paaseijtesquote:
chioggia bietjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Nu zitten er uien, spinazie, wortels, radijsjes en chioggia bietjes in de grond.
Volgende week ga ik er erwten, tuinboon, en spruitjes in doen.
Het is er niet. Alles wat er hier te vinden is, zijn meteen complete bedrijfsunits of dus garageboxen zonder verwarming of water.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar zou je her fijn vinden als we voor jou zouden zoeken?
Volgende maand gaan ook de augurken er in.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:00 schreef Shii het volgende:
[..]
chioggia bietjes![]()
Trouwens alle groente die je noemt.
Wauw!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende maand gaan ook de augurken er in.
Later dit jaar komt er ook blauwe koolrabi en witte aubergine. Die laatste staat al in een kasje thuis in de vensterbank
werkt hier prima, zowel thuis als mobielquote:
ik heb ook het idee dat koen zich van de domme houdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gast, komop, letterlijk drie posts terug.
mobiel ben ik hier tevreden over..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
werkt hier prima, zowel thuis als mobiel
bedrijfsruimtes/oefenruimtes werden verhuurd in den haagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ja. Wat ik mis in mijn leven (jaja, naast al die andere dingen, iedereen even mond dicht) is de mogelijkheid om een kleine verwarmde en geventileerde eigen ruimte te huren om in te hobbyen. Dit zeg ik, nu ik onverrichter zake een tas vol fotomeuk zeulende terug naar het station ga.
Is sowieso al meer dan een uur reizen helaas.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
bedrijfsruimtes/oefenruimtes werden verhuurd in den haag
niet groot, wel verwarming, klinkt als perfect iets voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |