busyquote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens aan de wandel, toch die stapjes nodig voor de hapjes @:4EverBlackEyed
Ja hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
U is psycholoog dat je andere mensen kan beoordelen?
s'-Hertogenbosch, waar de vogeltjes gaarne zingen, de bomen ruig maar wijs op je neerkijken, waar de gouden inwoners net wat gezelliger zijn, waar de mooiste kerk ter wereld staat en waar het lachende geluid van bestek op servies vrolijk door de middeleeuwse straatjes klinkt.quote:
Mensenkennis.quote:
Ik ben het hier wel mee eens, want het is daar echt heel gezelligquote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
s'-Hertogenbosch, waar de vogeltjes gaarne zingen, de bomen ruig maar wijs op je neerkijken, waar de gouden inwoners net wat gezelliger zijn, waar de mooiste kerk ter wereld staat en waar het lachende geluid van bestek op servies vrolijk door de middeleeuwse straatjes klinkt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens, want het is daar echt heel gezellig
Je kan wel psycholoog worden, mooie studiequote:
Ik mis de geur omschrijvingquote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
s'-Hertogenbosch, waar de vogeltjes gaarne zingen, de bomen ruig maar wijs op je neerkijken, waar de gouden inwoners net wat gezelliger zijn, waar de mooiste kerk ter wereld staat en waar het lachende geluid van bestek op servies vrolijk door de middeleeuwse straatjes klinkt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze hebben er alleen wel "een lelijke kutkerk."
Of stratenmaker.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan wel psycholoog worden, mooie studie
Nee, dank je. Ik vind mensen niet zķ leuk, op die manier.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan wel psycholoog worden, mooie studie
En gegrilde groene aspergesquote:Op zondag 30 maart 2025 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het ruikt er naar perfect gebakken stiek.
Oh, gebruik je hem voor iets anders dan koken?quote:
Maar de dingen. De dingen!quote:maximale aanrechtoppervlak
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:16 mensen gepakt voor rijden onder invloed van drugs bij controle in 's-Hertogenbosch
Hoe minder mensen, hoe beterquote:
Dat is Hindelopenquote:
Oh well..quote:
Zijn halve duitsers.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja buutenlanderts uit Limburg en de Randstad.
Dat zijn er 12.965 teveel.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er toch vrij dichtbij, aantal inwoners Dokkum, 12.965.
Waar iedere kut mekaar kut noemt bedoel jequote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
waar de gouden inwoners net wat gezelliger zijn,
O das best veelquote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er toch vrij dichtbij, aantal inwoners Dokkum, 12.965.
Ik ben er vorig jaar 2 keer geweest en geen paupers gezien.quote:
Als ik terugdenk aan al de vlaaien in mijn leven, heb ik nog nooit een vieze vlaai gegetenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar 2 keer geweest en geen paupers gezien.
Heerlijke vlaai wel
Ik vind vlaai vies, net als griesmeelpudding, Duo Penotti en goedkope vanillevla.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar 2 keer geweest en geen paupers gezien.
Heerlijke vlaai wel
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vlaai vies, net als griesmeelpudding, Duo Penotti en goedkope vanillevla.
Hoe krijgen ze chocolade zo zuur en korrelig?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duo Penotti is ook niet echt smakelijk tbh
Altijd van die ralle massa-tjep van de Multivlaai op het station.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel superveel eigenlijk.
Iedereen trakteert altijd op die meuk
Ik zie nu voor me dat je dan alsnog die dingen naar binnen kirby'tquote:Op zondag 30 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel superveel eigenlijk.
Iedereen trakteert altijd op die meuk
Dat was vooral een hit in de jaren 90 die zoete bende.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd van die ralle massa-tjep van de Multivlaai op het station.
Al mopperende met mijn mond vol.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je dan alsnog die dingen naar binnen kirby't
Ondanks dat je het niet lekker vindt
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan al de vlaaien in mijn leven, heb ik nog nooit een vieze vlaai gegeten![]()
Altijd verjaardagsbijeenkomst bij de koffieautomaat. Vlaai knippen met de schaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was vooral een hit in de jaren 90 die zoete bende.
Kon je ook eten zonder tanden.
Ik had beide keren met kruisbessen, dus geen vla f duo penottiquote:Op zondag 30 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vlaai vies, net als griesmeelpudding, Duo Penotti en goedkope vanillevla.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, de koude frikadellenvlaai.
quote:
Ieuw ja die zijn viesquote:Op zondag 30 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan al de vlaaien in mijn leven, heb ik nog nooit een vieze vlaai gegeten![]()
De enige meh- ervaring met vlaaien zijn die van de multivlaai en supermarkten, maar dat is wel logisch
Maar die van de (Limburgse) bakker zijn overheerlijkquote:
Die hebben we hier niet, waarom denk je dat ik dat roteind naar Valkenburg afreis?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar die van de (Limburgse) bakker zijn overheerlijk
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet, waarom denk je dat ik dat roteind naar Valkenburg afreis?
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:44 schreef drakin het volgende:
Zit hier met die gore oranjekoek opgescheept
En jij bent geen spiegeloog?quote:
Dat vond ik altijd zo verschrikkelijk op verjaardagen in Friesland, van die gortdroge oranjekoekquote:Op zondag 30 maart 2025 11:44 schreef drakin het volgende:
Zit hier met die gore oranjekoek opgescheept
quote:Waarom heet het een oranjekoek? Friese oranjekoeken zijn eigenlijk helemaal niet oranje, maar roze! De naam verwijst namelijk niet naar het glazuur, maar naar de gekonfijte snippers sinaasappelschil in de koek.
Kun je mijn jeugdtrauma voorstellen? Dat was zowat elke kringverjaardagquote:Op zondag 30 maart 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo verschrikkelijk op verjaardagen in Friesland, van die gortdroge oranjekoek
Komt wel dichtbijquote:Op zondag 30 maart 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Enorme wandklok verzet #trotsopmezelf
Nu doe ik niets meer vandaag![]()
Ja entrecotes eten
Zoals worteltjestaart op het ook ook bar weinig met worteltjes te maken heeft.quote:
Er zitten als het goed is, wel geraspte wortel inquote:Op zondag 30 maart 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals worteltjestaart op het ook ook bar weinig met worteltjes te maken heeft.
Huh?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals worteltjestaart op het ook ook bar weinig met worteltjes te maken heeft.
quote:
op het OOG bedoel ikquote:Op zondag 30 maart 2025 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten als het goed is, wel geraspte wortel in
Ik pak even een jodekoek bij de koffie (echt waarquote:Op zondag 30 maart 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Kippensoep is zeker ook gemaakt van otters?
Ik heb nooit worteltaart op mijn OOGquote:
Sappige entrecote in het midden, op 25 meter afstand gaan staan, bestek in de aanslag, aftellen en dan rennen.quote:
Het is KIBBENsoepquote:Op zondag 30 maart 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Kippensoep is zeker ook gemaakt van otters?
Je weet wel wie er uit de bus komt als winnaar, he?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sappige entrecote in het midden, op 25 meter afstand gaan staan, bestek in de aanslag, aftellen en dan rennen.
???quote:
* stopt alvast pak Bastognekoekjes in zijn broekzak.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel wie er uit de bus komt als winnaar, he?
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak even een jodekoek bij de koffie (echt waar)
Ik duw graag jouw denktreintjes allerlei rare sporen opquote:Op zondag 30 maart 2025 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nooit worteltaart op mijn OOG
Goed gesprek weer Fles
Zou ook scheenbeschermers meenemen en een vangstok (zo'n lange stok met een grijper)quote:Op zondag 30 maart 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stopt alvast pak Bastognekoekjes in zijn broekzak.
Tjoek tjoekquote:Op zondag 30 maart 2025 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik duw graag jouw denktreintjes allerlei rare sporen op![]()
nee die regel is ook afgeschaft.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat gemaakt van maar 1 Jood dan of zo?
* stopt alvast pak Bastognekoekjes en twee oude Duitse tanks in zijn broekzak.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ook scheenbeschermers meenemen en een vangstok (zo'n lange stok met een grijper)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |