Ja, ik voorspel dat dit een succes gaat worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een idee, als iedereen nu gewoon zelf zijn eigen tijd op de klok instelt, dat is toch veel gezelliger?
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan is het bij jou altijd 10u
Ja, nu is het hek van de dam...quote:Op zondag 30 maart 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan is het bij jou altijd 10u
Die autisten kunnen het gewoon niet handelen dat het geen basic hoekkeukentje isquote:Op zondag 30 maart 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, meer dat ik niet een visueel beeld heb van hoe die kraan nu geīnstalleerd is.
Maar ik doe een gok dat het niet zo'n logische plek is en dat iedereen dat een beetje lastig vindt.
Ja, geen idee.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die autisten kunnen het gewoon niet handelen dat het geen basic hoekkeukentje is
Ja gewoon midden op het aanrecht.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of @:ltvdk vragen, als je de klok op een onlogische plek wil neerzetten.
Als die in Amerika was gebeurd, zouden ze dan de eigenaren van de elektrische deur worden aangeklaagd?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier is blijkbaar een 16-jarige inbreker met z'n nek tussen een electrische deur klem komen te zitten en overleden. Eigen schuld dikke bult gebroken nek.
Iewl.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
maar ook belastingdienst vraagt om aandacht
549 stapjes.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo goedemorgen![]()
Snel ochtenddribbeltje gedaan. 1984 stappies. Nu ontbijt. Was zit ook al in de machine.
Aantal inwoners Roemenië, 19.600.887 19.600.886quote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier is blijkbaar een 16-jarige inbreker met z'n nek tussen een electrische deur klem komen te zitten en overleden. Eigen schuld dikke bult gebroken nek.
Wat is een ochtenddribbeltje?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo goedemorgen![]()
Snel ochtenddribbeltje gedaan. 1984 stappies. Nu ontbijt. Was zit ook al in de machine.
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Ik heb het niet gezien.
En hier zitten toch geen autisten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is een echte darwin awardquote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maarja moet wel gebeuren.. jij al klaar?
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenIk heb niets te miepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opquote:Op zondag 30 maart 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
maar ook belastingdienst vraagt om aandacht
ik heb de boel vlug ingevuld en daar kwam uit dat ik ~¤250 terug zou krijgen, maarja moet alles wel goed invullen enzo, al verwacht ik niet dat dat bedrag veranderdquote:Op zondag 30 maart 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moest eigenlijk onder de 10 euro betalen, maar dan hoef je niets te betalen en Luc had juist dat hij wat terug kreeg, maar dat was te weinig voor teruggave, dus ik heb eigenlijk zijn teruggave "gehad."
Laat jouw keuken zien dan stoere jongen, anders ga ik foto's van Nick & Simon postenquote:
Printen zorgt voor een enorrrrrrrme ecologische voetafdrukquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opNu moet ik volgende week wéér de zin verzamelen om dat te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Printenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde gisteren eindelijk alle papieren bij elkaar zoeken en printen, maar precies was toen de inkt van de printer opNu moet ik volgende week wéér de zin verzamelen om dat te doen.
Stel, je hebt gruwelijk veel zin in gekookte aardappels, dan loop je dus om het keukenblad heen om water te pakken vanaf de fornuiskant, je vult je pannetje met water en vervolgens loop je op de terugweg je ballen aan gort aan de uitstekende punt van dat keukenblad.quote:
Oh, dat is lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de boel vlug ingevuld en daar kwam uit dat ik ~¤250 terug zou krijgen, maarja moet alles wel goed invullen enzo, al verwacht ik niet dat dat bedrag veranderd
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Printen zorgt voor een enorrrrrrrme ecologische voetafdruk
@:BudapestenaarKan er ook niks aan doen dat je hier alle bonnetjes en rekeningen nog op papier aan moet leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water hequote:Op zondag 30 maart 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel, je hebt gruwelijk veel zin in gekookte aardappels, dan loop je dus om het keukenblad heen om water te pakken vanaf de fornuiskant, je vult je pannetje met water en vervolgens loop je op de terugweg je ballen aan gort aan de uitstekende punt van dat keukenblad.
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenprima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jij zal er wel over nagedacht hebben![]()
Deja-vuquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water he
Dit klinkt niet echt lean.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat je hier alle bonnetjes en rekeningen nog op papier aan moet leveren
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vanaf 2 kanten bij het water he
Ja, daar heb ik geen zin inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
prima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijken
maar jij zal er wel over nagedacht hebben
gewoon alles op de vloer wassen, net als de mensjes in Afrikaquote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebben
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen zin inWat is DG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar dat is het dus niet omdat je de meeste tijd van de keuken aan de 'koude kant' staat, dus tussen de koelkast en aanrechtquote:Op zondag 30 maart 2025 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
prima keuken toch? ik zou persoonlijk de kraan en gootsteen omgedraaid hebben, dat zou voor mij logischer lijken
maar jij zal er wel over nagedacht hebben
Dolce Gusto = koffie = levensenergiequote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superlogisch, kun je net zo goed geen waterbak hebben
Oh jaquote:Op zondag 30 maart 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dolce Gusto = koffie = levensenergie
Ja oh.quote:
Ja, dat kan ook.quote:
Iewl.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
ik heb ergens nog een senseo staan.. maar die is nooit hier gebruikt
misschien ook maar wegdoen..
Wel om koffie te maken?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dat arme Turken die in de bergen wonen ook gebruiken?
Veel plezier. C&C blijven toch leuke spellen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
misschien vandaag weer eens C&C remastered spelen @:luctor.et.emergo
ik heb em meer voor het geval ik eens koffie moet serveren.. maar dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren inmiddels, dus daarom maar gewoon wegdoen, neemt onnodig ruimte inquote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iewl.
Maar ik ken mensen die erbij zweren en het lekkere koffie vinden.
Zet 'm gratis op mp of naar de kringloop als hij het nog doet ?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em meer voor het geval ik eens koffie moet serveren.. maar dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren inmiddels, dus daarom maar gewoon wegdoen, neemt onnodig ruimte in
*BRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om zwanger te worden.
"Ali pak de percolator maar want Zaineb is weer eens berig"
Zit er ook een melkachtig vliesje over je ogen en een stukje extra huid tussen je vingers toevallig?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gisteren 3 seconden in de zon gezeten en nu vervelt mijn wang ?
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om zwanger te worden.
"Ali pak de percolator maar want Zaineb is weer eens berig"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja zoiets, even kijken hoe de staat van dat ding is eerstquote:Op zondag 30 maart 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zet 'm gratis op mp of naar de kringloop als hij het nog doet ?
Maak je er een ander ook nog blij mee eventueel?
Nee, maar ik kan ineens wel goed kwaken.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook een melkachtig vliesje over je ogen en een stukje extra huid tussen je vingers toevallig?
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Oh pardon, er stond wegdoen, ik dacht weggooienquote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ja zoiets, even kijken hoe de staat van dat ding is eerst
En dat kon je al heel erg goed.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan ineens wel goed kwaken.
voor als je rekening moet houden met tijdzones?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wie heeft verzonnen dat een dubbele klok handig is voor op je telefoon ?
* uitzet
Klopt, ik kan best een potje kwakenquote:
Niet nodigquote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
voor als je rekening moet houden met tijdzones?
[..]
Nou hier dan, kun jij ook lekker miepenIk had nog nooit een foto gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik krijg bij KRAAN altijd dit liedje in mijn hoofdquote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg bij dat woord altijd gelijk dit liedje in mijn hoofd
Bekijk deze YouTube-video
Optimaal gebruik van de ruimte, maximale aanrechtoppervlakquote:Op zondag 30 maart 2025 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een foto gezien.
[ afbeelding ]
Kraan?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg bij KRAAN altijd dit liedje in mijn hoofd![]()
Vies, smerigquote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kraan?
Ja, ja, JA !quote:
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Wie heet er nou Kraantje?
Fietspompje, Sleutelhangertje, Bloempotje, Autostuurtje, Toetsenbordje en Afwasmiddeltje waren al bezet zeker?
UitStraaldingetjequote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Fietspompje, Sleutelhangertje, Bloempotje, Autostuurtje, Toetsenbordje en Afwasmiddeltje waren al bezet zeker?
Hier is onze DOG G: fietspompjequote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Akkoord.quote:
Maaskantje.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem een stad waarin het sjiek is om te gaan winkelen in een trainingsbroek met slippers in sokken. De tijd gaat nu in,
Helmond.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem een stad waarin het sjiek is om te gaan winkelen in een trainingsbroek met slippers in sokken. De tijd gaat nu in,
Randstadquote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Amsterdam?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog een leuk liedje voor je, super rustgevend op de zondagochtend:quote:
Fijn, toch nog iets bereikt op deze zondagochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |