Dan rij ik toch langs jouquote:Op zondag 30 maart 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon op een stukje voormalig Zuid-Holland
Ik weet niet eens volgende week zondag red met de GP van Japan zo vroeg.quote:
Weer donker als ik naar het werk rijquote:
Ik ga het weer laten afhangen van de dag ervoor. Ik wist gisteren ook al dat ik nu weinig moeite zou gaan hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens volgende week zondag red met de GP van Japan zo vroeg.
Mogelijk dat ik hem later terugkijk.
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga het weer laten afhangen van de dag ervoor. Ik wist gisteren ook al dat ik nu weinig moeite zou gaan hebben.
Dan moet je gewoon rusten wat je kan rustenquote:Op zondag 30 maart 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.
Ik werd wakker met rugpijn en hoofdpijn.
Ik ben nog steeds aan het herstellen van mijn operatie.
Dus een beetje alles tegelijk.
Beterschapquote:Op zondag 30 maart 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.
Ik werd wakker met rugpijn en hoofdpijn.
Ik ben nog steeds aan het herstellen van mijn operatie.
Dus een beetje alles tegelijk.
Precies, permanente wintertijd!quote:Op zondag 30 maart 2025 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze moeten dat gedoe gewoon afschaffen.
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.quote:
Dan heb je tenminste iets aan de ochtend.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.
We zitten dan ook in de verkeerde tijdzone. Zitten nog in nazi-tijd.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt dit door Trump en Vance, en Elon?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten dan ook in de verkeerde tijdzone. Zitten nog in nazi-tijd.
Voor deze keer eens niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dit door Trump en Vance, en Elon?
Ik zeg: doenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |