SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Lekker, heb je nog wat aan je dagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:52 schreef LTVDK het volgende:
Oh de PostNL staat schijnbaar al op zomertijd'Pakket wordt geleverd tussen 11:45 en 12:45" , staan ze opeens om 10:45 stipt voor de deur
Anders had ik er ook niet op gewacht, had ik hem vanmiddag bij de buren kunnen ophalenquote:
Misschien had het wel iets met die aardbeving te maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Charnweerakul zei verder dat nog onderzocht wordt waarom het gebouw instortte.
Je hebt dan ook nog geluk want volgens de dierenarts zijn kittenbrokjes smakelijker dan de volwassen versie.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien had het wel iets met die aardbeving te maken.
Hebben ze in de kittenbrokjes danoontje erin verstopt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog geluk want volgens de dierenarts zijn kittenbrokjes smakelijker dan de volwassen versie.
Nou dat scheelt toch weer een hele onderzoekscommissie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien had het wel iets met die aardbeving te maken.
Hier niet vrees ik, hele dag regenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar eens aan de wandel, kijken of ik nog wat van die zonsverduistering te zien krijg
even in google translate en het is klaar :pquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat scheelt toch weer een hele onderzoekscommissie.
Pas als die aardbeving OOK door Chinezen gemaakt is, wordt het verdacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
op social media lees je veel berichten dat die toren door chinezen is gemaakt
Ja want de Thai zelf zijn natuurlijk de allerbeste bouwers ter wereldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
op social media lees je veel berichten dat die toren door chinezen is gemaakt
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want de Thai zelf zijn natuurlijk de allerbeste bouwers ter wereld
"Als wij deze gebouwtje zelf hadden gebouwd had er zelfs een asteroïde op kunnen inslaan zonder schade, lang leve Maha Vajiralongkorn Bodindradebayavarangkun Rama X"quote:
Zo schijnen er in Nederland serieus ook nog mensen te bestaan die een Apple telefoon gebruiken, Netflix kijken en Coca Cola drinkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Alle landen om ons heen: *Teslaverkoop stort in*
Nederland: *huh, is er een boycott gaande?*
Wat een kutland is dit soms ook
Ja, dat er idioten als jij bestaan die het meteen weer in het absurde trekken is iets dat in alle landen wel zo is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo schijnen er in Nederland serieus ook nog mensen te bestaan die een Apple telefoon gebruiken, Netflix kijken en Coca Cola drinken
Absurdisme is juist een manier om idioten een spiegel voor te houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat er idioten als jij bestaan die het meteen weer in het absurde trekken is iets dat in alle landen wel zo is.
Nee, niet waar, zo eindig je met Musk als president van de VS. Het is een vorm van op de man spelen door het standpunt van de ander te ridiculiseren.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Absurdisme is juist een manier om idioten een spiegel voor te houden.
Precies andersom, je moet je niet mee laten slepen door simpel populisme.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet waar, zo eindig je met Musk als president van de VS. Het is een vorm van op de man spelen door het standpunt van de ander te ridiculiseren.
Zegt de populist.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies andersom, je moet je niet mee laten slepen door simpel populisme.
Haha wat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hebben ze in de kittenbrokjes danoontje erin verstopt?
Misschien moet je even een lekker zen wandelingetje in het bos maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de populist.
Je hebt meteen al je vooroordelen al klaar puur en alleen op basis van dat ik helemaal achter de Tesla boycot sta. Je weet verder helemaal niets over mij, hou gewoon je grote muil.
Vandaagquote:
Zo danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de populist.
Je hebt meteen al je vooroordelen al klaar puur en alleen op basis van dat ik helemaal achter de Tesla boycot sta. Je weet verder helemaal niets over mij, hou gewoon je grote muil.
Ja ach het moet wel een beetje leuk bijven en welk streaming dienst is een alternatief?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo schijnen er in Nederland serieus ook nog mensen te bestaan die een Apple telefoon gebruiken, Netflix kijken en Coca Cola drinken
Meh de moeite om om mijn bejaarde leeftijd eerst om te scholen tot arts is ietwat zinloosquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:18 schreef Nizno het volgende:
iemand nog behoefte om te verhuizen?
Australisch stadje zoekt huisarts: riant salaris, huis en auto
Videoland, Fritz Kola en Fairphone.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja ach het moet wel een beetje leuk bijven en welk streaming dienst is een alternatief?
Beetje discussie is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Polarisatie, zelfs op het vredelievende Foqueville
Al besproken, de conclusie was: nee. En Zwab alleen als hij een vliegtuigje kan kopenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:18 schreef Nizno het volgende:
Oh leuk, even kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De gedeeltelijke zonsverduistering is begonnen.![]()
* kijkt argwanend naar wolken.
die helpen mee de zon te verduisterenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je kan er zo een eigen landingsbaan maken dus een vliegtuigje is een prima optie iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al besproken, de conclusie was: nee. En Zwab alleen als hij een vliegtuigje kan kopen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
die helpen mee de zon te verduisteren
Ik zie de zon niet meer, hij lijkt volledig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het stukje Australië houdt me alleen al tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:18 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat laatste. Of er zitten nu wolken voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie de zon niet meer, hij lijkt volledig.
Of komt dat zodat ik met blote ogen heb gekeken?
Australië is mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Het stukje Australië houdt me alleen al tegen.
neem de kat mee. ze heeft daar oneindige ruimtequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Het stukje Australië houdt me alleen al tegen.
De vorige zonsverduistering zorgden de wolken ervoor dat ik hem kon zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste. Of er zitten nu wolken voor.
Daar kan ik inkomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ama is niet zo dol op spinnen en andere monsters
quote:A PhD student was snatched by masked officers in broad daylight. Then she was flown 1,500 miles away
jawel maar geen speler meerquote:
ik heb nog 2 portable dvd spelers voor de pc en nog wel een pc met speler ingebouwdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar niks meer om ze op af te spelen volgens mij.
ja hoor worden nog veel verkocht bij de kringloop, 1 euro p/squote:
ow ja boven staat ook nog een all in one pc met cd dvd speler....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog 2 portable dvd spelers voor de pc en nog wel een pc met speler ingebouwd
Nee maar nog wel prima om doorheen te kijken naar de zonsverdusteringquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar niks meer om ze op af te spelen volgens mij.
kom je bij jou nog wel eens oude pc games op cd tegen of weet je dat niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hoor worden nog veel verkocht bij de kringloop, 1 euro p/s
ik heb gisteren nog singeltjes gekocht die zijn 50 cent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:49 schreef mschol het volgende:
oh en uiteraard een bluray speler bij de tv
ja regelmatigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kom je bij jou nog wel eens oude pc games op cd tegen of weet je dat niet?
er hangt nog een zwart ding aan de muur die kan dienen als schilderij of tvquote:
doodzondequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:52 schreef Karzai het volgende:
maar het meeste wordt weggegooid geen interesse meer voor
nou dan kan Karzai al die spelletjes in plaats van weg te gooien wel in een doos doen en opsturen naar Scholliequote:
dat gaat wat ver.. probleem is dat er ook best veel meuk is hoor..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kan Karzai al die spelletjes in plaats van weg te gooien wel in een doos doen en opsturen naar Schollie
De spinnen hier in huis die ze opeet zijn niet giftig maar ik probeer wel te voorkomen dat de kat dingen eet wat een duur grapje kan worden bij de dierenarts.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem de kat mee. ze heeft daar oneindige ruimte
dat is ook niet helemaal waar maar het ligt erg aan de gamesquote:
een nestje in je huis?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Er ligt een dode mug op mijn raamkozijn. Waar komt die nou weer vandaan
Freddy Fishquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook niet helemaal waar maar het ligt erg aan de games
De freddy fish achtige games zijn gewoon meuk, veel games na 2003 ofzo zijn meuk of met serienummer (en die is dan vaak ergens al geactiveerd en dan heb je er niks meer aan)
ik zoek vaak games van voor 2000, maar die zijn echt zeldzaam
al 2?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo
Lekker al 2 genoten van de zon, de bloemen en de bijtjes.
Tijd om wat te gaan doen vandaag
oh ik kan wel voor je kijken als je dat wil, dan houd ik ze apart, volgens mij hebben wij die welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook niet helemaal waar maar het ligt erg aan de games
De freddy fish achtige games zijn gewoon meuk, veel games na 2003 ofzo zijn meuk of met serienummer (en die is dan vaak ergens al geactiveerd en dan heb je er niks meer aan)
ik zoek vaak games van voor 2000, maar die zijn echt zeldzaam
nee joh, ik zoek ook niet alles, was vooral gewoon benieuwd of het voorbij kwam bij jouw werkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ik kan wel voor je kijken als je dat wil, dan houd ik ze apart, volgens mij hebben wij die wel
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:58 schreef Karzai het volgende:
Ik ben nu weer grand turismo 6 aan het spelen
[ afbeelding ]
Was die vorige nauwelijks te zien?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Nou, lijkt erop dat het hier klaar is met de wolken.
Blij dat ik hem gezien heb, was toch mooier dan de vorige
De vorige was maar een heel klein hapje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Was die vorige nauwelijks te zien?
TTs kun je wel aan ballie overlaten iddquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde door een cd heen te kijken maar toen zag ik helemaal niks.
daar wordt je jaloers vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het gewoon op de vloer van m'n woonkamer
Door de kleine gaatjes van jaloezie.
heftigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
@:recce andere bron zegt dit
Nog 50 vermisten na ingestort gebouw in Bangkok
De Thaise autoriteiten zeggen dat er nog 50 mensen vermist worden na de instorting van een flatgebouw in aanbouw van 30 verdiepingen, gisteren in Bangkok.
"We hebben altijd hoop. We werken nog steeds dag en nacht om ervoor te zorgen dat iedereen veilig is," zei vicepremier Charnweerakul tegen verslaggevers ter plekke. Daarbij zei hij dat er hulp is aangekomen vanuit het buitenland. "We hebben voldoende mankracht en voldoende middelen, maar als ons meer hulp wordt aangeboden, vooral technologische hulp, dan zullen we die natuurlijk graag accepteren."
Charnweerakul zei verder dat nog onderzocht wordt waarom het gebouw instortte.
[ afbeelding ]
Dat zou wel een wonder zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
@:recce laatste update is dat nog 30 mensen onder het puin zitten waarvan er 15 nog een teken van leven geven.
Haha jij welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:34 schreef Karzai het volgende:
nah mooi weertje om achter de meisjes aan te gaan vandaag
Misschien kunnen jullie een keer samen gaan. Dat lijkt me ook wel mooi.quote:
dat kan best wil deventer ook wel een keer zien, of ik geef fles even rondje op de wallenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een keer samen gaan. Dat lijkt me ook wel mooi.
Ah fijn, goed om te horen!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
@:strani spel loopt vandaag erg soepeltjes dus lag gisteren aan mijn internet
Denk dat wij het slechtste in elkaar naar boven halen. Dat wordt de hele tijd "STOEPHOER!!" schreeuwen tegen iedereen. We zouden ons wel kostelijk vermaken trouwensquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een keer samen gaan. Dat lijkt me ook wel mooi.
Stay tuned! Wie weet leer je nog watquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:46 schreef mschol het volgende:
ik hoor het al, hier worden wilde vrijgezellen mannen plannen gesmeed
wie zegt dat ik wat wil leren?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stay tuned! Wie weet leer je nog wat
Is dat niet net als een hond die achter zijn eigen staart aangaat?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
als de mannen plannen gaan maken... ga ik maar eens even achter de lekkere wijven aan![]()
Ja dit lijkt me dus echt prachtig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat wij het slechtste in elkaar naar boven halen. Dat wordt de hele tijd "STOEPHOER!!" schreeuwen tegen iedereen. We zouden ons wel kostelijk vermaken trouwens
Nou, dan ga ik maar eens beginnen aan m'n volkorenwrap met groenten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
als de mannen plannen gaan maken... ga ik maar eens even achter de lekkere wijven aan![]()
Is goed. Moet toch afleiding zoeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
jij gaat mee om het te filmen voor KSC ?
Ja leuk! Ik wist helemaal niet dat er vandaag eentje was. Fijn kadootjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver de zonsverduistering.
Op naar volgend jaar!
dat vind ik toch zulke zeikmuziekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ja leuk keihard Oasis hier boven. Hoor dat daar echt nooit. Timing weer.
Paar leuke nummers, Verder best wel overschatte band wmb..quote:
Met de diep filosofische lyrics 'break your fucking face tonight'quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
Zo eindelijk weer zin in muziek. Meteen alle frustratie wat er nog is eruit schreeuwen.
Bekijk deze YouTube-video
Blijft zonde dat het een gekuiste versie is....quote:
Toen ik dat keihard schreeuwde denk ik even dat de buren dachten oh shit wat is er met haar.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de diep filosofische lyrics 'break your fucking face tonight'
Hoe bedoel je preciesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft zonde dat het een gekuiste versie is....
ja precies, wonderwall vind ik wel leukquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar leuke nummers, Verder best wel overschatte band wmb..
Dat is echt de Smells Like Teen Spirit van Nirvana. Allemaal zo dood gedraaid terwijl ze beide ook gewoon betere liedjes hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja precies, wonderwall vind ik wel leuk
Dat je die video die je net post de gecensureerde versie is, deze moet je hebbenquote:
Oh ja ik post gewoon wat ik luister maar luister via Spotify uiteraard.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je die video die je net post de gecensureerde versie is, deze moet je hebben
Bekijk deze YouTube-video
ja ik ken niet het hele repertoirequote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt de Smells Like Teen Spirit van Nirvana. Allemaal zo dood gedraaid terwijl ze beide ook gewoon betere liedjes hebben.
Of gewoon luisteren naar wat je zelf leuk vindt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt de Smells Like Teen Spirit van Nirvana. Allemaal zo dood gedraaid terwijl ze beide ook gewoon betere liedjes hebben.
Dat ze de woorden als fucking en shit weg hebben gewerktquote:
Tja Oasis heb ik laatste jaren veel over geleerd.quote:
Wat is er precies aan gekuist?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft zonde dat het een gekuiste versie is....
Doe ik, daarom luister ik dat liedje zelf niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gewoon luisteren naar wat je zelf leuk vindt.
Hoe laat wil je vanavond de reminder, uurtje of 11?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is er precies aan gekuist?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ze de woorden als fucking en shit weg hebben gewerkt
Denk dat ik dan wel thuis ben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe laat wil je vanavond de reminder, uurtje of 11?
'ripping someone's head off' is er ook uitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ze de woorden als fucking en shit weg hebben gewerkt
Mag ook niks meerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ripping someone's head off' is er ook uit
Testen als je een koptelefoon hebt. Of even een briefje bij de buren dat je een feestje gaat gevenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog steeds na al die jaren weten hoe hard mijn speakers kunnnen maar ik durf dat niet. Dat durfde @:dud0r ook al niet, zelfde speakers, ben wel benieuwd of hij het nou al eens heeft getest.
Of gewoon heel even. Je bent er gauw genoeg achter.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Testen als je een koptelefoon hebt. Of even een briefje bij de buren dat je een feestje gaat geven
Als het harder is dan je durft is het correcte antwoord "te hard".quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog steeds na al die jaren weten hoe hard mijn speakers kunnnen maar ik durf dat niet. Dat durfde @:dud0r ook al niet, zelfde speakers, ben wel benieuwd of hij het nou al eens heeft getest.
is dat filosofisch dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de diep filosofische lyrics 'break your fucking face tonight'
Stormram gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
Geen doka vandaag. Degene die de deur open doet meldde zich een kwartier van te voren ziek en.
Je moet ook op het slot richten, niet midden in de deur rammenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een gat er in is de ka niet meer zo do.
Kun je de sleutel niet ophalen bij die persoon?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
Het frustrerende is dat ik hem alleen op vrijdagavond en zaterdagmiddag kan gebruiken, dus nu moet ik weer een week wachten. En ik heb net m'n nieuwe spulletjes binnen verdomme.
Nee, ik heb het gevraagd. De grap is dat er dus officieel iemand bij moet zijn. Maar de vorige keer deed iemand de deur voor me open, en die ging toen de rest van de dag in een andere ruimte zitten knutselen, dus in de praktijk is de regel een beetje onzin. Maar ze geven me dus niet de sleutel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je de sleutel niet ophalen bij die persoon?
Weekend projectje. Zaag alvast een gat in je dak.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, ik heb een boomgroeiset gekocht van een Sequoia![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://sequoiatrees.com/(...)equoia-seed-grow-kit
Gok niet dat die zo snel groeitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weekend projectje. Zaag alvast een gat in je dak.
Als ik een dak met een gat zie dan denk ik te weten waar je woont.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, ik heb een boomgroeiset gekocht van een Sequoia![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://sequoiatrees.com/(...)equoia-seed-grow-kit
Dagje citytrippen in eigen stadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:07 schreef Karzai het volgende:
Pilsje doen bij het americain hotel
[ afbeelding ]
Zou hem niet helemaal voluit zetten. Weet niet wat je hebt staan, maar niet iedere versterker/speaker combo is beveiligd tegen opblazen van je speakers op vol volume.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
Oké ja ik moet zo weg maar misschien ga ik het proberen wanneer ik terug ben maar ik zal dan wel geen Electric Callboy ofzo aanzetten.
Als er electriciteit is zou je wel nog wat andere hobby's kunnen uitvoeren, zoals houtbewerkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb al eerder eens gekeken voor andere dingen, ik zou een garagebox kunnen betalen om m'n eigen werkruimte in te maken. Maar die dingen hebben dus nul verwarming, en geen wateraansluiting of afvoer. Dus een doka is een beetje onpraktisch. Een paar honderd meter van m'n huis staan af en toe een paar van die dingen te huur, maar het is dus erg bare bones.
Of metalen origami beestjes in elkaar lassenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er electriciteit is zou je wel nog wat andere hobby's kunnen uitvoeren, zoals houtbewerken
Dan moet je alles gaan buigen in plaats van vouwen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of metalen origami beestjes in elkaar lassen
Drankje op een terras, en een drankje op een terras, en een drankje op een terras, of een drankje. Op een terras.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:23 schreef Karzai het volgende:
Doe ik wel vaker hoor, genoeg te doen hier
Lijkt niet op een lekker speciaalbiertje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:23 schreef Karzai het volgende:
Doe ik wel vaker hoor, genoeg te doen hier
Dat is voor gays wij drinken hier gewoon Heinekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt niet op een lekker speciaalbiertje?
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is voor gays wij drinken hier gewoon Heineken
Herfstbok? Het is godverdomme maart, ben jij wel goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?Herfstbok kunnen ook store heterosexual drinken.
Jullie hebben een beetje beperkt beeld van Amsterdam en zien alleen wat er in de media komtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?Herfstbok kunnen ook store heterosexual drinken.
We missen gewoon het zicht op onderbelichte lokale specialiteiten zoals Heineken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje beperkt beeld van Amsterdam en zien alleen wat er in de media komt
Niet-autisten kunnen dat de hele jar doordrinken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herfstbok? Het is godverdomme maart, ben jij wel goed?
Marketing technisch heeft die dat heel slim gespeeld jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Freddie heeft het merk groot gemaakt en is er miljardair mee geworden
amsterdam was toch alleen sex, drugs en alcohol?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pilsvocht danquote:
Dat ik op deze manier moet ontdekken dat ik een autist ben, ik dacht altijd dat er "niet leverbaar" stond bij de AH omdat het niet in het seizoen was.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet-autisten kunnen dat de hele jar doordrinken.
Jij bent niet goed snik.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet-autisten kunnen dat de hele jar doordrinken.
Ja? Is dit wat de autisme weggaf?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ik op deze manier moet ontdekken dat ik een autist ben, ik dacht altijd dat er "niet leverbaar" stond bij de AH omdat het niet in het seizoen was.
Heb jij een herfstbok alarm staan of zoquote:
nee ik moest CL hebben want die krijgt geen whatsapp meldingenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een herfstbok alarm staan of zo
Je kunt ook bellen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
nee ik moest CL hebben want die krijgt geen whatsapp meldingendus dan zeg ik hier dat ze op WA moet kijken
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rustig aan Gandhi, we hoeven niet meteen voor de nucleaire optie te gaan.
Met de groetjes van hongerige kindertjes uit Bangladesh.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
Het is dat ik echt al 30 glazen heb ofzo maar de verleiding was erg groot.
[ link | afbeelding ]
Wat lief dat ze mij de groetjes doen, doe maar de groeten terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de groetjes van hongerige kindertjes uit Bangladesh.
meteen terugleggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Oei oei de opbergbakken in mijn handen komen uit Israël.
1000 kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Oei oei de opbergbakken in mijn handen komen uit Israël.
Nope. Die is normaal heb was er niet meer in deze maat en deze ziet er ook een stuk steviger uit.quote:
ik kan datquote:
Met z'n allen naar Spanje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver de zonsverduistering.
Op naar volgend jaar!
Wat is wegquote:
Volk van buut'n?quote:
Zo'n vreemdeling zeker, die verdwaald is zekerquote:
ik heb de buurman gisteren in rotterdam gevraagd een raam bij mij thuis open te zetten. Kan het alvast een beetje doorluchtenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
ramen boven wagenwijd open, achterdeur en de voordeur open
Dit vind ik dus echt het lekkerste weer. Niet te warm en goed om het kleine beetje wind even door het hele huis heen te krijgen
ja dan heb je in elk geval niet die oude muffige geur er in zitten van dat de boel zo lang dicht heeft gezetenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de buurman gisteren in rotterdam gevraagd een raam bij mij thuis open te zetten. Kan het alvast een beetje doorluchten
ja hij zei dat het een beetje vreemd rook en hij zei ook dat er veel dode vliegjes in de vensterbank liggen. Geen idee waar die vandaan komenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan heb je in elk geval niet die oude muffige geur er in zitten van dat de boel zo lang dicht heeft gezeten
Komen die niet op dat lijk af dat in de badkamer ligt verstopt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei dat het een beetje vreemd rook en hij zei ook dat er veel dode vliegjes in de vensterbank liggen. Geen idee waar die vandaan komen
de vriezer is er mee gekapt, allemaal bedorven lichaamsdelenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen die niet op dat lijk af dat in de badkamer ligt verstopt?
vliegjes komen door onmogelijke kiertjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei dat het een beetje vreemd rook en hij zei ook dat er veel dode vliegjes in de vensterbank liggen. Geen idee waar die vandaan komen
hm dacht dat ik die had opgeruimdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen die niet op dat lijk af dat in de badkamer ligt verstopt?
Kut is al het 23.00 uur, ik heb nog niet eens gekooktquote:
binnenkort alweer wintertijdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
Wel nog licht dan trouwens, zomertijd is voortaan een paar uurtjes vooruit?
we liggen nu op de evenaar, hebben 24/7 lichtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
Wel nog licht dan trouwens, zomertijd is voortaan een paar uurtjes vooruit?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
de woningbouw gaat me geld over maken..
blijft een vreemd idee
iets met rioolheffing dat mogelijk dubbel was betaald gedurende anderhalf jaar ofzo...
Dat is wel raar ja. Welke kaart heb je gewisseldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Een deck aangepast. Was een Bracket 2. Ik pas 1 kaart aan, gelijk een 4.Hoezo geen 3 dan?
das nog eens mooi meegenomenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Een tafellaken gescoord om mee te gaan naaien, want het is goedkoper dan losse stof halen
voor 30 euro heb ik ruim 3 meter. Dat red ik bijna niet meer op de lapjesmarkt.
De stof van de kleed zou denk ik op de markt zo 15-20 euro per meter kosten.
En het is zo mooi
That's not how this works. That's not how any of this works.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
we liggen nu op de evenaar, hebben 24/7 licht
joh hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ook nog gezogen, de was gedaan en de wc schoongemaakt. Power woman.
Morgen ga ik stoffen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh he
doe eens rustig.
zo lijken wij ineens slonsen
Dag gaat snel. Maar het is nog wel lekker zonnig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kut is al het 23.00 uur, ik heb nog niet eens gekookt![]()
Shard of the Nightbringer had ik erin gedaan en Ancient Brass Dragon eruit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja. Welke kaart heb je gewisseld
rubberen robbiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Robbie heeft de woonkamer en slaapkamer al gezogen.
Dat klinkt niet als game changerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Shard of the Nightbringer had ik erin gedaan en Ancient Brass Dragon eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |