Het Mobile Snack Center to the rescue.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vol met eten voor mij
Nee bedanktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie wil er 4 ton per jaar, een nieuwe auto en mooie woning, in ruil voor net doen of je dokter bent?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-keerzijde~aa822daf/
Zo ver weg van een stad zou ik een vliegbrevet halen en een klein propellorvliegtuigje kopen. Lijkt me iets sneller.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie wil er 4 ton per jaar, een nieuwe auto en mooie woning, in ruil voor net doen of je dokter bent?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-keerzijde~aa822daf/
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo ver weg van een stad zou ik een vliegbrevet halen en een klein propellorvliegtuigje kopen. Lijkt me iets sneller.
Het moet je ding zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Maar dan nog.. nee zou het niet doen als ik arts was.
Is toch ook kansloos zo’n dorp zo ver weg van alles?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo iemand zag ik hier in de straat ook vorig jaar. Oudere man die zo'n 70 treden van een stenen buitentrap aan het vervangen was, in weer, wind en regen liep ie met zware stenen te slepen op de bergquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Hiernaast is een vent bezig, nog niet vaak iemand zo hard zien werken.
Donderdag avond beginnen met alle bestrating van een vrijstaand huis eruit halen en in een container dumpen. Tot 22:00,
Vrijdag om 7:00 ging hij verder tot 19:00
Vandaag om 7:00 weer begonnen en nu bijna klaar.
Voor achter bestrating terrassen en tuin.
En hij is alleen.
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dan bel je gewoon een heli reddingsdienst, kun je dan wel betalenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.
Komt een dokter bij de dokter.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat als je ziek wordt en de dokter belt, die altijd in gesprek is.
Doet me denken aan een tekenfilmserie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
Waar woon je? Oh, in Stadsstad Stad.
[ afbeelding ]
Receptje voor jezelf schrijven om het vervolgens niet te kunnen lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste dokters zijn verslaafd aan de eigen medicijnen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet me denken aan een tekenfilmserie.
"Dertigmaal daags? Hokeuj."quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Receptje voor jezelf schrijven om het vervolgens niet te kunnen lezen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
Nou dit was 2 weken terug ofzo:
[ link | afbeelding ]
Kijken of het nu wel goed gaat:
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook nog bijna 3 kilo kittenbrokjes waar niks meer meegedaan wordt dus dat mag je wel hebben.quote:
Een onsuccesvol leven is als als een appeltaart zonder appels, suiker en slagroom, eet smakelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
InB4 US die de hele dag in zijn broek pist van het lachen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bijna 3 kilo kittenbrokjes waar niks meer meegedaan wordt dus dat mag je wel hebben.
Van die suikervrije taarten bleeghquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een onsuccesvol leven is als als een appeltaart zonder appels, suiker en slagroom, eet smakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |