Ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Wie heet er nou Kraantje?
Fietspompje, Sleutelhangertje, Bloempotje, Autostuurtje, Toetsenbordje en Afwasmiddeltje waren al bezet zeker?
UitStraaldingetjequote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Fietspompje, Sleutelhangertje, Bloempotje, Autostuurtje, Toetsenbordje en Afwasmiddeltje waren al bezet zeker?
Hier is onze DOG G: fietspompjequote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Akkoord.quote:
Maaskantje.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem een stad waarin het sjiek is om te gaan winkelen in een trainingsbroek met slippers in sokken. De tijd gaat nu in,
Helmond.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem een stad waarin het sjiek is om te gaan winkelen in een trainingsbroek met slippers in sokken. De tijd gaat nu in,
Randstadquote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Amsterdam?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog een leuk liedje voor je, super rustgevend op de zondagochtend:quote:
Fijn, toch nog iets bereikt op deze zondagochtendquote:
In Enschede gaan ze geen millimeter voor je aan de kantquote:Op zondag 30 maart 2025 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoelde Enskedee maar realiseer me dat het barst van de pauper steden.
Alle roodborstjes, merels, appelvinken en pimpelmeesjes zijn nu dood in een straal van anderhalve kilometer.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk liedje voor je, super rustgevend op de zondagochtend:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle roodborstjes, merels, appelvinken en pimpelmeesjes zijn nu dood in een straal van anderhalve kilometer.
Deventer. Louter kwaliteitspersonen hier.quote:
Teveel narcisten daarquote:Op zondag 30 maart 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deventer. Louter kwaliteitspersonen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |