Jij moet op zondag werken?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
En ik denk vanmiddag ook op mijn werk dat ik de klokken nog moet verzetten.
Ach gelukkig heb ik geen zware klokken.quote:
Oke, Opa Grutjes.quote:
Glas halfvolquote:Op zondag 30 maart 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb ik geen zware klokken.
De zorg gaat elke dag door. Ik werk ook op feestdagenquote:
Nee, want dan is het bij jou altijd 10uquote:Op zondag 30 maart 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een idee, als iedereen nu gewoon zelf zijn eigen tijd op de klok instelt, dat is toch veel gezelliger?
Koffiemokquote:
Ja, ik voorspel dat dit een succes gaat worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een idee, als iedereen nu gewoon zelf zijn eigen tijd op de klok instelt, dat is toch veel gezelliger?
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan is het bij jou altijd 10u
Ja, nu is het hek van de dam...quote:Op zondag 30 maart 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan is het bij jou altijd 10u
Die autisten kunnen het gewoon niet handelen dat het geen basic hoekkeukentje isquote:Op zondag 30 maart 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, meer dat ik niet een visueel beeld heb van hoe die kraan nu geīnstalleerd is.
Maar ik doe een gok dat het niet zo'n logische plek is en dat iedereen dat een beetje lastig vindt.
Ja, geen idee.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die autisten kunnen het gewoon niet handelen dat het geen basic hoekkeukentje is
Ja gewoon midden op het aanrecht.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of @:ltvdk vragen, als je de klok op een onlogische plek wil neerzetten.
Als die in Amerika was gebeurd, zouden ze dan de eigenaren van de elektrische deur worden aangeklaagd?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier is blijkbaar een 16-jarige inbreker met z'n nek tussen een electrische deur klem komen te zitten en overleden. Eigen schuld dikke bult gebroken nek.
Iewl.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
maar ook belastingdienst vraagt om aandacht
549 stapjes.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo goedemorgen![]()
Snel ochtenddribbeltje gedaan. 1984 stappies. Nu ontbijt. Was zit ook al in de machine.
Aantal inwoners Roemenië, 19.600.887 19.600.886quote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier is blijkbaar een 16-jarige inbreker met z'n nek tussen een electrische deur klem komen te zitten en overleden. Eigen schuld dikke bult gebroken nek.
Wat is een ochtenddribbeltje?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo goedemorgen![]()
Snel ochtenddribbeltje gedaan. 1984 stappies. Nu ontbijt. Was zit ook al in de machine.
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Ik heb het niet gezien.
En hier zitten toch geen autisten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is een echte darwin awardquote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maarja moet wel gebeuren.. jij al klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |