daar wordt je jaloers vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het gewoon op de vloer van m'n woonkamer
Door de kleine gaatjes van jaloezie.
heftigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
@:recce andere bron zegt dit
Nog 50 vermisten na ingestort gebouw in Bangkok
De Thaise autoriteiten zeggen dat er nog 50 mensen vermist worden na de instorting van een flatgebouw in aanbouw van 30 verdiepingen, gisteren in Bangkok.
"We hebben altijd hoop. We werken nog steeds dag en nacht om ervoor te zorgen dat iedereen veilig is," zei vicepremier Charnweerakul tegen verslaggevers ter plekke. Daarbij zei hij dat er hulp is aangekomen vanuit het buitenland. "We hebben voldoende mankracht en voldoende middelen, maar als ons meer hulp wordt aangeboden, vooral technologische hulp, dan zullen we die natuurlijk graag accepteren."
Charnweerakul zei verder dat nog onderzocht wordt waarom het gebouw instortte.
[ afbeelding ]
Dat zou wel een wonder zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
@:recce laatste update is dat nog 30 mensen onder het puin zitten waarvan er 15 nog een teken van leven geven.
Haha jij welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:34 schreef Karzai het volgende:
nah mooi weertje om achter de meisjes aan te gaan vandaag
Misschien kunnen jullie een keer samen gaan. Dat lijkt me ook wel mooi.quote:
dat kan best wil deventer ook wel een keer zien, of ik geef fles even rondje op de wallenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een keer samen gaan. Dat lijkt me ook wel mooi.
Ah fijn, goed om te horen!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
@:strani spel loopt vandaag erg soepeltjes dus lag gisteren aan mijn internet
Denk dat wij het slechtste in elkaar naar boven halen. Dat wordt de hele tijd "STOEPHOER!!" schreeuwen tegen iedereen. We zouden ons wel kostelijk vermaken trouwensquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een keer samen gaan. Dat lijkt me ook wel mooi.
Stay tuned! Wie weet leer je nog watquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:46 schreef mschol het volgende:
ik hoor het al, hier worden wilde vrijgezellen mannen plannen gesmeed
wie zegt dat ik wat wil leren?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stay tuned! Wie weet leer je nog wat
Is dat niet net als een hond die achter zijn eigen staart aangaat?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
als de mannen plannen gaan maken... ga ik maar eens even achter de lekkere wijven aan![]()
Ja dit lijkt me dus echt prachtig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat wij het slechtste in elkaar naar boven halen. Dat wordt de hele tijd "STOEPHOER!!" schreeuwen tegen iedereen. We zouden ons wel kostelijk vermaken trouwens
Nou, dan ga ik maar eens beginnen aan m'n volkorenwrap met groenten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
als de mannen plannen gaan maken... ga ik maar eens even achter de lekkere wijven aan![]()
Is goed. Moet toch afleiding zoeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
jij gaat mee om het te filmen voor KSC ?
Ja leuk! Ik wist helemaal niet dat er vandaag eentje was. Fijn kadootjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver de zonsverduistering.
Op naar volgend jaar!
dat vind ik toch zulke zeikmuziekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ja leuk keihard Oasis hier boven. Hoor dat daar echt nooit. Timing weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |