quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt straks twee vliegers nodig om in de lucht te komen
Heb je het eiland al bijna leeggegeten?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoeveel varkies ze hebben voor de braai
nou ze zijn erg snel in het restockenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je het eiland al bijna leeggegeten?
Maakt niet uitquote:
Ze weten dat jij komtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ze zijn erg snel in het restocken
Zo'n vrachtschip dat over zee gaatquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n vrachtschip dat over zee gaat
Voor de sushi, denk ik. MSC is zo'n keurmerk voor vis.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vol met eten voor mij
alleen maar sushi op dezequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor de sushi, denk ik. MSC is zo'n keurmerk voor vis.
Is te ruiken.quote:
Mja, had nou niet verwacht dat die ineens uit medelijden een pauze inlassen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Junta airstirkes continue in Sagaing amid earthquake disaster
March 29, 2025
Myanmar junta’s Northwest Military Command in Monywa used paramotors to conduct two airstrikes on civilians in Chaung-U Township on Friday evening, hours after the earthquake, according to Chaung U Revolution News which monitors junta atrocities.
Damage and casualties were unknown.
On Friday afternoon, the 7.7 magnitude quake had its epicenter near Sagaing city, causing at least 700 deaths.
Photo: Regime paramotors during recent operations in Sagaing Region. / CJ
[ afbeelding ]
Verbaast me nietsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta al bij de pier [ afbeelding ]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Junta airstirkes continue in Sagaing amid earthquake disaster
March 29, 2025
Myanmar junta’s Northwest Military Command in Monywa used paramotors to conduct two airstrikes on civilians in Chaung-U Township on Friday evening, hours after the earthquake, according to Chaung U Revolution News which monitors junta atrocities.
Damage and casualties were unknown.
On Friday afternoon, the 7.7 magnitude quake had its epicenter near Sagaing city, causing at least 700 deaths.
Photo: Regime paramotors during recent operations in Sagaing Region. / CJ
[ afbeelding ]
Hopelijk fake news
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.
Ze hebben daar nog niet van drones gehoord denk ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een hele suffe luchtmacht, als je bommenwerper een soort opgevoerde kite is.
hopelijk lezen ze hier niet meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog niet van drones gehoord denk ik
Halen ze door Google translate. Klopt er al weinig van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |