die had ik, maar dat was ook echt een onding..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere opties
Wij hebben inzethorren en rolhorren. Zo blij mee!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere opties
Hier ook inzethorrenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben inzethorren en rolhorren. Zo blij mee!
Ik ga alleen hor en tape gebruiken, het is dus flexibel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moest drie keer kijken wat voor raam dit was.
Je doet je raam nooit open en dicht?
Die van mij passen nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
ik denk dat ik voor mijn bovenlichten (/klepramen, die kleine ramen bovenin) ook inzethorren voor moet kopen
Volgens mij vreten de muggen hier alleen maar mest want ze zijn ook minstens 3x zo groot als dat ik gewend was inclusief exemplaren die ik nog nooit gezien hebquote:
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga alleen hor en tape gebruiken, het is dus flexibel.
ik zal alles op maat moeten zagen.. en daar zie ik erg tegenop.., ik ben volgens mij echt in staat dat te verpestenquote:
ik denk dat hij rondom het openstaande deel tape plakt, en daar de hor aan bevestigd.. zodat als je em opent hij automatisch erin zit ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.
zondag 48quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.
hoeveel meter?quote:
Denk dat ze gewoon de tijd bedoelt, niet letterlijk vooruitquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon de tijd bedoelt, niet letterlijk vooruit
quote:
Ik heb het dus verpest.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal alles op maat moeten zagen.. en daar zie ik erg tegenop.., ik ben volgens mij echt in staat dat te verpesten
Één kant op het bewegende deel. Het komt tussen kozijn en raam zelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
genoeg knoflooksaus er bij gehad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |