Dat zijn er 12.965 teveel.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er toch vrij dichtbij, aantal inwoners Dokkum, 12.965.
Waar iedere kut mekaar kut noemt bedoel jequote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
waar de gouden inwoners net wat gezelliger zijn,
O das best veelquote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er toch vrij dichtbij, aantal inwoners Dokkum, 12.965.
Ik ben er vorig jaar 2 keer geweest en geen paupers gezien.quote:
Als ik terugdenk aan al de vlaaien in mijn leven, heb ik nog nooit een vieze vlaai gegetenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar 2 keer geweest en geen paupers gezien.
Heerlijke vlaai wel
Ik vind vlaai vies, net als griesmeelpudding, Duo Penotti en goedkope vanillevla.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar 2 keer geweest en geen paupers gezien.
Heerlijke vlaai wel
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vlaai vies, net als griesmeelpudding, Duo Penotti en goedkope vanillevla.
Hoe krijgen ze chocolade zo zuur en korrelig?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duo Penotti is ook niet echt smakelijk tbh
Altijd van die ralle massa-tjep van de Multivlaai op het station.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel superveel eigenlijk.
Iedereen trakteert altijd op die meuk
Ik zie nu voor me dat je dan alsnog die dingen naar binnen kirby'tquote:Op zondag 30 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel superveel eigenlijk.
Iedereen trakteert altijd op die meuk
Dat was vooral een hit in de jaren 90 die zoete bende.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd van die ralle massa-tjep van de Multivlaai op het station.
Al mopperende met mijn mond vol.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je dan alsnog die dingen naar binnen kirby't
Ondanks dat je het niet lekker vindt
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan al de vlaaien in mijn leven, heb ik nog nooit een vieze vlaai gegeten![]()
Altijd verjaardagsbijeenkomst bij de koffieautomaat. Vlaai knippen met de schaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was vooral een hit in de jaren 90 die zoete bende.
Kon je ook eten zonder tanden.
Ik had beide keren met kruisbessen, dus geen vla f duo penottiquote:Op zondag 30 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vlaai vies, net als griesmeelpudding, Duo Penotti en goedkope vanillevla.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, de koude frikadellenvlaai.
quote:
Ieuw ja die zijn viesquote:Op zondag 30 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan al de vlaaien in mijn leven, heb ik nog nooit een vieze vlaai gegeten![]()
De enige meh- ervaring met vlaaien zijn die van de multivlaai en supermarkten, maar dat is wel logisch
Maar die van de (Limburgse) bakker zijn overheerlijkquote:
Die hebben we hier niet, waarom denk je dat ik dat roteind naar Valkenburg afreis?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar die van de (Limburgse) bakker zijn overheerlijk
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet, waarom denk je dat ik dat roteind naar Valkenburg afreis?
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:44 schreef drakin het volgende:
Zit hier met die gore oranjekoek opgescheept
En jij bent geen spiegeloog?quote:
Dat vond ik altijd zo verschrikkelijk op verjaardagen in Friesland, van die gortdroge oranjekoekquote:Op zondag 30 maart 2025 11:44 schreef drakin het volgende:
Zit hier met die gore oranjekoek opgescheept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |