Wel jammer van dat uur minder slaap nuquote:
Mij hebben ze niet hoor, slaap gewoon 8 uur.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel jammer van dat uur minder slaap nu
Kort weekendquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel jammer van dat uur minder slaap nu
Gemiste uur komt sowieso in oktober weer terugquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens hoezo heb je een uur minder?
Je leeft X uur, of je nu zomer/wintertijd hebt of niet.
Als je geboren bent in wintertijd en dood gaat in zomertijd hebben ze een uur van je gepaktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet een uur eerder gaan werken op maandagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet een uur eerder gaan werken op maandag
Mijn moeder bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je geboren bent in wintertijd en dood gaat in zomertijd hebben ze een uur van je gepakt
Ook een uur eerder klaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet een uur eerder gaan werken op maandag
Jij doet niet meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is dit voor woke shit?![]()
https://www.nu.nl/nujij/6(...)ur-ons-je-video.html
Dacht he wat?
Hmm, goed punt. Uur eerder douchen en in m'n pyjama op de bank duikenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook een uur eerder klaar.
IJslandquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Spanje?
Ze blijven daar elk jaar ongewild over doorjanken net zolang totdat je de woorden weet, en het normaal gaat vinden.quote:
potverdriedubbeltjes wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, krijg net te horen dat ik er morgen vroeg uit moet. Mooie timing weer met die zomertijd
Werk?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, krijg net te horen dat ik er morgen vroeg uit moet. Mooie timing weer met die zomertijd
Dat is nog niet eens het ergste.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes wat vervelend voor je
Ik neem per direct ontslag als ze me ooit op zaterdag vragen om te gaan werken op zondag, de groetenquote:
Er is geen racequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Wel erg spontane planning, voor hetzelfde geld had je iets andersquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem per direct ontslag als ze me ooit op zaterdag vragen om te gaan werken op zondag, de groeten
Nee, had beloofd om met iemand mee te gaan om daar een handje te helpen. Wist alleen nog niet wanneer dat ging gebeuren.
Zeeland.. ow jee, nu hopen dat ze daar ook weten dat de zomertijd in is gegaan anders sta je voor een dichte deurquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het ergste.
Ik moet naar Zeeland.
Zeeland is wel mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het ergste.
Ik moet naar Zeeland.
Nooit in de provincie geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik vind het dan altijd wel wat hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij slecht weer wel ietwat depressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |