Ja, dat kan ook.quote:
Iewl.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
ik heb ergens nog een senseo staan.. maar die is nooit hier gebruikt
misschien ook maar wegdoen..
Wel om koffie te maken?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dat arme Turken die in de bergen wonen ook gebruiken?
Veel plezier. C&C blijven toch leuke spellen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
misschien vandaag weer eens C&C remastered spelen @:luctor.et.emergo
ik heb em meer voor het geval ik eens koffie moet serveren.. maar dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren inmiddels, dus daarom maar gewoon wegdoen, neemt onnodig ruimte inquote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iewl.
Maar ik ken mensen die erbij zweren en het lekkere koffie vinden.
Zet 'm gratis op mp of naar de kringloop als hij het nog doet ?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em meer voor het geval ik eens koffie moet serveren.. maar dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren inmiddels, dus daarom maar gewoon wegdoen, neemt onnodig ruimte in
*BRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om zwanger te worden.
"Ali pak de percolator maar want Zaineb is weer eens berig"
Zit er ook een melkachtig vliesje over je ogen en een stukje extra huid tussen je vingers toevallig?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gisteren 3 seconden in de zon gezeten en nu vervelt mijn wang ?
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om zwanger te worden.
"Ali pak de percolator maar want Zaineb is weer eens berig"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja zoiets, even kijken hoe de staat van dat ding is eerstquote:Op zondag 30 maart 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zet 'm gratis op mp of naar de kringloop als hij het nog doet ?
Maak je er een ander ook nog blij mee eventueel?
Nee, maar ik kan ineens wel goed kwaken.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook een melkachtig vliesje over je ogen en een stukje extra huid tussen je vingers toevallig?
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Oh pardon, er stond wegdoen, ik dacht weggooienquote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ja zoiets, even kijken hoe de staat van dat ding is eerst
En dat kon je al heel erg goed.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan ineens wel goed kwaken.
voor als je rekening moet houden met tijdzones?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wie heeft verzonnen dat een dubbele klok handig is voor op je telefoon ?
* uitzet
Klopt, ik kan best een potje kwakenquote:
Niet nodigquote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
voor als je rekening moet houden met tijdzones?
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenIk had nog nooit een foto gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik krijg bij KRAAN altijd dit liedje in mijn hoofdquote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg bij dat woord altijd gelijk dit liedje in mijn hoofd
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |