10.000 hapjesquote:Op zondag 30 maart 2025 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil wel de hapjes maar niet de stapjes
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Waar is jouw laatste slaaf aan dood gegaan?Zulks kartig voer zou ik nooit voorschotelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
@Nizno is goed op het gebied van interieuradviesquote:Op zondag 30 maart 2025 10:33 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek waar ik mijn klok moet neerzetten.
Of @LTVDK vragen, als je de klok op een onlogische plek wil neerzetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Nizno is goed op het gebied van interieuradvies
Die weet ook alle plekken om een mini-vaatwasser neer te zetten
Ik heb dat hele kraan-verhaal gemist, eigenlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of @:ltvdk vragen, als je de klok op een onlogische plek wil neerzetten.
Komt om de zoveel tijd wel weer opnieuw langsquote:Op zondag 30 maart 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat hele kraan-verhaal gemist, eigenlijk.
Denk dat dit nog voor mijn verblijf hier was.
1. bizar onlogisch geplaatste keukenkraan zodat je met koken kans hebt op blauwe ballen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je nou ook al lopen haten op mijn klokquote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, meer dat ik niet een visueel beeld heb van hoe die kraan nu geïnstalleerd is.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt om de zoveel tijd wel weer opnieuw langs
Elk half jaar weer dit gedoequote:Op zondag 30 maart 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Nizno is goed op het gebied van interieuradvies
Die weet ook alle plekken om een mini-vaatwasser neer te zetten
Het leven is lijden.quote:
Jij moet op zondag werken?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
En ik denk vanmiddag ook op mijn werk dat ik de klokken nog moet verzetten.
Ach gelukkig heb ik geen zware klokken.quote:
Oke, Opa Grutjes.quote:
Glas halfvolquote:Op zondag 30 maart 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb ik geen zware klokken.
De zorg gaat elke dag door. Ik werk ook op feestdagenquote:
Nee, want dan is het bij jou altijd 10uquote:Op zondag 30 maart 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een idee, als iedereen nu gewoon zelf zijn eigen tijd op de klok instelt, dat is toch veel gezelliger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |