Nomnomnom.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die staan hier voor morgen op het menu
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan het weer niet hebben dat ik iemand anders heb gevraagd om hulp met iets.
dat heb ik laatst gemaakt met een hele lading spinazie er bij in. Hoort er niet in maar is wel een uitstekende combiquote:
Ohja kutquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi je mag alvast naar bed hoor, vannacht slaan ze een uur over
We hadden nog wat broccoli over, dus dat erdoor gedaan. Gaf het wel wat extra bite.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik laatst gemaakt met een hele lading spinazie er bij in. Hoort er niet in maar is wel een uitstekende combi
ook een goede idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hadden nog wat broccoli over, dus dat erdoor gedaan. Gaf het wel wat extra bite.
ouders...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis maar waar je je druk om maakt.
Sow.quote:
Ja ik vind klok achteruit chiller maar zomertijd is wel chill.quote:
Het is nog best chilly.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind klok achteruit chiller maar zomertijd is wel chill.
Hoe moet je je voorbereiden op een beetje regen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regenwaarschuwing op mijn telefoon: Regen mogelijk na 03:30. Bereid u goed voor.
Ik hoop om die tijd gewoon de slapen hoor.
Ja, ook dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe moet je je voorbereiden op een beetje regen?
Heeft die waarschuwing rekening gehouden met het ingaan van de zomertijd??quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regenwaarschuwing op mijn telefoon: Regen mogelijk na 03:30. Bereid u goed voor.
Ik hoop om die tijd gewoon de slapen hoor.
Gelukkig vertelde mij vanmiddag iemand dat vannacht zomertijd begonquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind klok achteruit chiller maar zomertijd is wel chill.
Denk dat dat best mensen overkomtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig vertelde mij vanmiddag iemand dat vannacht zomertijd begon
Anders was ik morgen een uur te laat op het werk geweest
Wel jammer van dat uur minder slaap nuquote:
Mij hebben ze niet hoor, slaap gewoon 8 uur.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel jammer van dat uur minder slaap nu
Kort weekendquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel jammer van dat uur minder slaap nu
Gemiste uur komt sowieso in oktober weer terugquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens hoezo heb je een uur minder?
Je leeft X uur, of je nu zomer/wintertijd hebt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |