Dat was 17 uur geleden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier schijnen ze nog iemand gevonden te hebben
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:40 schreef bitterbal het volgende:
misschien zo een zakje chips halen. Ik heb vanaaf een zuid afrikaanse braai![]()
ga denk ik daarvoor nog wat eten
quote:
quote:
Welke smaak?quote:
Paprika natuurlijk.quote:
Kan je lekkers van kopenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:32 schreef Ama het volgende:
Oh ik krijg gewoon ¤6 terug van mijn abonnement die ik opgezegd hadNatuurlijk het is geen vetpot maar altijd beter dan moeten betalen.
Dat hebben ze daar toch helemaal niet, daar hebben ze alleen rare smaakjes als sushi of gefermenteerde vogel ofzoquote:
Dat heb ik net van de week in Duitsland al gedaan dus dat gedeelte hoef ik even niet te kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je lekkers van kopen
True.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar toch helemaal niet, daar hebben ze alleen rare smaakjes als sushi of gefermenteerde vogel ofzo
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar toch helemaal niet, daar hebben ze alleen rare smaakjes als sushi of gefermenteerde vogel ofzo
jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan straks nog een pré-braaimaaltijd?
Even een familieportie sushi wegwerken om een bodempje te leggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan straks nog een pré-braaimaaltijd?
Ik zou het proberen!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ze hadden salted egg en Larb . Dat larb is een soort gehakt. durfde ik toch niet aan
Klinkt ook niet echt heel aantrekkelijk neequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ze hadden salted egg en Larb . Dat larb is een soort gehakt. durfde ik toch niet aan
ja weet niet hoeveel varkies ze hebben voor de braaiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een familieportie sushi wegwerken om een bodempje te leggen
deze waren wel lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt ook niet echt heel aantrekkelijk nee
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt straks twee vliegers nodig om in de lucht te komen
Heb je het eiland al bijna leeggegeten?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoeveel varkies ze hebben voor de braai
nou ze zijn erg snel in het restockenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je het eiland al bijna leeggegeten?
Maakt niet uitquote:
Ze weten dat jij komtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ze zijn erg snel in het restocken
Zo'n vrachtschip dat over zee gaatquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n vrachtschip dat over zee gaat
Voor de sushi, denk ik. MSC is zo'n keurmerk voor vis.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vol met eten voor mij
alleen maar sushi op dezequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor de sushi, denk ik. MSC is zo'n keurmerk voor vis.
Is te ruiken.quote:
Mja, had nou niet verwacht dat die ineens uit medelijden een pauze inlassen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Junta airstirkes continue in Sagaing amid earthquake disaster
March 29, 2025
Myanmar junta’s Northwest Military Command in Monywa used paramotors to conduct two airstrikes on civilians in Chaung-U Township on Friday evening, hours after the earthquake, according to Chaung U Revolution News which monitors junta atrocities.
Damage and casualties were unknown.
On Friday afternoon, the 7.7 magnitude quake had its epicenter near Sagaing city, causing at least 700 deaths.
Photo: Regime paramotors during recent operations in Sagaing Region. / CJ
[ afbeelding ]
Verbaast me nietsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta al bij de pier [ afbeelding ]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Junta airstirkes continue in Sagaing amid earthquake disaster
March 29, 2025
Myanmar junta’s Northwest Military Command in Monywa used paramotors to conduct two airstrikes on civilians in Chaung-U Township on Friday evening, hours after the earthquake, according to Chaung U Revolution News which monitors junta atrocities.
Damage and casualties were unknown.
On Friday afternoon, the 7.7 magnitude quake had its epicenter near Sagaing city, causing at least 700 deaths.
Photo: Regime paramotors during recent operations in Sagaing Region. / CJ
[ afbeelding ]
Hopelijk fake news
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.
Ze hebben daar nog niet van drones gehoord denk ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.
hopelijk lezen ze hier niet meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog niet van drones gehoord denk ik
Halen ze door Google translate. Klopt er al weinig van.quote:
Het Mobile Snack Center to the rescue.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vol met eten voor mij
Nee bedanktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie wil er 4 ton per jaar, een nieuwe auto en mooie woning, in ruil voor net doen of je dokter bent?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-keerzijde~aa822daf/
Zo ver weg van een stad zou ik een vliegbrevet halen en een klein propellorvliegtuigje kopen. Lijkt me iets sneller.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie wil er 4 ton per jaar, een nieuwe auto en mooie woning, in ruil voor net doen of je dokter bent?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-keerzijde~aa822daf/
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo ver weg van een stad zou ik een vliegbrevet halen en een klein propellorvliegtuigje kopen. Lijkt me iets sneller.
Het moet je ding zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Maar dan nog.. nee zou het niet doen als ik arts was.
Is toch ook kansloos zo’n dorp zo ver weg van alles?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo iemand zag ik hier in de straat ook vorig jaar. Oudere man die zo'n 70 treden van een stenen buitentrap aan het vervangen was, in weer, wind en regen liep ie met zware stenen te slepen op de bergquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Hiernaast is een vent bezig, nog niet vaak iemand zo hard zien werken.
Donderdag avond beginnen met alle bestrating van een vrijstaand huis eruit halen en in een container dumpen. Tot 22:00,
Vrijdag om 7:00 ging hij verder tot 19:00
Vandaag om 7:00 weer begonnen en nu bijna klaar.
Voor achter bestrating terrassen en tuin.
En hij is alleen.
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dan bel je gewoon een heli reddingsdienst, kun je dan wel betalenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.
Komt een dokter bij de dokter.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.
Doet me denken aan een tekenfilmserie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
Waar woon je? Oh, in Stadsstad Stad.
[ afbeelding ]
Receptje voor jezelf schrijven om het vervolgens niet te kunnen lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste dokters zijn verslaafd aan de eigen medicijnen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet me denken aan een tekenfilmserie.
"Dertigmaal daags? Hokeuj."quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Receptje voor jezelf schrijven om het vervolgens niet te kunnen lezen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
Nou dit was 2 weken terug ofzo:
[ link | afbeelding ]
Kijken of het nu wel goed gaat:
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook nog bijna 3 kilo kittenbrokjes waar niks meer meegedaan wordt dus dat mag je wel hebben.quote:
Een onsuccesvol leven is als als een appeltaart zonder appels, suiker en slagroom, eet smakelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
InB4 US die de hele dag in zijn broek pist van het lachen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bijna 3 kilo kittenbrokjes waar niks meer meegedaan wordt dus dat mag je wel hebben.
Van die suikervrije taarten bleeghquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een onsuccesvol leven is als als een appeltaart zonder appels, suiker en slagroom, eet smakelijk.
Koopt 25 katten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lees hier net in de krant dat een kat die 15 jaar wordt, normaal minimaal 21'000 euro kost. En dat is alleen als er geen grote medische ingrepen zijn en je de kat niet naar een pension moet brengen tijdens vakanties. Dan is het meer.
Nou @:budapestenaar dit is ook zo'n besparing net als @:nizno met haar sigaretten, gewoon geen kat nemen
Maar kat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lees hier net in de krant dat een kat die 15 jaar wordt, normaal minimaal 21'000 euro kost. En dat is alleen als er geen grote medische ingrepen zijn en je de kat niet naar een pension moet brengen tijdens vakanties. Dan is het meer.
Nou @:budapestenaar dit is ook zo'n besparing net als @:nizno met haar sigaretten, gewoon geen kat nemen
Kan je een Ferrari van kopen maar iedereen die geen kat heeft heeft automatisch niet een ferrariquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Een ferrari van 21'000 euro?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je een Ferrari van kopen maar iedereen die geen kat heeft heeft automatisch niet een ferrari
Geen rijdende dan in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je een Ferrari van kopen maar iedereen die geen kat heeft heeft automatisch niet een ferrari
Kattenpoets in dienst nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
35k per jaar, hier dan. En je krijgt er een continu smerig huis voor terug
Wandelende takken zijn echt veel goedkoperquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
30 takkies in een potje in de brandende zonquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wandelende takken zijn echt veel goedkoper
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
30 takkies in een potje in de brandende zon
Als je een beetje strak onderhandelt doen ze die er misschien wel bij inbegrepen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n pakje autodoekjes van de Action en hij ziet er weer als nieuw uit
Ferarrisleutel altijd en immer op tafel leggen op elk terrasje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je toch zeggen dat je er 1 bezit.
En na het afrekenen op je oude stationsfiets vertrekkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ferarrisleutel altijd en immer op tafel leggen op elk terrasje.
Takkiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.istockphoto.c(...)1475753620-505174290
Niet afrekenen en er snel vandoor rennen als een dik egeltje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En na het afrekenen op je oude stationsfiets vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |