Is de leeftijdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gast, komop, letterlijk drie posts terug.
Best wel lekker. Heerlijk even van de zon genoten net.quote:
nu een naaktslak?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
onder andere
[ afbeelding ]
hahahahahaha sommige veiligheidsmaatregelen zijn iets te vaag ingesteldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wil ik een AI kunst app gebruiken voor voorbeeld van een naaktslak. Mag het niet vanwege het woord naaktdan maar zo googlen
AI is wel erg preutsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wil ik een AI kunst app gebruiken voor voorbeeld van een naaktslak. Mag het niet vanwege het woord naaktdan maar zo googlen
En als je op slug zoekt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
doe Engels. Vind je sowieso veel meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Syringe eleven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe Engels. Vind je sowieso veel meer.
Snail = slak
Slug = naakslak
Dit is een Nederlandse app. Die herkent de Engelse woorden niet altijd en mijn Engels is dan weer niet toereikend voor een Engelse app..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe Engels. Vind je sowieso veel meer.
Snail = slak
Slug = naakslak
Naktslakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |