SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja, heb je niet goed opgelet ? Je zat nog wel tegenover onsquote:
Ze had ook bij de Libelle en Margriet dames kunnen gaan zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was niet genoeg ruimte meer over in die kelder om alleen te zitten.
Paar jaar later heb ik @essnhills hierheen geloktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Of ben ik ook door Symphonic hier heen gelokt ?? Te lang geleden om het me precies te herinneren....
Nu klinkt het wel als een hele rare meet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was niet genoeg ruimte meer over in die kelder om alleen te zitten.
Ik lig wel vaker onder een steenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb je niet goed opgelet ? Je zat nog wel tegenover ons
Ja, maar dan zit ik toch niet meer alleen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze had ook bij de Libelle en Margriet dames kunnen gaan zitten
@dud0r denkt wel meerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r denkt mij van een duin te kunnen duwen?
Dimmy domineerde ons allemaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klinkt het wel als een hele rare meet.
KSC KPD je haalt het zo maar door elkaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klinkt het wel als een hele rare meet.
KPD meet heb ik nog steeds niet gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
KSC KPD je haalt het zo maar door elkaar
Ik weet niet of alle opvoedingskampen in de wereld er nog iets van konden makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Zou me in een gevangenis of een gesticht wanen met een timer op het licht.
Ooit in het ziekhuis gelegen als kind en daar deed ik stiekem steeds de lampen aan, tot afgrijzen van de enge zalvende nachtzuster, tot ik haar zowat aanvloog en daarna wilden ze me in een heropvoedingskamp stoppen![]()
Ik wilde gewoon Sandokan zien
Zet z'n gewicht inquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Had ik zelf iedereen mooi kunnen heropvoedenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of alle opvoedingskampen in de wereld er nog iets van konden maken
En scoorde hoog op de kirbyschaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met haar "fashionably late" entree.
Ja, die zat weer 34 km verderopquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kreeg eigen tafel met zijn harem.
Probeer je dat hier soms ook ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik zelf iedereen mooi kunnen heropvoeden
Tafel was inderdaad nogal langquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die zat weer 34 km verderop
Rook het daar naar kastanje bloesem?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kreeg eigen tafel met zijn harem.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Probeer je dat hier soms ook ?
Er waren mensen bij, met wie ik niet gesproken had, die avond.quote:
Hoeveel succes heb je daarmee ?quote:
Meer dan de helftquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er waren mensen bij, met wie ik niet gesproken had, die avond.
Dat kan een bewuste keuze zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er waren mensen bij, met wie ik niet gesproken had, die avond.
Dat was zonder dollen een of andere kraamzorggroepquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was wel een beetje jammer dat die groep van de huishoudbeurs achter ons zat.
Ik zat op een veilige plek. Had ik Cali beloofd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rook het daar naar kastanje bloesem?
Mja, niet echt.. soms loopt het zoquote:
Rood tegen blauw.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was wel een beetje jammer dat die groep van de huishoudbeurs achter ons zat.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat op een veilige plek. Had ik Cali beloofd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel succes heb je daarmee ?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een grote meet inderdaad
Nou, ga eens regelenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een grote meer inderdaad
Beter 6 goudklompjes dan 40 konijnenkeutels in je hand.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een grote meer inderdaad
Ja, die krijgt dat ook maar gewoon door zn strot geduwdquote:
Wie niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die krijgt dat ook maar gewoon door zn strot geduwd
Eén maar?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komt tussendoor. Ik moet ook nog een sushi gaan eten met 4EBE
Een privé meetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yes, bij Miss Temakiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheenbeschermers, tok en een groot zwaard mee en zorgen dat je heel erg snelle bewegingen met je vork kun maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, jij wordt gewoon voor de bus geduwdquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheenbeschermers, tok en een groot zwaard mee en zorgen dat je heel erg snelle bewegingen met je vork kun maken.
Oke Franticquote:
Dat is wel heel triestquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Quote en edit door elkaar halen man man man
Mag het ook een Arriva trein zijn of is dat beneden je stand?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt tegen een langsrazende NS trein aan.
Valt die trein niet gewoon om dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag het ook een Arriva trein zijn of is dat beneden je stand?
Ja, soort baby Benz taferelen danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt die trein niet gewoon om dan?
Ik eet nu ook een tosti, dus eigenlijk ben ik altijd heel gewoontjes en down to earth gebleven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soort baby Benz taferelen dan
Moet ineens aan Frans Bauer denken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet nu ook een tosti, dus eigenlijk ben ik altijd heel gewoontjes en down to earth gebleven.
Net bak kwark naar binnen gelepeldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet nu ook een tosti, dus eigenlijk ben ik altijd heel gewoontjes en down to earth gebleven.
Wel fijn dat je dit nog even benadruktquote:
Ik vind Frans een irritante piepstem hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ineens aan Frans Bauer denken.
Die irritante piepstem heeft hem geen windeieren gelegdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Frans een irritante piepstem hebben.
Sushi vissenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, er zijn 2000 zalmen in de Maas uitgezet
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die irritante piepstem heeft hem geen windeieren gelegd
Geertgodquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Staatsbosbeheer weet dat Bitterbal in Thailand zit dus het is nu of nooit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is voor het eerst in mijn leven dat ik dit aanschouw. Had niet persé gehoeven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die reacties eronder zijn wel mooi,
@:jannekegras188
2 jaar geleden
Vandaag was mijn vermoorde zusje bij mij.
Ik voelde dat heel goed.
Uhm....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die reacties eronder zijn wel mooi,
@:jannekegras188
2 jaar geleden
Vandaag was mijn vermoorde zusje bij mij.
Ik voelde dat heel goed.
Of uit voorzorg omdat ze weten dat ze binnenkort weer in het land isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staatsbosbeheer weet dat Bitterbal in Thailand zit dus het is nu of nooit.
De jonge zalmen leven 2 jaar in de zee, daarna keren ze weer terugquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staatsbosbeheer weet dat Bitterbal in Thailand zit dus het is nu of nooit.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of uit voorzorg omdat ze weten dat ze binnenkort weer in het land is
Dus ze hebben hoogbejaarde zalmen in de Maas uitgezet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De jonge zalmen leven 2 jaar in de zee, daarna keren ze weer terug
Bal is stil vanavond want die is al vliegend aan de kite de oversteek terug aan het maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@UitStraling we gaan een pak kopen bij Koonings in Deurnequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef Ygritte het volgende:
Altijd net van die foute snit in die pakken….
Nee jonge zalmen en die groeien dan op in de zee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus ze hebben hoogbejaarde zalmen in de Maas uitgezet?
Van die muffe…quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus ze hebben hoogbejaarde zalmen in de Maas uitgezet?
Die zwemt nu in de Maas?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bal is stil vanavond want die is al vliegend aan de kite de oversteek terug aan het maken.
Is dat die foute kampertent?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Uitstraling we gaan een pak kopen bij Koonings in Deurne
Oh is dat waar het vandaan komt? Marrianne Weber (leeft die nog?) shopte daar zeker ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Uitstraling we gaan een pak kopen bij Koonings in Deurne
Het zijn jonge zalmenquote:
Ach ik ben even een filmpje kijken en ik loop gelijk 3 topics achter, is gezellig hier vanavond schijnbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Refreshen Zwab, of in de rij aansluiten met de andere zes balgrappen.
En US is die ouwe zalm die achter de jonkies aangaat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zijn jonge zalmen![]()
![]()
en 1 volwassen zalm.
Die is sterk en springerig
Dat is inteelt binnen no timequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
en 1 volwassen zalm.
Begint maar een raar verhaal te worden, waarom precies 1 volwassen sterke springerige zalm?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
en 1 volwassen zalm.
Posten ze ineens hier mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is inteelt binnen no time![]()
Krijg je zalmen met 2 koppen enz
Ben jij expert op het gebied van zalm genetica?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is inteelt binnen no time![]()
Krijg je zalmen met 2 koppen enz
Uhm..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En US is die ouwe zalm die achter de jonkies aangaat?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint maar een raar verhaal te worden
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint maar een raar verhaal te worden, waarom precies 1 volwassen sterke springerige zalm?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, geen idee.. de jonge zalmen komen vanuit een kwekerij in België
De volwassen zalm was ergens in NL gevangen en die gaat nu naar de kwekerijik dacht dat hij ook vrijgelaten werd
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van mijn broer heeft daar volgens mij haar bruidsjurk gekocht.
Welke film heb je gezien of wil je dat hier niet zeggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ik ben even een filmpje kijken en ik loop gelijk 3 topics achter, is gezellig hier vanavond schijnbaar
Ik vind dit vaag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij expert op het gebied van zalm genetica?![]()
Ja, geen idee.. de jonge zalmen komen vanuit een kwekerij in België
De volwassen zalm was ergens in NL gevangen en die gaat nu naar de kwekerijik dacht dat hij ook vrijgelaten werd
Ik ookquote:
Need For Speedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke film heb je gezien of wil je dat hier niet zeggen?
Beetje het uithuwelijken van zalmenquote:
Da's met auto's enzo?quote:
Mijn god wat een interieurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.
https://www.koonings.com/deurne/
Belgische zalmen zijn helemaal niet zo slim, die zie ik nog wel de verkeerde afslag nemen en in het Ballatonmeer terecht komen.quote:
Ja, of in de Rode Zeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belgische zalmen zijn helemaal niet zo slim, die zie ik nog wel de verkeerde afslag nemen en in het Ballatonmeer terecht komen.
Ik moet dit jaar vriendenweekend organiseren. Kunnen we dit best wel een middagje doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.
https://www.koonings.com/deurne/
Ja allemaal snelle vroem vroemsquote:
quote:
Je mag ook alleen maar komen als je blond haar hebt denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeft u ook een zwarte trouwjurk?"
Gisteren ook al zo druk hier. Fok revival babyyyyy.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ik ben even een filmpje kijken en ik loop gelijk 3 topics achter, is gezellig hier vanavond schijnbaar
https://www.koonings.com/afspraak-maken/quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar vriendenweekend organiseren. Kunnen we dit best wel een middagje doen.
Allemaal opgekropte frustraties, emoties en irritaties die ze er eindelijk weer uit durven te gooienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gisteren ook al zo druk hier. Fok revival babyyyyy.
Ivoorkleurige BMW 8 serie voor de deur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je mag ook alleen maar komen als je blond haar hebt denk ik.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ivoorkleurige BMW 8 serie voor de deur.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Bakkes MJquote:
Kom vechten FBBquote:
Zo’n gewrapte iriserendequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ivoorkleurige BMW 8 serie voor de deur.
Kan niet. Het is bedtijd. Morgen weer fris en fruitig zijn voor de sportschoolquote:
Uhm neequote:
Jezus, opvallertje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee
Doe maar iets blauwigs, zoals Voodooblue Uni ofzo
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan niet. Het is bedtijd. Morgen weer fris en fruitig zijn voor de sportschool
quote:
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan niet. Het is bedtijd. Morgen weer fris en fruitig zijn voor de sportschool
terecht idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)oning-verhuurde-zelf
goedzo
Nu zullen er wel meer mensen hun huis uitgezet worden want dit is gegarandeerd niet de enige.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)oning-verhuurde-zelf
goedzo
uiteraardquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu zullen er wel meer mensen hun huis uitgezet worden want dit is gegarandeerd niet de enige.
Ja geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:32 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
maarre, wat doe jij nog wakker?
nee, mijn slaapritme is wat van slag, vast vanwege zomertijd morgenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijkGing even het raam open doen omdat ik het warm had, en toen was ik wakker. Is deze tijd voor jou wel normaal?
de klok gaat een uur terug toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, mijn slaapritme is wat van slag, vast vanwege zomertijd morgen
Heftig hoor, zag het gisteren op tv zo dan wat een drama weer voor velenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:36 schreef bitterbal het volgende:
vanwege de aardbeving doen ze hier nu een operatie op straat
[ afbeelding ]
Die ene gast daar achter met dat drankje in zijn hand
VOORjaar dus naar voren zo onthou ik het alltijdquote:
Morguh mscholquote:
Morguh Karzai, zal mij benieuwen of het donkerder gaat wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:53 schreef Karzai het volgende:
We krijgen een bijzonder natuur verschijnsel vandaag, gedeeltelijke zons verduistering vanaf 11.15 uur
Ja vermoedelijk zijn er veel slachtoffers gevallen in myanmar. Maar er zijn nog niet echt cijfers bekend geloof ik ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig hoor, zag het gisteren op tv zo dan wat een drama weer voor velen
Die is slimquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VOORjaar dus naar voren zo onthou ik het alltijd
Ja las al iets over een paar honderd, maar ingestorte gebouwen kan je nog meer verwachten ben ik bangquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vermoedelijk zijn er veel slachtoffers gevallen in myanmar. Maar er zijn nog niet echt cijfers bekend geloof ik ik
Heel soms ben ik datquote:
in bangkok bij die toren in aanbouw die is ingestort zijn er nog 79 medewerkers vermist.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las al iets over een paar honderd, maar ingestorte gebouwen kan je nog meer verwachten ben ik bang
Lijkt mij zo eng zoiets mee te maken
Lijkt mij zo beangstigd, stel, en dat hoop ik, ze leven nog. Dan is dat toch doodeng om zo vast te liggen en je niet te kunnen bewegen. Niemand die je hoort, geen eten en drinken en wie weet wel heel veel pijn. Wat een oerkracht moeten die mensen hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in bangkok bij die toren in aanbouw die is ingestort zijn er nog 79 medewerkers vermist.
mja als ze nog leven jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij zo beangstigd, stel, en dat hoop ik, ze leven nog. Dan is dat toch doodeng om zo vast te liggen en je niet te kunnen bewegen. Niemand die je hoort, geen eten en drinken en wie weet wel heel veel pijn. Wat een oerkracht moeten die mensen hebben.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja als ze nog leven ja![]()
nou goed misschien kunnen ze er vandaag veel redden. Hopen maar. Sneu is dat Myanmar ergste is getroffen en dat die medewerkers ook voornamelijk uit Myanmar komen.
Hmm niet goedkoop maar wel bijzonder denk ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:05 schreef Karzai het volgende:
hmm, ook een optie
Geen thuis meer op land, maar wonen op een cruiseschip
Midlife cruisers
Op maandag 30 september 2024 verliet de Villa Vie Odyssey de haven in de Noord-Ierse hoofdstad Belfast voor de start van een reis om de wereld. Het schip zal in drieënhalf jaar tijd meer dan vierhonderd havens op alle zeven continenten aandoen. En dan begint een nieuwe ronde. Een gekochte hut is in ieder geval vijftien jaar gegarandeerd, als het schip – dat al op leeftijd is – langer kan doorvaren is dat voor de kopers mooi meegenomen. Hutten die nog niet zijn verkocht worden per etappe (bijvoorbeeld ‘Zuid-Amerika’) verhuurd. In februari waren er 260 mensen aan boord, die op het schip ‘bewoners’ worden genoemd. Wie kiezen hiervoor en hoe bevalt het ze na een half jaar? En hoe verschilt het leven aan boord van dat aan land?
Een deel van de bewoners die voor dit artikel via videoverbinding, e-mail en telefoon geïnterviewd zijn, benadrukken dat ze ‘niet rijk’ zijn. Maar, zegt één van hen, de Pools-Amerikaanse Basia Kruszewska (69), „Ik ben ook niet arm.” Als gepensioneerd neurobioloog woonde zij eerst in Rochester in de staat New York. „Dat is een dure stad. Ik heb zitten rekenen en ben hier niet echt duurder uit.”
Voorafgaand aan de afvaart was een hut te koop voor ongeveer 100.000 dollar en een maandelijkse verzorgingsbijdrage van 2.500 dollar. De prijs voor de goedkoopste hut is inmiddels verhoogd, tot 129.000 dollar met een maandelijkse verzorgingsbijdrage van 2.999 dollar voor één persoon en 3.999 dollar voor twee personen in een hut.
Holly Hennessy
Beeld Brenda Alcântara
Holly Hennessy zit in het hogere segment. De gepensioneerde zorgmanager betaalde 320.000 dollar voor haar junior balcony suite. Er is naast het tweepersoonsbed ruimte voor een zitgedeelte met een bankje en twee sofa’s. Daarnaast betaalt ze een maandelijkse bijdrage van 7.000 dollar. Daarvoor wordt haar hut twee keer per week schoongemaakt, wordt twee keer de was voor haar gedaan en kan ze drie keer per dag terecht in één van de twee restaurants (één is een buffet, de ander met bediening). Bij lunch en diner zijn twee alcoholische consumpties per persoon inbegrepen, maar volgens haar is de praktijk „soms royaler”.
Dat Holly Hennessy op dit punt in haar leven deze stap zette, heeft ook een verdrietige reden. Haar zoon Brent overleed toen hij 21 was, haar man jaren later. De vrijheid die ze ervaart, is ontstaan door verlies. Positief gesteld: „Ik heb niemand die zich bemoeit met hoe ik mijn geld besteed. Ik maak niemands trustfund op.” Maar, zegt ze: „Ik heb ook geen vangnet van mensen.” Financieel heeft ze dat wel, ze verhuurt enkele vakantiewoningen in de VS. In nood zou ze daarnaar kunnen terugkeren.
Mja het lijkt mij toch behoorlijk saaiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm niet goedkoop maar wel bijzonder denk ik
Ja? waarom? elke keer weer op een nieuwe plek. Altijd nieuwe mensen om je heenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja het lijkt mij toch behoorlijk saai
Nou nee het schip blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? waarom? elke keer weer op een nieuwe plek. Altijd nieuwe mensen om je heen
ja das misschien wel een dingetjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou nee het schip blijft hetzelfde.
En elke dag in hetzelfde restaurant zitten, daar ben ik na twee weken wel weer op uitgekeken denk ik
Morguh Gianniquote:
Was wel schrikken na gisteren met die aardbeving.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk. Ik heb een keiharde krokante korst
hier hebben we er niks van gemerkt. Vaste land waar je boot neemt naar de eilanden hebben ze het wel gevoeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was wel schrikken na gisteren met die aardbeving.
Ik denk niet dat er nog levenden onder vandaan gehaald gaan worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat de thai dat kunnen met die toren, om ze er uit te halen
hier schijnen ze nog iemand gevonden te hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog levenden onder vandaan gehaald gaan worden eigenlijk.
Dat was 17 uur geleden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier schijnen ze nog iemand gevonden te hebben
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:40 schreef bitterbal het volgende:
misschien zo een zakje chips halen. Ik heb vanaaf een zuid afrikaanse braai![]()
ga denk ik daarvoor nog wat eten
quote:
quote:
Welke smaak?quote:
Paprika natuurlijk.quote:
Kan je lekkers van kopenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:32 schreef Ama het volgende:
Oh ik krijg gewoon ¤6 terug van mijn abonnement die ik opgezegd hadNatuurlijk het is geen vetpot maar altijd beter dan moeten betalen.
Dat hebben ze daar toch helemaal niet, daar hebben ze alleen rare smaakjes als sushi of gefermenteerde vogel ofzoquote:
Dat heb ik net van de week in Duitsland al gedaan dus dat gedeelte hoef ik even niet te kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je lekkers van kopen
True.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar toch helemaal niet, daar hebben ze alleen rare smaakjes als sushi of gefermenteerde vogel ofzo
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar toch helemaal niet, daar hebben ze alleen rare smaakjes als sushi of gefermenteerde vogel ofzo
jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan straks nog een pré-braaimaaltijd?
Even een familieportie sushi wegwerken om een bodempje te leggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan straks nog een pré-braaimaaltijd?
Ik zou het proberen!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ze hadden salted egg en Larb . Dat larb is een soort gehakt. durfde ik toch niet aan
Klinkt ook niet echt heel aantrekkelijk neequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ze hadden salted egg en Larb . Dat larb is een soort gehakt. durfde ik toch niet aan
ja weet niet hoeveel varkies ze hebben voor de braaiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een familieportie sushi wegwerken om een bodempje te leggen
deze waren wel lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt ook niet echt heel aantrekkelijk nee
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt straks twee vliegers nodig om in de lucht te komen
Heb je het eiland al bijna leeggegeten?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoeveel varkies ze hebben voor de braai
nou ze zijn erg snel in het restockenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je het eiland al bijna leeggegeten?
Maakt niet uitquote:
Ze weten dat jij komtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ze zijn erg snel in het restocken
Zo'n vrachtschip dat over zee gaatquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n vrachtschip dat over zee gaat
Voor de sushi, denk ik. MSC is zo'n keurmerk voor vis.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vol met eten voor mij
alleen maar sushi op dezequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor de sushi, denk ik. MSC is zo'n keurmerk voor vis.
Is te ruiken.quote:
Mja, had nou niet verwacht dat die ineens uit medelijden een pauze inlassen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Junta airstirkes continue in Sagaing amid earthquake disaster
March 29, 2025
Myanmar junta’s Northwest Military Command in Monywa used paramotors to conduct two airstrikes on civilians in Chaung-U Township on Friday evening, hours after the earthquake, according to Chaung U Revolution News which monitors junta atrocities.
Damage and casualties were unknown.
On Friday afternoon, the 7.7 magnitude quake had its epicenter near Sagaing city, causing at least 700 deaths.
Photo: Regime paramotors during recent operations in Sagaing Region. / CJ
[ afbeelding ]
Verbaast me nietsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta al bij de pier [ afbeelding ]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Junta airstirkes continue in Sagaing amid earthquake disaster
March 29, 2025
Myanmar junta’s Northwest Military Command in Monywa used paramotors to conduct two airstrikes on civilians in Chaung-U Township on Friday evening, hours after the earthquake, according to Chaung U Revolution News which monitors junta atrocities.
Damage and casualties were unknown.
On Friday afternoon, the 7.7 magnitude quake had its epicenter near Sagaing city, causing at least 700 deaths.
Photo: Regime paramotors during recent operations in Sagaing Region. / CJ
[ afbeelding ]
Hopelijk fake news
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.
Ze hebben daar nog niet van drones gehoord denk ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.
hopelijk lezen ze hier niet meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog niet van drones gehoord denk ik
Halen ze door Google translate. Klopt er al weinig van.quote:
Het Mobile Snack Center to the rescue.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vol met eten voor mij
Nee bedanktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie wil er 4 ton per jaar, een nieuwe auto en mooie woning, in ruil voor net doen of je dokter bent?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-keerzijde~aa822daf/
Zo ver weg van een stad zou ik een vliegbrevet halen en een klein propellorvliegtuigje kopen. Lijkt me iets sneller.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie wil er 4 ton per jaar, een nieuwe auto en mooie woning, in ruil voor net doen of je dokter bent?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-keerzijde~aa822daf/
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo ver weg van een stad zou ik een vliegbrevet halen en een klein propellorvliegtuigje kopen. Lijkt me iets sneller.
Het moet je ding zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Maar dan nog.. nee zou het niet doen als ik arts was.
Is toch ook kansloos zo’n dorp zo ver weg van alles?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo iemand zag ik hier in de straat ook vorig jaar. Oudere man die zo'n 70 treden van een stenen buitentrap aan het vervangen was, in weer, wind en regen liep ie met zware stenen te slepen op de bergquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Hiernaast is een vent bezig, nog niet vaak iemand zo hard zien werken.
Donderdag avond beginnen met alle bestrating van een vrijstaand huis eruit halen en in een container dumpen. Tot 22:00,
Vrijdag om 7:00 ging hij verder tot 19:00
Vandaag om 7:00 weer begonnen en nu bijna klaar.
Voor achter bestrating terrassen en tuin.
En hij is alleen.
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dan bel je gewoon een heli reddingsdienst, kun je dan wel betalenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.
Komt een dokter bij de dokter.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.
Doet me denken aan een tekenfilmserie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
Waar woon je? Oh, in Stadsstad Stad.
[ afbeelding ]
Receptje voor jezelf schrijven om het vervolgens niet te kunnen lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste dokters zijn verslaafd aan de eigen medicijnen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet me denken aan een tekenfilmserie.
"Dertigmaal daags? Hokeuj."quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Receptje voor jezelf schrijven om het vervolgens niet te kunnen lezen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
Nou dit was 2 weken terug ofzo:
[ link | afbeelding ]
Kijken of het nu wel goed gaat:
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook nog bijna 3 kilo kittenbrokjes waar niks meer meegedaan wordt dus dat mag je wel hebben.quote:
Een onsuccesvol leven is als als een appeltaart zonder appels, suiker en slagroom, eet smakelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
InB4 US die de hele dag in zijn broek pist van het lachen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bijna 3 kilo kittenbrokjes waar niks meer meegedaan wordt dus dat mag je wel hebben.
Van die suikervrije taarten bleeghquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een onsuccesvol leven is als als een appeltaart zonder appels, suiker en slagroom, eet smakelijk.
Koopt 25 katten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lees hier net in de krant dat een kat die 15 jaar wordt, normaal minimaal 21'000 euro kost. En dat is alleen als er geen grote medische ingrepen zijn en je de kat niet naar een pension moet brengen tijdens vakanties. Dan is het meer.
Nou @:budapestenaar dit is ook zo'n besparing net als @:nizno met haar sigaretten, gewoon geen kat nemen
Maar kat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lees hier net in de krant dat een kat die 15 jaar wordt, normaal minimaal 21'000 euro kost. En dat is alleen als er geen grote medische ingrepen zijn en je de kat niet naar een pension moet brengen tijdens vakanties. Dan is het meer.
Nou @:budapestenaar dit is ook zo'n besparing net als @:nizno met haar sigaretten, gewoon geen kat nemen
Kan je een Ferrari van kopen maar iedereen die geen kat heeft heeft automatisch niet een ferrariquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Een ferrari van 21'000 euro?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je een Ferrari van kopen maar iedereen die geen kat heeft heeft automatisch niet een ferrari
Geen rijdende dan in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je een Ferrari van kopen maar iedereen die geen kat heeft heeft automatisch niet een ferrari
Kattenpoets in dienst nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
35k per jaar, hier dan. En je krijgt er een continu smerig huis voor terug
Wandelende takken zijn echt veel goedkoperquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
30 takkies in een potje in de brandende zonquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wandelende takken zijn echt veel goedkoper
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
30 takkies in een potje in de brandende zon
Als je een beetje strak onderhandelt doen ze die er misschien wel bij inbegrepen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n pakje autodoekjes van de Action en hij ziet er weer als nieuw uit
Ferarrisleutel altijd en immer op tafel leggen op elk terrasje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je toch zeggen dat je er 1 bezit.
En na het afrekenen op je oude stationsfiets vertrekkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ferarrisleutel altijd en immer op tafel leggen op elk terrasje.
Takkiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.istockphoto.c(...)1475753620-505174290
Niet afrekenen en er snel vandoor rennen als een dik egeltje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En na het afrekenen op je oude stationsfiets vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |