In Enschede gaan ze geen millimeter voor je aan de kantquote:Op zondag 30 maart 2025 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoelde Enskedee maar realiseer me dat het barst van de pauper steden.
Alle roodborstjes, merels, appelvinken en pimpelmeesjes zijn nu dood in een straal van anderhalve kilometer.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk liedje voor je, super rustgevend op de zondagochtend:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle roodborstjes, merels, appelvinken en pimpelmeesjes zijn nu dood in een straal van anderhalve kilometer.
Deventer. Louter kwaliteitspersonen hier.quote:
Teveel narcisten daarquote:Op zondag 30 maart 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deventer. Louter kwaliteitspersonen hier.
Niet je eigen wijk noemenquote:
U is psycholoog dat je andere mensen kan beoordelen?quote:
Kap eens met de aarde?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
kap eens met het weer kan je beter zeggen
Ja, good busyquote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens aan de wandel, toch die stapjes nodig voor de hapjes @:4EverBlackEyed
Ja hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
U is psycholoog dat je andere mensen kan beoordelen?
s'-Hertogenbosch, waar de vogeltjes gaarne zingen, de bomen ruig maar wijs op je neerkijken, waar de gouden inwoners net wat gezelliger zijn, waar de mooiste kerk ter wereld staat en waar het lachende geluid van bestek op servies vrolijk door de middeleeuwse straatjes klinkt.quote:
Mensenkennis.quote:
Ik ben het hier wel mee eens, want het is daar echt heel gezelligquote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
s'-Hertogenbosch, waar de vogeltjes gaarne zingen, de bomen ruig maar wijs op je neerkijken, waar de gouden inwoners net wat gezelliger zijn, waar de mooiste kerk ter wereld staat en waar het lachende geluid van bestek op servies vrolijk door de middeleeuwse straatjes klinkt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens, want het is daar echt heel gezellig
Je kan wel psycholoog worden, mooie studiequote:
Ik mis de geur omschrijvingquote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
s'-Hertogenbosch, waar de vogeltjes gaarne zingen, de bomen ruig maar wijs op je neerkijken, waar de gouden inwoners net wat gezelliger zijn, waar de mooiste kerk ter wereld staat en waar het lachende geluid van bestek op servies vrolijk door de middeleeuwse straatjes klinkt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze hebben er alleen wel "een lelijke kutkerk."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |