zonde om je ziek te etenquote:
dat wel maar ziek is niet lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, druiven zijn gewoon errrug lekker![]()
We gaan allemaal regelrecht de hedonistenhel in.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
we kennen onze grenzen niet zo goed hier.
en dat is niet de schuld van de brugwachter...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
we kennen onze grenzen niet zo goed hier.
Ik zet hem op het lijstjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan moet je eigenlijk de normale en gangbare Paulownia Tomentosa pakken, snelst groeiende boom ter wereld en die hebben een nog mooiere bloei, goed wintervast maar je hebt wel kans dat hij spontaan takken afgooit na de winter.
Met recht een keizerlijke boom.
Wel gezellig…quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan allemaal regelrecht de hedonistenhel in.
notedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen op een hele mooie MacGyver manier een hor ga installeren in m'n slaapkamerraam.
Maak even een fotoverslag. Kunnen wij morgen ook lachen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen op een hele mooie MacGyver manier een hor ga installeren in m'n slaapkamerraam.
Kun je alvast een situatieschets maken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Wat zullen we er warmpjes bij zittenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lui lummelen rond het kampvuur met zijn allen met een lekker hapje en een drankje.
Dit gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
de hel, dat is pas warmquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zullen we er warmpjes bij zitten
Dat weet je pas als je er bent geweestquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je alvast een situatieschets maken?
toevallig heb ik vandaag mij eens in inzethorren, rolhorren enzo verdiept voor mn balkondeur..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n onding met klittenband voor mijn balkondeur tijdens het seizoen. Afschuwelijk ding, maar ik heb ook niet echt andere optiesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
toevallig heb ik vandaag mij eens in inzethorren, rolhorren enzo verdiept voor mn balkondeur..
conclusie is dat het kut is..
onderkant kan ik niet boren om wat vast te zetten, het kozijn is onregelmatig dus blijf met gaten zitten
denk dat ik het maar laat doen ofzo tzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |