Het zijn jonge zalmenquote:
Ach ik ben even een filmpje kijken en ik loop gelijk 3 topics achter, is gezellig hier vanavond schijnbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Refreshen Zwab, of in de rij aansluiten met de andere zes balgrappen.
En US is die ouwe zalm die achter de jonkies aangaat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zijn jonge zalmen![]()
![]()
en 1 volwassen zalm.
Die is sterk en springerig
Dat is inteelt binnen no timequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
en 1 volwassen zalm.
Begint maar een raar verhaal te worden, waarom precies 1 volwassen sterke springerige zalm?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
en 1 volwassen zalm.
Posten ze ineens hier mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is inteelt binnen no time![]()
Krijg je zalmen met 2 koppen enz
Ben jij expert op het gebied van zalm genetica?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is inteelt binnen no time![]()
Krijg je zalmen met 2 koppen enz
Uhm..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En US is die ouwe zalm die achter de jonkies aangaat?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint maar een raar verhaal te worden
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint maar een raar verhaal te worden, waarom precies 1 volwassen sterke springerige zalm?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, geen idee.. de jonge zalmen komen vanuit een kwekerij in België
De volwassen zalm was ergens in NL gevangen en die gaat nu naar de kwekerijik dacht dat hij ook vrijgelaten werd
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van mijn broer heeft daar volgens mij haar bruidsjurk gekocht.
Welke film heb je gezien of wil je dat hier niet zeggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ik ben even een filmpje kijken en ik loop gelijk 3 topics achter, is gezellig hier vanavond schijnbaar
Ik vind dit vaag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij expert op het gebied van zalm genetica?![]()
Ja, geen idee.. de jonge zalmen komen vanuit een kwekerij in België
De volwassen zalm was ergens in NL gevangen en die gaat nu naar de kwekerijik dacht dat hij ook vrijgelaten werd
Ik ookquote:
Need For Speedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke film heb je gezien of wil je dat hier niet zeggen?
Beetje het uithuwelijken van zalmenquote:
Da's met auto's enzo?quote:
Mijn god wat een interieurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.
https://www.koonings.com/deurne/
Belgische zalmen zijn helemaal niet zo slim, die zie ik nog wel de verkeerde afslag nemen en in het Ballatonmeer terecht komen.quote:
Ja, of in de Rode Zeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belgische zalmen zijn helemaal niet zo slim, die zie ik nog wel de verkeerde afslag nemen en in het Ballatonmeer terecht komen.
Ik moet dit jaar vriendenweekend organiseren. Kunnen we dit best wel een middagje doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.
https://www.koonings.com/deurne/
Ja allemaal snelle vroem vroemsquote:
quote:
Je mag ook alleen maar komen als je blond haar hebt denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeft u ook een zwarte trouwjurk?"
Gisteren ook al zo druk hier. Fok revival babyyyyy.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ik ben even een filmpje kijken en ik loop gelijk 3 topics achter, is gezellig hier vanavond schijnbaar
https://www.koonings.com/afspraak-maken/quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar vriendenweekend organiseren. Kunnen we dit best wel een middagje doen.
Allemaal opgekropte frustraties, emoties en irritaties die ze er eindelijk weer uit durven te gooienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gisteren ook al zo druk hier. Fok revival babyyyyy.
Ivoorkleurige BMW 8 serie voor de deur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je mag ook alleen maar komen als je blond haar hebt denk ik.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ivoorkleurige BMW 8 serie voor de deur.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r denkt mij van een duin te kunnen duwen?
Bakkes MJquote:
Kom vechten FBBquote:
Zo’n gewrapte iriserendequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ivoorkleurige BMW 8 serie voor de deur.
Kan niet. Het is bedtijd. Morgen weer fris en fruitig zijn voor de sportschoolquote:
Uhm neequote:
Jezus, opvallertje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee
Doe maar iets blauwigs, zoals Voodooblue Uni ofzo
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan niet. Het is bedtijd. Morgen weer fris en fruitig zijn voor de sportschool
quote:
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan niet. Het is bedtijd. Morgen weer fris en fruitig zijn voor de sportschool
terecht idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)oning-verhuurde-zelf
goedzo
Nu zullen er wel meer mensen hun huis uitgezet worden want dit is gegarandeerd niet de enige.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)oning-verhuurde-zelf
goedzo
uiteraardquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu zullen er wel meer mensen hun huis uitgezet worden want dit is gegarandeerd niet de enige.
Ja geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:32 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
maarre, wat doe jij nog wakker?
nee, mijn slaapritme is wat van slag, vast vanwege zomertijd morgenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijkGing even het raam open doen omdat ik het warm had, en toen was ik wakker. Is deze tijd voor jou wel normaal?
de klok gaat een uur terug toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, mijn slaapritme is wat van slag, vast vanwege zomertijd morgen
Heftig hoor, zag het gisteren op tv zo dan wat een drama weer voor velenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:36 schreef bitterbal het volgende:
vanwege de aardbeving doen ze hier nu een operatie op straat
[ afbeelding ]
Die ene gast daar achter met dat drankje in zijn hand
VOORjaar dus naar voren zo onthou ik het alltijdquote:
Morguh mscholquote:
Morguh Karzai, zal mij benieuwen of het donkerder gaat wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:53 schreef Karzai het volgende:
We krijgen een bijzonder natuur verschijnsel vandaag, gedeeltelijke zons verduistering vanaf 11.15 uur
Ja vermoedelijk zijn er veel slachtoffers gevallen in myanmar. Maar er zijn nog niet echt cijfers bekend geloof ik ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig hoor, zag het gisteren op tv zo dan wat een drama weer voor velen
Die is slimquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VOORjaar dus naar voren zo onthou ik het alltijd
Ja las al iets over een paar honderd, maar ingestorte gebouwen kan je nog meer verwachten ben ik bangquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vermoedelijk zijn er veel slachtoffers gevallen in myanmar. Maar er zijn nog niet echt cijfers bekend geloof ik ik
Heel soms ben ik datquote:
in bangkok bij die toren in aanbouw die is ingestort zijn er nog 79 medewerkers vermist.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las al iets over een paar honderd, maar ingestorte gebouwen kan je nog meer verwachten ben ik bang
Lijkt mij zo eng zoiets mee te maken
Lijkt mij zo beangstigd, stel, en dat hoop ik, ze leven nog. Dan is dat toch doodeng om zo vast te liggen en je niet te kunnen bewegen. Niemand die je hoort, geen eten en drinken en wie weet wel heel veel pijn. Wat een oerkracht moeten die mensen hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in bangkok bij die toren in aanbouw die is ingestort zijn er nog 79 medewerkers vermist.
mja als ze nog leven jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij zo beangstigd, stel, en dat hoop ik, ze leven nog. Dan is dat toch doodeng om zo vast te liggen en je niet te kunnen bewegen. Niemand die je hoort, geen eten en drinken en wie weet wel heel veel pijn. Wat een oerkracht moeten die mensen hebben.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja als ze nog leven ja![]()
nou goed misschien kunnen ze er vandaag veel redden. Hopen maar. Sneu is dat Myanmar ergste is getroffen en dat die medewerkers ook voornamelijk uit Myanmar komen.
Hmm niet goedkoop maar wel bijzonder denk ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:05 schreef Karzai het volgende:
hmm, ook een optie
Geen thuis meer op land, maar wonen op een cruiseschip
Midlife cruisers
Op maandag 30 september 2024 verliet de Villa Vie Odyssey de haven in de Noord-Ierse hoofdstad Belfast voor de start van een reis om de wereld. Het schip zal in drieënhalf jaar tijd meer dan vierhonderd havens op alle zeven continenten aandoen. En dan begint een nieuwe ronde. Een gekochte hut is in ieder geval vijftien jaar gegarandeerd, als het schip – dat al op leeftijd is – langer kan doorvaren is dat voor de kopers mooi meegenomen. Hutten die nog niet zijn verkocht worden per etappe (bijvoorbeeld ‘Zuid-Amerika’) verhuurd. In februari waren er 260 mensen aan boord, die op het schip ‘bewoners’ worden genoemd. Wie kiezen hiervoor en hoe bevalt het ze na een half jaar? En hoe verschilt het leven aan boord van dat aan land?
Een deel van de bewoners die voor dit artikel via videoverbinding, e-mail en telefoon geïnterviewd zijn, benadrukken dat ze ‘niet rijk’ zijn. Maar, zegt één van hen, de Pools-Amerikaanse Basia Kruszewska (69), „Ik ben ook niet arm.” Als gepensioneerd neurobioloog woonde zij eerst in Rochester in de staat New York. „Dat is een dure stad. Ik heb zitten rekenen en ben hier niet echt duurder uit.”
Voorafgaand aan de afvaart was een hut te koop voor ongeveer 100.000 dollar en een maandelijkse verzorgingsbijdrage van 2.500 dollar. De prijs voor de goedkoopste hut is inmiddels verhoogd, tot 129.000 dollar met een maandelijkse verzorgingsbijdrage van 2.999 dollar voor één persoon en 3.999 dollar voor twee personen in een hut.
Holly Hennessy
Beeld Brenda Alcântara
Holly Hennessy zit in het hogere segment. De gepensioneerde zorgmanager betaalde 320.000 dollar voor haar junior balcony suite. Er is naast het tweepersoonsbed ruimte voor een zitgedeelte met een bankje en twee sofa’s. Daarnaast betaalt ze een maandelijkse bijdrage van 7.000 dollar. Daarvoor wordt haar hut twee keer per week schoongemaakt, wordt twee keer de was voor haar gedaan en kan ze drie keer per dag terecht in één van de twee restaurants (één is een buffet, de ander met bediening). Bij lunch en diner zijn twee alcoholische consumpties per persoon inbegrepen, maar volgens haar is de praktijk „soms royaler”.
Dat Holly Hennessy op dit punt in haar leven deze stap zette, heeft ook een verdrietige reden. Haar zoon Brent overleed toen hij 21 was, haar man jaren later. De vrijheid die ze ervaart, is ontstaan door verlies. Positief gesteld: „Ik heb niemand die zich bemoeit met hoe ik mijn geld besteed. Ik maak niemands trustfund op.” Maar, zegt ze: „Ik heb ook geen vangnet van mensen.” Financieel heeft ze dat wel, ze verhuurt enkele vakantiewoningen in de VS. In nood zou ze daarnaar kunnen terugkeren.
Mja het lijkt mij toch behoorlijk saaiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm niet goedkoop maar wel bijzonder denk ik
Ja? waarom? elke keer weer op een nieuwe plek. Altijd nieuwe mensen om je heenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja het lijkt mij toch behoorlijk saai
Nou nee het schip blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? waarom? elke keer weer op een nieuwe plek. Altijd nieuwe mensen om je heen
ja das misschien wel een dingetjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou nee het schip blijft hetzelfde.
En elke dag in hetzelfde restaurant zitten, daar ben ik na twee weken wel weer op uitgekeken denk ik
Morguh Gianniquote:
Was wel schrikken na gisteren met die aardbeving.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk. Ik heb een keiharde krokante korst
hier hebben we er niks van gemerkt. Vaste land waar je boot neemt naar de eilanden hebben ze het wel gevoeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was wel schrikken na gisteren met die aardbeving.
Ik denk niet dat er nog levenden onder vandaan gehaald gaan worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat de thai dat kunnen met die toren, om ze er uit te halen
hier schijnen ze nog iemand gevonden te hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog levenden onder vandaan gehaald gaan worden eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |