Optimaal gebruik van de ruimte, maximale aanrechtoppervlakquote:Op zondag 30 maart 2025 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een foto gezien.
[ afbeelding ]
Kraan?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg bij KRAAN altijd dit liedje in mijn hoofd![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vies, smerigquote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kraan?
Bekijk deze YouTube-video
Ja, ja, JA !quote:
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Wie heet er nou Kraantje?
Fietspompje, Sleutelhangertje, Bloempotje, Autostuurtje, Toetsenbordje en Afwasmiddeltje waren al bezet zeker?
UitStraaldingetjequote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Fietspompje, Sleutelhangertje, Bloempotje, Autostuurtje, Toetsenbordje en Afwasmiddeltje waren al bezet zeker?
Hier is onze DOG G: fietspompjequote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Akkoord.quote:
Maaskantje.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem een stad waarin het sjiek is om te gaan winkelen in een trainingsbroek met slippers in sokken. De tijd gaat nu in,
Helmond.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem een stad waarin het sjiek is om te gaan winkelen in een trainingsbroek met slippers in sokken. De tijd gaat nu in,
Randstadquote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Amsterdam?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog een leuk liedje voor je, super rustgevend op de zondagochtend:quote:
Fijn, toch nog iets bereikt op deze zondagochtendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |