SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
de TT is te dubieus voor de rest geloof ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook weer. Stapjes gestapt. 9400 nu.
jij kan straks aan de hutspotquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Nu zitten er uien, spinazie, wortels, radijsjes en chioggia bietjes in de grond.
Volgende week ga ik er erwten, tuinboon, en spruitjes in doen.
IK DACHT HET NIET HE VRIENDquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik mis niets. tis zwabbers tuintjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Belangrijkste ingredient mis je
De kans op phytophthora is vrij hoog met aardappels als je het zonder allerlei turbolandbouwgif etc wil doen. En gif gebruiken mag hier niet.quote:
Yep lekker droogquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag en aankomende week ook alleen maar zon
Je vraagt ons te helpen zoeken naar een locatie?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ja. Wat ik mis in mijn leven (jaja, naast al die andere dingen, iedereen even mond dicht) is de mogelijkheid om een kleine verwarmde en geventileerde eigen ruimte te huren om in te hobbyen. Dit zeg ik, nu ik onverrichter zake een tas vol fotomeuk zeulende terug naar het station ga.
Er staat nergens een vraagteken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je vraagt ons te helpen zoeken naar een locatie?
paaseijtesquote:
chioggia bietjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Nu zitten er uien, spinazie, wortels, radijsjes en chioggia bietjes in de grond.
Het is er niet. Alles wat er hier te vinden is, zijn meteen complete bedrijfsunits of dus garageboxen zonder verwarming of water.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar zou je her fijn vinden als we voor jou zouden zoeken?
Volgende maand gaan ook de augurken er in.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:00 schreef Shii het volgende:
[..]
chioggia bietjes![]()
Trouwens alle groente die je noemt.
Wauw!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende maand gaan ook de augurken er in.
Later dit jaar komt er ook blauwe koolrabi en witte aubergine. Die laatste staat al in een kasje thuis in de vensterbank
werkt hier prima, zowel thuis als mobielquote:
ik heb ook het idee dat koen zich van de domme houdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gast, komop, letterlijk drie posts terug.
mobiel ben ik hier tevreden over..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
werkt hier prima, zowel thuis als mobiel
bedrijfsruimtes/oefenruimtes werden verhuurd in den haagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ja. Wat ik mis in mijn leven (jaja, naast al die andere dingen, iedereen even mond dicht) is de mogelijkheid om een kleine verwarmde en geventileerde eigen ruimte te huren om in te hobbyen. Dit zeg ik, nu ik onverrichter zake een tas vol fotomeuk zeulende terug naar het station ga.
Is sowieso al meer dan een uur reizen helaas.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
bedrijfsruimtes/oefenruimtes werden verhuurd in den haag
niet groot, wel verwarming, klinkt als perfect iets voor jou
Is de leeftijdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gast, komop, letterlijk drie posts terug.
Best wel lekker. Heerlijk even van de zon genoten net.quote:
nu een naaktslak?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
onder andere
[ afbeelding ]
hahahahahaha sommige veiligheidsmaatregelen zijn iets te vaag ingesteldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wil ik een AI kunst app gebruiken voor voorbeeld van een naaktslak. Mag het niet vanwege het woord naaktdan maar zo googlen
AI is wel erg preutsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wil ik een AI kunst app gebruiken voor voorbeeld van een naaktslak. Mag het niet vanwege het woord naaktdan maar zo googlen
En als je op slug zoekt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
doe Engels. Vind je sowieso veel meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Syringe eleven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe Engels. Vind je sowieso veel meer.
Snail = slak
Slug = naakslak
Dit is een Nederlandse app. Die herkent de Engelse woorden niet altijd en mijn Engels is dan weer niet toereikend voor een Engelse app..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe Engels. Vind je sowieso veel meer.
Snail = slak
Slug = naakslak
Naktslakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
4ebe an misschien jou wel voor advies voorzienquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ja ik weet wel een beetje uit mijn hoofd hoe een naaktslak er uit ziet, maar ik wilde er nog iets bij, dus vroeg ik AI om een voorbeeld/idee
Dan geeft ie een slak met huisje onder een huisquote:
Ook leukquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan geeft ie een slak met huisje onder een huis
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan geeft ie een slak met huisje onder een huis
Bijzondere combiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
stamppot boerenkool op.. en als nagerecht carpaccio
absoluutquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bijzondere combi
Als t maar lekker was
Weten wij ook nietquote:
Hier biefstuk zometeen.quote:
Snotverquote:
Ja kan het weer niet hebben dat ik iemand anders heb gevraagd om hulp met iets.quote:
Die staan hier voor morgen op het menuquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier biefstuk zometeen.
Nomnomnom.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die staan hier voor morgen op het menu
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan het weer niet hebben dat ik iemand anders heb gevraagd om hulp met iets.
dat heb ik laatst gemaakt met een hele lading spinazie er bij in. Hoort er niet in maar is wel een uitstekende combiquote:
Ohja kutquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi je mag alvast naar bed hoor, vannacht slaan ze een uur over
We hadden nog wat broccoli over, dus dat erdoor gedaan. Gaf het wel wat extra bite.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik laatst gemaakt met een hele lading spinazie er bij in. Hoort er niet in maar is wel een uitstekende combi
ook een goede idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hadden nog wat broccoli over, dus dat erdoor gedaan. Gaf het wel wat extra bite.
ouders...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis maar waar je je druk om maakt.
Sow.quote:
Ja ik vind klok achteruit chiller maar zomertijd is wel chill.quote:
Het is nog best chilly.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind klok achteruit chiller maar zomertijd is wel chill.
Hoe moet je je voorbereiden op een beetje regen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regenwaarschuwing op mijn telefoon: Regen mogelijk na 03:30. Bereid u goed voor.
Ik hoop om die tijd gewoon de slapen hoor.
Ja, ook dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe moet je je voorbereiden op een beetje regen?
Heeft die waarschuwing rekening gehouden met het ingaan van de zomertijd??quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regenwaarschuwing op mijn telefoon: Regen mogelijk na 03:30. Bereid u goed voor.
Ik hoop om die tijd gewoon de slapen hoor.
Gelukkig vertelde mij vanmiddag iemand dat vannacht zomertijd begonquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind klok achteruit chiller maar zomertijd is wel chill.
Denk dat dat best mensen overkomtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig vertelde mij vanmiddag iemand dat vannacht zomertijd begon
Anders was ik morgen een uur te laat op het werk geweest
Wel jammer van dat uur minder slaap nuquote:
Mij hebben ze niet hoor, slaap gewoon 8 uur.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel jammer van dat uur minder slaap nu
Kort weekendquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel jammer van dat uur minder slaap nu
Gemiste uur komt sowieso in oktober weer terugquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens hoezo heb je een uur minder?
Je leeft X uur, of je nu zomer/wintertijd hebt of niet.
Als je geboren bent in wintertijd en dood gaat in zomertijd hebben ze een uur van je gepaktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet een uur eerder gaan werken op maandagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet een uur eerder gaan werken op maandag
Mijn moeder bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je geboren bent in wintertijd en dood gaat in zomertijd hebben ze een uur van je gepakt
Ook een uur eerder klaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet een uur eerder gaan werken op maandag
Jij doet niet meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is dit voor woke shit?![]()
https://www.nu.nl/nujij/6(...)ur-ons-je-video.html
Dacht he wat?
Hmm, goed punt. Uur eerder douchen en in m'n pyjama op de bank duikenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook een uur eerder klaar.
IJslandquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Spanje?
Ze blijven daar elk jaar ongewild over doorjanken net zolang totdat je de woorden weet, en het normaal gaat vinden.quote:
potverdriedubbeltjes wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, krijg net te horen dat ik er morgen vroeg uit moet. Mooie timing weer met die zomertijd
Werk?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, krijg net te horen dat ik er morgen vroeg uit moet. Mooie timing weer met die zomertijd
Dat is nog niet eens het ergste.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes wat vervelend voor je
Ik neem per direct ontslag als ze me ooit op zaterdag vragen om te gaan werken op zondag, de groetenquote:
Er is geen racequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Wel erg spontane planning, voor hetzelfde geld had je iets andersquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem per direct ontslag als ze me ooit op zaterdag vragen om te gaan werken op zondag, de groeten
Nee, had beloofd om met iemand mee te gaan om daar een handje te helpen. Wist alleen nog niet wanneer dat ging gebeuren.
Zeeland.. ow jee, nu hopen dat ze daar ook weten dat de zomertijd in is gegaan anders sta je voor een dichte deurquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het ergste.
Ik moet naar Zeeland.
Zeeland is wel mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet naar Zeeland.
Nooit in de provincie geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik vind het dan altijd wel wat hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij slecht weer wel ietwat depressief
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit in de provincie geweest![]()
Toch maar eens gaan doen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Ik ook niet volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hij wist wanneer ik beschikbaar wasquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel erg spontane planning, voor hetzelfde geld had je iets anders
Friesland en Flevoland ook nooit geweest. Overijssel alleen door heen gereisd of je moet een overstap in Zwolle tellen als een bezoek..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan doen dan!
dan niet mauwen... kutkatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wist wanneer ik beschikbaar was
[..]
Ik heb er ooit een stok opgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was het wel echt enorm depressief weer.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet naar Zeeland.
Flevoland kom ik iets te vaakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Friesland en Flevoland ook nooit geweest. Overijssel alleen door heen gereisd of je moet een overstap in Zwolle tellen als een bezoek..
Ik verwacht niet dat ie zondagochtend vroeg uitkiest als ik zeg 'de 30e ben ik vrij'quote:
Ah de Fok stokquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een stok opgehaald.
Toen was het wel echt enorm depressief weer.
Van de andere provincies behalve mijn eigenste ben ik het vaakst in Limburg geweest, maar dat komt doordat mijn MBO-opleiding daar zatquote:
dan had je gewoon betere beschikbaarheid door moeten geven met tijdstippen er bij.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ie zondagochtend vroeg uitkiest als ik zeg 'de 30e ben ik vrij'
Maar ik had de optie om nee te zeggen, maar zo ben ik dan ook weer niet.
Goeie oude tijd toen het ook nog echt een leuk spel was in plaats van bezigheidstherapie voor sommigenquote:
knijpkatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had je gewoon betere beschikbaarheid door moeten geven met tijdstippen er bij.
zeurkat
klaagkat
jankkat
Geeft ie dan licht?quote:
Nou zo'n helder licht is het nooit geweest dus verwacht daar maar niet te veel vanquote:
Daar hebben we nog beelden vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een stok opgehaald.
Toen was het wel echt enorm depressief weer.
heb je zo weinig gedaan?quote:
Zonder in tijden in dat topic te hebben gekeken durf ik te zeggen: ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er nog steeds veel gedoe om die stok??
Dat is heel fok toch gewoonquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Dacht altijd dat dat stokje een vreemd soort bezigheidstherapie voor zwakbegaafden was?
Dan zou het in R&P hebben gestaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Dacht altijd dat dat stokje een vreemd soort bezigheidstherapie voor zwakbegaafden was?
Ik had nu ook gewoon woest wilde sex kunnen hebben, maar ja.. bomen plantenquote:
Ik heb net drie uur met mijn zus aan de lijn gehangen, ik kan alleen nog maar shoppen en verder nietsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had nu ook gewoon woest wilde sex kunnen hebben, maar ja.. bomen planten![]()
Dus zit nu als een uitgezakte aardappelzak op de bank te bezigheidstherapieën
Ik heb al diverse winkelmandjes gevuld
Zo’n schoonzus heb ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net drie uur met mijn zus aan de lijn gehangen, ik kan alleen nog maar shoppen en verder niets
Is het gelukt met je bomen? Ik wilde eigenlijk gras zaaien vandaag maar het regende de hele dagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had nu ook gewoon woest wilde sex kunnen hebben, maar ja.. bomen planten![]()
Dus zit nu als een uitgezakte aardappelzak op de bank te bezigheidstherapieën
Ik heb al diverse winkelmandjes gevuld
Ja, gelukkig wel. Maar niks gewend, geen eelt op de handen (en op m’n ziel) dus half doodquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het gelukt met je bomen? Ik wilde eigenlijk gras zaaien vandaag maar het regende de hele dag
Hebben het ook gewoon een half uur gehad over een mierennest in haar tuin en wat oude Juan de Spaanse tuinman daar allemaal aan kan doenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n schoonzus heb ikIk hou wel heel veel van der
![]()
Heb je nog dingetjes gekocht?
Dat welverdiende zaterdagmiddagdrankje lijkt dan zooooo ver weg als je bezig bent he?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Maar niks gewend, geen eelt op de handen (en op m’n ziel) dus half dood
Ok, is dat een beetje wintervast en geschikt voor hier? I like the purplequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben het ook gewoon een half uur gehad over een mierennest in haar tuin en wat oude Juan de Spaanse tuinman daar allemaal aan kan doen![]()
Heb nog wel gevraagd of dat ze weet of Juan een leuke dochter heeft![]()
Nog niet veel gevonden, ja zaadjes voor een half bos Paulownia Kawakamii bomen en Chipotle kruiden.
nouja... dan maar saaie weekenden als het je in elk geval oppept voor de weekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
yes, weinig fut laatste tijd om wat te ondernemen in de weekenden
Na het eten heb ik zelfs heel even gedommeldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat welverdiende zaterdagmiddagdrankje lijkt dan zooooo ver weg als je bezig bent he?
Hopelijk morgen een rustig dagje dan!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Maar niks gewend, geen eelt op de handen (en op m’n ziel) dus half dood
sinasquote:
Jazeker, maar dan moet je eigenlijk de normale en gangbare Paulownia Tomentosa pakken, snelst groeiende boom ter wereld en die hebben een nog mooiere bloei, goed wintervast maar je hebt wel kans dat hij spontaan takken afgooit na de winter.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ok, is dat een beetje wintervast en geschikt voor hier? I like the purple
zonde om je ziek te etenquote:
dat wel maar ziek is niet lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, druiven zijn gewoon errrug lekker![]()
We gaan allemaal regelrecht de hedonistenhel in.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
we kennen onze grenzen niet zo goed hier.
en dat is niet de schuld van de brugwachter...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
we kennen onze grenzen niet zo goed hier.
Ik zet hem op het lijstjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan moet je eigenlijk de normale en gangbare Paulownia Tomentosa pakken, snelst groeiende boom ter wereld en die hebben een nog mooiere bloei, goed wintervast maar je hebt wel kans dat hij spontaan takken afgooit na de winter.
Met recht een keizerlijke boom.
Wel gezellig…quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan allemaal regelrecht de hedonistenhel in.
notedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen op een hele mooie MacGyver manier een hor ga installeren in m'n slaapkamerraam.
Maak even een fotoverslag. Kunnen wij morgen ook lachen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen op een hele mooie MacGyver manier een hor ga installeren in m'n slaapkamerraam.
Kun je alvast een situatieschets maken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Wat zullen we er warmpjes bij zittenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lui lummelen rond het kampvuur met zijn allen met een lekker hapje en een drankje.
Dit gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
de hel, dat is pas warmquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zullen we er warmpjes bij zitten
Dat weet je pas als je er bent geweestquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je alvast een situatieschets maken?
toevallig heb ik vandaag mij eens in inzethorren, rolhorren enzo verdiept voor mn balkondeur..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere optiesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
toevallig heb ik vandaag mij eens in inzethorren, rolhorren enzo verdiept voor mn balkondeur..
conclusie is dat het kut is..
onderkant kan ik niet boren om wat vast te zetten, het kozijn is onregelmatig dus blijf met gaten zitten
denk dat ik het maar laat doen ofzo tzt
die had ik, maar dat was ook echt een onding..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere opties
Wij hebben inzethorren en rolhorren. Zo blij mee!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere opties
Hier ook inzethorrenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben inzethorren en rolhorren. Zo blij mee!
Ik ga alleen hor en tape gebruiken, het is dus flexibel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moest drie keer kijken wat voor raam dit was.
Je doet je raam nooit open en dicht?
Die van mij passen nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
ik denk dat ik voor mijn bovenlichten (/klepramen, die kleine ramen bovenin) ook inzethorren voor moet kopen
Volgens mij vreten de muggen hier alleen maar mest want ze zijn ook minstens 3x zo groot als dat ik gewend was inclusief exemplaren die ik nog nooit gezien hebquote:
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga alleen hor en tape gebruiken, het is dus flexibel.
ik zal alles op maat moeten zagen.. en daar zie ik erg tegenop.., ik ben volgens mij echt in staat dat te verpestenquote:
ik denk dat hij rondom het openstaande deel tape plakt, en daar de hor aan bevestigd.. zodat als je em opent hij automatisch erin zit ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.
zondag 48quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dat plak je dan toch op het niet bewegende deel van het raam. Of ik snap je situatieschets niet.
hoeveel meter?quote:
Denk dat ze gewoon de tijd bedoelt, niet letterlijk vooruitquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon de tijd bedoelt, niet letterlijk vooruit
quote:
Ik heb het dus verpest.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal alles op maat moeten zagen.. en daar zie ik erg tegenop.., ik ben volgens mij echt in staat dat te verpesten
Één kant op het bewegende deel. Het komt tussen kozijn en raam zelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
genoeg knoflooksaus er bij gehad?quote:
Neuh, alleen een toefje tzatziki, dit vlees had ook geen sausje nodigquote:
Had je het nieuws al meegekregen dat ik je kom bezoeken morgenochtend?quote:
Eehm nee? Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je het nieuws al meegekregen dat ik je kom bezoeken morgenochtend?
Das nog beter dan veel knokloofmeurquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, alleen een toefje tzatziki, dit vlees had ook geen sausje nodig
Zat op het vlees ook nog wel genoeg knoflook hoorquote:
Wat had je beloofd dan?quote:
Waarom moet je daarvoor bij mij op bezoek dan?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet naar Zeeland.
Ik denk dat hij zich ook vergistquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor bij mij op bezoek dan?
Ja ik woon helemaal niet in Zeelandquote:Op zondag 30 maart 2025 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij zich ook vergist
Scheelt niet heel veel, maar het is toch nog net Brabant?quote:
Ik woon op een stukje voormalig Zuid-Hollandquote:Op zondag 30 maart 2025 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Scheelt niet heel veel, maar het is toch nog net Brabant?
nou dat klopt niet. Heb aan Sir Hiss gevraagd een lijst te maken met welke etenswaren op een soort slang lijken en nutella staat daar niet bijquote:
Dan rij ik toch langs jouquote:Op zondag 30 maart 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon op een stukje voormalig Zuid-Holland
Ik weet niet eens volgende week zondag red met de GP van Japan zo vroeg.quote:
Weer donker als ik naar het werk rijquote:
Ik ga het weer laten afhangen van de dag ervoor. Ik wist gisteren ook al dat ik nu weinig moeite zou gaan hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens volgende week zondag red met de GP van Japan zo vroeg.
Mogelijk dat ik hem later terugkijk.
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga het weer laten afhangen van de dag ervoor. Ik wist gisteren ook al dat ik nu weinig moeite zou gaan hebben.
Dan moet je gewoon rusten wat je kan rustenquote:Op zondag 30 maart 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.
Ik werd wakker met rugpijn en hoofdpijn.
Ik ben nog steeds aan het herstellen van mijn operatie.
Dus een beetje alles tegelijk.
Beterschapquote:Op zondag 30 maart 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond vroeg op bed gegaan, want moe.
Ik werd wakker met rugpijn en hoofdpijn.
Ik ben nog steeds aan het herstellen van mijn operatie.
Dus een beetje alles tegelijk.
Precies, permanente wintertijd!quote:Op zondag 30 maart 2025 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze moeten dat gedoe gewoon afschaffen.
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.quote:
Dan heb je tenminste iets aan de ochtend.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zon om 4:20 al op in de zomer, maar wel om 21 uur alweer zonsondergang.
We zitten dan ook in de verkeerde tijdzone. Zitten nog in nazi-tijd.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt dit door Trump en Vance, en Elon?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten dan ook in de verkeerde tijdzone. Zitten nog in nazi-tijd.
Voor deze keer eens niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dit door Trump en Vance, en Elon?
Ik zeg: doenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |