Hoe krijgen ze chocolade zo zuur en korrelig?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duo Penotti is ook niet echt smakelijk tbh
Altijd van die ralle massa-tjep van de Multivlaai op het station.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel superveel eigenlijk.
Iedereen trakteert altijd op die meuk
Ik zie nu voor me dat je dan alsnog die dingen naar binnen kirby'tquote:Op zondag 30 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel superveel eigenlijk.
Iedereen trakteert altijd op die meuk
Dat was vooral een hit in de jaren 90 die zoete bende.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd van die ralle massa-tjep van de Multivlaai op het station.
Al mopperende met mijn mond vol.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je dan alsnog die dingen naar binnen kirby't
Ondanks dat je het niet lekker vindt
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan al de vlaaien in mijn leven, heb ik nog nooit een vieze vlaai gegeten![]()
Altijd verjaardagsbijeenkomst bij de koffieautomaat. Vlaai knippen met de schaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was vooral een hit in de jaren 90 die zoete bende.
Kon je ook eten zonder tanden.
Ik had beide keren met kruisbessen, dus geen vla f duo penottiquote:Op zondag 30 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vlaai vies, net als griesmeelpudding, Duo Penotti en goedkope vanillevla.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, de koude frikadellenvlaai.
quote:
Ieuw ja die zijn viesquote:Op zondag 30 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan al de vlaaien in mijn leven, heb ik nog nooit een vieze vlaai gegeten![]()
De enige meh- ervaring met vlaaien zijn die van de multivlaai en supermarkten, maar dat is wel logisch
Maar die van de (Limburgse) bakker zijn overheerlijkquote:
Die hebben we hier niet, waarom denk je dat ik dat roteind naar Valkenburg afreis?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar die van de (Limburgse) bakker zijn overheerlijk
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet, waarom denk je dat ik dat roteind naar Valkenburg afreis?
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:44 schreef drakin het volgende:
Zit hier met die gore oranjekoek opgescheept
En jij bent geen spiegeloog?quote:
Dat vond ik altijd zo verschrikkelijk op verjaardagen in Friesland, van die gortdroge oranjekoekquote:Op zondag 30 maart 2025 11:44 schreef drakin het volgende:
Zit hier met die gore oranjekoek opgescheept
quote:Waarom heet het een oranjekoek? Friese oranjekoeken zijn eigenlijk helemaal niet oranje, maar roze! De naam verwijst namelijk niet naar het glazuur, maar naar de gekonfijte snippers sinaasappelschil in de koek.
Kun je mijn jeugdtrauma voorstellen? Dat was zowat elke kringverjaardagquote:Op zondag 30 maart 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo verschrikkelijk op verjaardagen in Friesland, van die gortdroge oranjekoek
Komt wel dichtbijquote:Op zondag 30 maart 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Enorme wandklok verzet #trotsopmezelf
Nu doe ik niets meer vandaag![]()
Ja entrecotes eten
Zoals worteltjestaart op het ook ook bar weinig met worteltjes te maken heeft.quote:
Er zitten als het goed is, wel geraspte wortel inquote:Op zondag 30 maart 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals worteltjestaart op het ook ook bar weinig met worteltjes te maken heeft.
Huh?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals worteltjestaart op het ook ook bar weinig met worteltjes te maken heeft.
quote:
op het OOG bedoel ikquote:Op zondag 30 maart 2025 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten als het goed is, wel geraspte wortel in
Ik pak even een jodekoek bij de koffie (echt waarquote:Op zondag 30 maart 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Kippensoep is zeker ook gemaakt van otters?
Ik heb nooit worteltaart op mijn OOGquote:
Sappige entrecote in het midden, op 25 meter afstand gaan staan, bestek in de aanslag, aftellen en dan rennen.quote:
Het is KIBBENsoepquote:Op zondag 30 maart 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Kippensoep is zeker ook gemaakt van otters?
Je weet wel wie er uit de bus komt als winnaar, he?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sappige entrecote in het midden, op 25 meter afstand gaan staan, bestek in de aanslag, aftellen en dan rennen.
???quote:
* stopt alvast pak Bastognekoekjes in zijn broekzak.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel wie er uit de bus komt als winnaar, he?
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak even een jodekoek bij de koffie (echt waar)
Ik duw graag jouw denktreintjes allerlei rare sporen opquote:Op zondag 30 maart 2025 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nooit worteltaart op mijn OOG
Goed gesprek weer Fles
Zou ook scheenbeschermers meenemen en een vangstok (zo'n lange stok met een grijper)quote:Op zondag 30 maart 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stopt alvast pak Bastognekoekjes in zijn broekzak.
Tjoek tjoekquote:Op zondag 30 maart 2025 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik duw graag jouw denktreintjes allerlei rare sporen op![]()
nee die regel is ook afgeschaft.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat gemaakt van maar 1 Jood dan of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |