quote:Op zondag 30 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenIk heb niets te miepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opquote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
maar ook belastingdienst vraagt om aandacht
ik heb de boel vlug ingevuld en daar kwam uit dat ik ~¤250 terug zou krijgen, maarja moet alles wel goed invullen enzo, al verwacht ik niet dat dat bedrag veranderdquote:Op zondag 30 maart 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moest eigenlijk onder de 10 euro betalen, maar dan hoef je niets te betalen en Luc had juist dat hij wat terug kreeg, maar dat was te weinig voor teruggave, dus ik heb eigenlijk zijn teruggave "gehad."
Laat jouw keuken zien dan stoere jongen, anders ga ik foto's van Nick & Simon postenquote:
Printen zorgt voor een enorrrrrrrme ecologische voetafdrukquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opNu moet ik volgende week wéér de zin verzamelen om dat te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Printenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opNu moet ik volgende week wéér de zin verzamelen om dat te doen.
Stel, je hebt gruwelijk veel zin in gekookte aardappels, dan loop je dus om het keukenblad heen om water te pakken vanaf de fornuiskant, je vult je pannetje met water en vervolgens loop je op de terugweg je ballen aan gort aan de uitstekende punt van dat keukenblad.quote:
Oh, dat is lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de boel vlug ingevuld en daar kwam uit dat ik ~¤250 terug zou krijgen, maarja moet alles wel goed invullen enzo, al verwacht ik niet dat dat bedrag veranderd
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Printen zorgt voor een enorrrrrrrme ecologische voetafdruk
@:BudapestenaarKan er ook niks aan doen dat je hier alle bonnetjes en rekeningen nog op papier aan moet leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water hequote:Op zondag 30 maart 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel, je hebt gruwelijk veel zin in gekookte aardappels, dan loop je dus om het keukenblad heen om water te pakken vanaf de fornuiskant, je vult je pannetje met water en vervolgens loop je op de terugweg je ballen aan gort aan de uitstekende punt van dat keukenblad.
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenprima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jij zal er wel over nagedacht hebben
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Deja-vuquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water he
Dit klinkt niet echt lean.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat je hier alle bonnetjes en rekeningen nog op papier aan moet leveren
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water he
Ja, daar heb ik geen zin inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
prima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijken
gewoon alles op de vloer wassen, net als de mensjes in Afrikaquote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebben
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen zin inWat is DG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar dat is het dus niet omdat je de meeste tijd van de keuken aan de 'koude kant' staat, dus tussen de koelkast en aanrechtquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
prima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijken
Dolce Gusto = koffie = levensenergiequote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebben
Oh jaquote:Op zondag 30 maart 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dolce Gusto = koffie = levensenergie
Ja oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |