zonde om je ziek te etenquote:
dat wel maar ziek is niet lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, druiven zijn gewoon errrug lekker![]()
We gaan allemaal regelrecht de hedonistenhel in.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
we kennen onze grenzen niet zo goed hier.
en dat is niet de schuld van de brugwachter...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
we kennen onze grenzen niet zo goed hier.
Ik zet hem op het lijstjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan moet je eigenlijk de normale en gangbare Paulownia Tomentosa pakken, snelst groeiende boom ter wereld en die hebben een nog mooiere bloei, goed wintervast maar je hebt wel kans dat hij spontaan takken afgooit na de winter.
Met recht een keizerlijke boom.
Wel gezellig…quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan allemaal regelrecht de hedonistenhel in.
notedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen op een hele mooie MacGyver manier een hor ga installeren in m'n slaapkamerraam.
Maak even een fotoverslag. Kunnen wij morgen ook lachen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen op een hele mooie MacGyver manier een hor ga installeren in m'n slaapkamerraam.
Kun je alvast een situatieschets maken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Wat zullen we er warmpjes bij zittenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lui lummelen rond het kampvuur met zijn allen met een lekker hapje en een drankje.
Dit gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
de hel, dat is pas warmquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zullen we er warmpjes bij zitten
Dat weet je pas als je er bent geweestquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je alvast een situatieschets maken?
toevallig heb ik vandaag mij eens in inzethorren, rolhorren enzo verdiept voor mn balkondeur..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere optiesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
toevallig heb ik vandaag mij eens in inzethorren, rolhorren enzo verdiept voor mn balkondeur..
conclusie is dat het kut is..
onderkant kan ik niet boren om wat vast te zetten, het kozijn is onregelmatig dus blijf met gaten zitten
denk dat ik het maar laat doen ofzo tzt
die had ik, maar dat was ook echt een onding..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere opties
Wij hebben inzethorren en rolhorren. Zo blij mee!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere opties
Hier ook inzethorrenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben inzethorren en rolhorren. Zo blij mee!
Ik ga alleen hor en tape gebruiken, het is dus flexibel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moest drie keer kijken wat voor raam dit was.
Je doet je raam nooit open en dicht?
Die van mij passen nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
ik denk dat ik voor mijn bovenlichten (/klepramen, die kleine ramen bovenin) ook inzethorren voor moet kopen
Volgens mij vreten de muggen hier alleen maar mest want ze zijn ook minstens 3x zo groot als dat ik gewend was inclusief exemplaren die ik nog nooit gezien hebquote:
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga alleen hor en tape gebruiken, het is dus flexibel.
ik zal alles op maat moeten zagen.. en daar zie ik erg tegenop.., ik ben volgens mij echt in staat dat te verpestenquote:
ik denk dat hij rondom het openstaande deel tape plakt, en daar de hor aan bevestigd.. zodat als je em opent hij automatisch erin zit ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.
zondag 48quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.
hoeveel meter?quote:
Denk dat ze gewoon de tijd bedoelt, niet letterlijk vooruitquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon de tijd bedoelt, niet letterlijk vooruit
quote:
Ik heb het dus verpest.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal alles op maat moeten zagen.. en daar zie ik erg tegenop.., ik ben volgens mij echt in staat dat te verpesten
Één kant op het bewegende deel. Het komt tussen kozijn en raam zelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
genoeg knoflooksaus er bij gehad?quote:
Neuh, alleen een toefje tzatziki, dit vlees had ook geen sausje nodigquote:
Had je het nieuws al meegekregen dat ik je kom bezoeken morgenochtend?quote:
Eehm nee? Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je het nieuws al meegekregen dat ik je kom bezoeken morgenochtend?
Das nog beter dan veel knokloofmeurquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, alleen een toefje tzatziki, dit vlees had ook geen sausje nodig
Zat op het vlees ook nog wel genoeg knoflook hoorquote:
Wat had je beloofd dan?quote:
Waarom moet je daarvoor bij mij op bezoek dan?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het ergste.
Ik moet naar Zeeland.
Ik denk dat hij zich ook vergistquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor bij mij op bezoek dan?
Ja ik woon helemaal niet in Zeelandquote:Op zondag 30 maart 2025 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij zich ook vergist
Scheelt niet heel veel, maar het is toch nog net Brabant?quote:
Ik woon op een stukje voormalig Zuid-Hollandquote:Op zondag 30 maart 2025 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Scheelt niet heel veel, maar het is toch nog net Brabant?
nou dat klopt niet. Heb aan Sir Hiss gevraagd een lijst te maken met welke etenswaren op een soort slang lijken en nutella staat daar niet bijquote:
Dan rij ik toch langs jouquote:Op zondag 30 maart 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon op een stukje voormalig Zuid-Holland
Ik weet niet eens volgende week zondag red met de GP van Japan zo vroeg.quote:
Ik ga het weer laten afhangen van de dag ervoor. Ik wist gisteren ook al dat ik nu weinig moeite zou gaan hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens volgende week zondag red met de GP van Japan zo vroeg.
Mogelijk dat ik hem later terugkijk.
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga het weer laten afhangen van de dag ervoor. Ik wist gisteren ook al dat ik nu weinig moeite zou gaan hebben.
Dan moet je gewoon rusten wat je kan rustenquote:Op zondag 30 maart 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.
Ik werd wakker met rugpijn en hoofdpijn.
Ik ben nog steeds aan het herstellen van mijn operatie.
Dus een beetje alles tegelijk.
Beterschapquote:Op zondag 30 maart 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.
Ik werd wakker met rugpijn en hoofdpijn.
Ik ben nog steeds aan het herstellen van mijn operatie.
Dus een beetje alles tegelijk.
Precies, permanente wintertijd!quote:Op zondag 30 maart 2025 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze moeten dat gedoe gewoon afschaffen.
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.quote:
Dan heb je tenminste iets aan de ochtend.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.
We zitten dan ook in de verkeerde tijdzone. Zitten nog in nazi-tijd.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt dit door Trump en Vance, en Elon?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten dan ook in de verkeerde tijdzone. Zitten nog in nazi-tijd.
Voor deze keer eens niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dit door Trump en Vance, en Elon?
Ik zeg: doenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |