SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Zwaai dan maar als je voorbij komtquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag gaat @:nattekat zijn hor maken
Volgens mij heb ik geen klokken meer die ik handmatig moet verzetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Nu staat de klok in de woonkamer tenminste weer de goede tijd omdat ik met wintertijd geen zin had om hem van de muur te halen
Half jaar te vroeg op je werk aangekomen?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Nu staat de klok in de woonkamer tenminste weer de goede tijd omdat ik met wintertijd geen zin had om hem van de muur te halen
Dat ding hangt er ook alleen maar voor de sier, de wijzer zijn ook altijd heel slecht leesbaarquote:Op zondag 30 maart 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen klokken meer die ik handmatig moet verzetten.
quote:
Ja, maar wat voor kleur rood?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst een oude vleugel-Mercedes in een soort roodachtigs, vonk mooi
Die moet hier ook nog ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
En de wekker en klok op de oven moet ik nog wel handmatig aanpassen
Ik merk superveel enthousiasme.quote:
Ja superrood.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor kleur rood?
Dat is wel heel belangrijk.
Lichtrood, donkerrood, bordeauxrood?quote:
quote:
Uren, dagen (nu weer) gezocht nog maar kon hem niet meer terugvinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lichtrood, donkerrood, bordeauxrood?
Oh?quote:
Ik heb ook nog opstartproblemen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik merk superveel enthousiasme.
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zowel mijn de DG als ik hadden er vanochtend wat moeite mee
Maar het is gelukt
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik merk superveel enthousiasme.
Ik ben na het opstaan nog heel even een half uurtje terug in bed gaan liggenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog opstartproblemen.
Koffie overal, ineens.quote:
Denk dat ik zo ook een extra bakkie zetquote:
Op een gegeven moment in het leven ga je op een oude stoomlocomotief lijken.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het ligt, dus neequote:Op zondag 30 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurant in Elburg?
#dtv
Doe maar wild.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik zo ook een extra bakkie zet
Ik ga het ook even opzoeken, want het was niet mijn idee.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het ligt, dus nee
De Pets Place Boerenbond.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurant in Elburg?
#dtv
Dat was 3 jaar geleden alquote:Op zondag 30 maart 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een gegeven moment in het leven ga je op een oude stoomlocomotief lijken.
*haalt rundvee koekquote:
Windows 3.0?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boerenbond, Welkoop ... Dat zijn stuk voor stuk betere namenquote:
Speciaal spanken was een betere naamquote:
ik heb alleen een telefoon klok..quote:Op zondag 30 maart 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen klokken meer die ik handmatig moet verzetten.
Beste modus.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit nog even in veilige modus.
Lijkt wel herfst.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het ziet er lekker dreigend uit, buiten![]()
En ik was van plan om zo min mogelijk te bewegen, maar later wel de hapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |