Dat is voor gays wij drinken hier gewoon Heinekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt niet op een lekker speciaalbiertje?
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is voor gays wij drinken hier gewoon Heineken
Herfstbok? Het is godverdomme maart, ben jij wel goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?Herfstbok kunnen ook store heterosexual drinken.
Jullie hebben een beetje beperkt beeld van Amsterdam en zien alleen wat er in de media komtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?Herfstbok kunnen ook store heterosexual drinken.
We missen gewoon het zicht op onderbelichte lokale specialiteiten zoals Heineken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje beperkt beeld van Amsterdam en zien alleen wat er in de media komt
Niet-autisten kunnen dat de hele jar doordrinken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herfstbok? Het is godverdomme maart, ben jij wel goed?
Marketing technisch heeft die dat heel slim gespeeld jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Freddie heeft het merk groot gemaakt en is er miljardair mee geworden
amsterdam was toch alleen sex, drugs en alcohol?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pilsvocht danquote:
Dat ik op deze manier moet ontdekken dat ik een autist ben, ik dacht altijd dat er "niet leverbaar" stond bij de AH omdat het niet in het seizoen was.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet-autisten kunnen dat de hele jar doordrinken.
Jij bent niet goed snik.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet-autisten kunnen dat de hele jar doordrinken.
Ja? Is dit wat de autisme weggaf?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ik op deze manier moet ontdekken dat ik een autist ben, ik dacht altijd dat er "niet leverbaar" stond bij de AH omdat het niet in het seizoen was.
Heb jij een herfstbok alarm staan of zoquote:
nee ik moest CL hebben want die krijgt geen whatsapp meldingenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een herfstbok alarm staan of zo
Je kunt ook bellen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
nee ik moest CL hebben want die krijgt geen whatsapp meldingendus dan zeg ik hier dat ze op WA moet kijken
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rustig aan Gandhi, we hoeven niet meteen voor de nucleaire optie te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |