Ja? waarom? elke keer weer op een nieuwe plek. Altijd nieuwe mensen om je heenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja het lijkt mij toch behoorlijk saai
Nou nee het schip blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? waarom? elke keer weer op een nieuwe plek. Altijd nieuwe mensen om je heen
ja das misschien wel een dingetjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou nee het schip blijft hetzelfde.
En elke dag in hetzelfde restaurant zitten, daar ben ik na twee weken wel weer op uitgekeken denk ik
Morguh Gianniquote:
Was wel schrikken na gisteren met die aardbeving.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk. Ik heb een keiharde krokante korst
hier hebben we er niks van gemerkt. Vaste land waar je boot neemt naar de eilanden hebben ze het wel gevoeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was wel schrikken na gisteren met die aardbeving.
Ik denk niet dat er nog levenden onder vandaan gehaald gaan worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat de thai dat kunnen met die toren, om ze er uit te halen
hier schijnen ze nog iemand gevonden te hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog levenden onder vandaan gehaald gaan worden eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |